Huittisten kirjaston E-aineistoon on saatu "Kuluttaja"-lehti. Se antaa laadukasta, puolueetonta tutkimustietoa mitä erilaisimmista kulutustuotteista tiskiainetableteista sähköautoihin; se kertoo mitä kannattaa ostaa ja mitä ei.
Seuraavassa numerossa testataan mm. langattomat kuulokkeet.
Suosittelen tutustumaan!
"Kuluttaja"-lehti E-aineistossa
6
773
Vastaukset
- Anonyymi
Tulosa valikoimiin on myös ”levittäjä”-lehti mikä keskittyy lietealan näkymiin ja tuotteisiin! Ensmäisesä numerosa on testisä liätteenlevittäjät alle 20t painoluakasa!
- Anonyymi
Se olis hyvä, että alkais tulla säännöllisesti noita eri liätepalveluitten vertailuja. Onko syyslevitys parempi kuin kevätlevitys, vaiko molemmat? Ja onko parempi jättää tuare liäte maan pinnalle, vaiko se että menee 2 viikon päästä kyntämään sen maan alle, kevään kylvöjä orottaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olis hyvä, että alkais tulla säännöllisesti noita eri liätepalveluitten vertailuja. Onko syyslevitys parempi kuin kevätlevitys, vaiko molemmat? Ja onko parempi jättää tuare liäte maan pinnalle, vaiko se että menee 2 viikon päästä kyntämään sen maan alle, kevään kylvöjä orottaan.
Hienoa olisi jos levittäjä lehresä olisi testisä sankalliset kuulokkeet..
- Anonyymi
Tuleeko tähän uuteen versioon Pekka Puupää sarjakuva tai edes Mämmilää?
- Anonyymi
Gekko Pekin sekoilut on tulossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472