Apua...lupauduin kimppaseksiin mieheni pyynnöstä

Anonyymi-ap

Mies ehdotti ja parin päivän harkinnan jälkeen suostuin kolmen kimppaan, tai siis harrastamaan seksiä kolmen vieraan miehen kanssa. No oikeestaan mieheni työpaikan harkkapoikia. He tulevat meidän mökin siivoustalkoisiin. Mutta... ok. mieheni on ehdottanut heille, että he voisivat naida kanssani, jos tahtovat. Puolipäivää etsiskelimme minulle seksikkäitä vaatteita ja kenkiä ym. muuta rekvisiittaa. En ole aikaisemmin ollut tällaisessa tilanteessa, enkä myöskään 10 vuotisen aviliittomme aikana kenenkään muun, kuin mieheni kanssa. Toisaalta olen välillä aivan kiimoissani ja sitten hetken päästä en ole yhtään innostunut asiasta. Miehelleni olen sanonut, että asia on ihan ok. minun puolestani. Pitäiskö kuitenkin tehdä oharit ?

27

3873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joopa joo...

    • Anonyymi

      Miksi oharit? Ei pillusi siitä pilalle mene!
      Itse olen viimeisten vuosien aikan osallistunut (mieheni mukana) tuolaiseen 2-4 kertaa vuodessa - yleensä vappuna tai pikkujoulujatkoilla tai sitten kesällä tanssilavakeikan yhteydessä. Miehet ovat aina oleet aviomieheni tuttuja jostain yhteyksistä. Joskus on leikitty myös roolileikkejä.
      Kiihottavin on ollut "metsäpano" tanssilavan lähimaastossa kun sain vielä tanssilattialla nyppiä havunneulasia mekostani. Sukat vaan eivät sellaista kestäneet - sääli kalliita nailoneita.
      Tietenkin jos tilanne tuntuu liian ahdistavalta niin varaa kuitenkin perääntymismahdollisuus. Ensimmäinen kerta pelotti minuakin, mutta kyllä miehetkin osaavat yleensä ottaa asiat riittävän rauhallisesti niin että ei paniikkia. Onhan sinua kuitenkin näitten vuosien aikana pantu satoja kertoja - nyt vain kalu sisälläsi on eri. Uskon että tilanne lopulta alkaa kiihottaa sinuakin! Ja pukeudu seksikkäästi - siitä kaikki saavat mielihyvää. Seksikaupoista löytyy hienoja rintsikoita ja sukkanauhavöitä tai jopa korsetteja.

      Rva 40

      • Anonyymi

        Hei Rva 40!
        Lähtisitkö kolmen siistin ukkomiehen "leikkikaluksi" vaikkapa pikkujoulujen merkeissä. Miehesi tietenkin saisi olla mukana.
        Sinulta varmaan löytyy joulunpunainen (satiini)hame tai mekko (avokaulainen?), joita ei sinulta lainkaan riisuttaisi. Haluaisimme katsella ja ihailla avointa pilluasi hienojen sukkanauhojen ja saumasukkien välissä. Voisit leikkiä ammattihuoraa ja kertoa mitä haluat meidän tekevän vitullesi. Tämä varmaan kiihottaisi miestäsikin. Saisit runkata meitä ja lopuksi valita meistä jonkun ykköspanijaksi. Ohjaisit kyrvän vittuusi ja katselisit aviomiestäsi silmiin kun kalu uppoaa syvälle emättimeesi.
        Panisimme sinua tietenkin kondomin kanssa, mutta jos sinulle sopisi voisin ainakin minä ottaa kyrvän vitustasi juuri ennen laukeamista, ottaa kondomin pois ja laukaista reisillesi ja vatsallesi. Ellet sitten sallisi purkautumista pikkujoulumekollesi?

        Firman pojat


    • Anonyymi

      Jos teet oharit, et voi tietää oliko tuo sun juttu.

    • Anonyymi

      Mene ihmeessä katsomaan millainen tunnelma siellä on. Eikä ole pakko ryhtyä mihinkään, jos siltä tuntuu. Ei on ei, myös tuossa tilanteessa. Jos ne on jotakin harkkapoikia, niin tuskin kieltäytymisesi aiheutta mitään ongelmaa. Sinä päätät... tee se selväksi miehellesi myös.

    • Anonyymi

      Tärkeätä on että tyypit ovat siistejä. Kondomin käyttö on suositeltavaa ainakin täysin vieraiden kanssa.

      Rva 40

    • Totta kai sinun kannatta hankkia todellista kokemusta asiasta, joka sinua kiihottaa, mutta jos osoittautuu virheeksikin, et ole mitään menettänyt. Vaikka se päättyisi siihen, ole kuitenkin kaikkien kanssa, ettet aiheuttaisi pettymystä. Todennäköisesti kuitenkin pidät myös jatkossa.

      Onnea ihanehtimiselle!

    • Anonyymi

      Niin... voi olla, että ei ole sinun juttusi, varaudu siihen. Minulla oli samanlainen tilanne muutamia vuosia sitten. Kokemus, mutta ei minua innostanut enempään. Juttu jäi siihen yhteen kertaan.

    • Anonyymi

      Jos nainen ei voi itse päättää asiaa ilman netin keskustelupalstaa, niin ei kannata mennä mihinkään!

