Hei, kolmikymppinen nainen oon ja matkaseuraa haen ( jos sopivaa on), itse lomalla laiskottelen ja syön, ja muuten sitten kiva hiukan tutustua alueeseen ja miksei meniskin jonnekin jos kohteessa on jotakin erikoista paikkaa.
Bileet ei kiinnosta, mutta iltaa ois kiva istua lasin kera jutustellen.
Rento loma siis jossakin lämpimässä, kirjoita vaikka os ramjomar52 atmerkki gmail ja com , niin jutellaan enempi
äkkilähtö jonnekin ennen joulua?
5
1121
Vastaukset
- Anonyymi
Suosittelen kolmosen ratikkaa Stadissa. On lämmintä, maisemat vaihtuu, mielenkiintoisia ihmisiä, taskulämmintä Kossua maun mukaan. Avohoitola parhaimmillaan.
Kom kom hit, täällä aina ystävä. Kosanderia reppuun. - Anonyymi
Ota meidän Lasse (84v) mukaan. Maksamme matkan etelän aurinkoon ehdolla, että jätät sen sinne. Laitan postia sovitaan sitten tarkemmin.
- Anonyymi
Ota matkatoimistosta,matkojen järjestäjiltä ihan mikä matka tahansa yksin. Jos olet seuralinen normaali ihminen löydät saman matkan tekevistä mukavaa seuraa omille tavoilesi ja tarpeillesi. Ventto vieras matkalle lähevä sama matka,sama huone. Jätä väliin.
- Anonyymi
mikäs äkkilähtö se sellainen on jos on 3 kk jouluun vielä aikaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795387
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3834328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103913- 1523418
- 533069
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.593011- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221