      Joskus miettinyt jopa mitä ryhmäseksi oikeasti on.

      Ja toi hepenien käyttö viihdyttämiseen on ihmeellisä! Ihan normaali pukeutuminen ja ihmisenä oleminen kyllä tekee vaikutuksen paremmin kuin tyrkyttäminen.

      • Hepenien pukeminen ei ole tyrkyttämistä vaan YSTÄVÄLLISYYTTÄ, sillä monet miehet pitävät hepenistä. Mutta hepenepukeutumisessa on välttämätöntä, että aina vittu on paljaana, mahdollisesti myös rinnat, jos tietää miehen siten orientoituneeksi.

        Eräs ystäväpariskunnan rouva kertoi toisesta pariskunnasta, jonka mies oli ostanut vaimolleen lahjaksi sievät hepenet, joissa sekä rintojen että vitun kohdalla oli aukko. Tämä toinen rouva ei ollut suostunut pukemaan asustetta, ennen kuin oli ommellut aukot umpeen, siis myös aviomiehensäkin seurassa. Voi kuvitella, kuinka turhautunut mies oli ollut. Hepenien koko kiihottavuus meni siinä.

        Kaiken oudompaa oli, että kertojarouva tuntui pitävän ompelua aivan asiallisena. Kertojarouva oli ihan luontevasti meidänkin kanssamme saunassa ja uimassa alasti, mutta esiintymisestä kiihotustarkoituksessa seksihepenissä aviomiehen seurassa tuntui olevan hänellekin siinä ja siinä.

        Et varmaan sinäkään ajattele miehen kannalta, sillä enimmät miehet viihtyvät parhaiten naisen kanssa, joka on paljastavissa hepenissä tai alasti, eikä normaalissa asussa.


      • Anonyymi
        cobre kirjoitti:

        Hepenien pukeminen ei ole tyrkyttämistä vaan YSTÄVÄLLISYYTTÄ, sillä monet miehet pitävät hepenistä. Mutta hepenepukeutumisessa on välttämätöntä, että aina vittu on paljaana, mahdollisesti myös rinnat, jos tietää miehen siten orientoituneeksi.

        Eräs ystäväpariskunnan rouva kertoi toisesta pariskunnasta, jonka mies oli ostanut vaimolleen lahjaksi sievät hepenet, joissa sekä rintojen että vitun kohdalla oli aukko. Tämä toinen rouva ei ollut suostunut pukemaan asustetta, ennen kuin oli ommellut aukot umpeen, siis myös aviomiehensäkin seurassa. Voi kuvitella, kuinka turhautunut mies oli ollut. Hepenien koko kiihottavuus meni siinä.

        Kaiken oudompaa oli, että kertojarouva tuntui pitävän ompelua aivan asiallisena. Kertojarouva oli ihan luontevasti meidänkin kanssamme saunassa ja uimassa alasti, mutta esiintymisestä kiihotustarkoituksessa seksihepenissä aviomiehen seurassa tuntui olevan hänellekin siinä ja siinä.

        Et varmaan sinäkään ajattele miehen kannalta, sillä enimmät miehet viihtyvät parhaiten naisen kanssa, joka on paljastavissa hepenissä tai alasti, eikä normaalissa asussa.

        Itse ainakin miehenä kiinnitän huomiota enemmä n normaaliin luonnolliseen ihmiseen ja ystävällinen ihminen on aivan muuta kuin hepenet.

        Sukat on ainoa vaate joka näkyy normaalissa tilanteessa. Pikkuhousut tulee esiin tilanteessa jossa mennään seksiin. Ja mä luulen ettei mitään oikea ryhmäseksiä tule. Tuskin aloittaja pystyy tilanteeseen jossa kaikki kolme tai neljä on samaan aikaan siinä tilassa silmänä. Kaikilla menee maku.

        Ja aloittajan miehelle. Typerää tehdä tuollainen aloite ja toinen hölmö suostuu!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse ainakin miehenä kiinnitän huomiota enemmä n normaaliin luonnolliseen ihmiseen ja ystävällinen ihminen on aivan muuta kuin hepenet.

        Sukat on ainoa vaate joka näkyy normaalissa tilanteessa. Pikkuhousut tulee esiin tilanteessa jossa mennään seksiin. Ja mä luulen ettei mitään oikea ryhmäseksiä tule. Tuskin aloittaja pystyy tilanteeseen jossa kaikki kolme tai neljä on samaan aikaan siinä tilassa silmänä. Kaikilla menee maku.

        Ja aloittajan miehelle. Typerää tehdä tuollainen aloite ja toinen hölmö suostuu!

        Itse taas olen sillä kannalla, että seksissä ei ole mikään typerää, on vain monenlaista. Ihminen vain helposti pitää typeränä sellaista, mistä ei itse satu välittämään. Sen sijaan olen kanssasi samaa mieltä, että ystävällisyys on tärkein.

        Toinen nauttii siitä, että saa katsella, toinen siitä että kaikki katselevat, toinen siitä ettei lainkaan muita ole samassa huoneessa, toinen siitä että herttailun aikana myös parit saavat jutustella keskenään, toinen nauttii siitä, että myös paria vaihdetaan.

        Ei näitä toisin rakentunut voi toiselle neuvoa muussa mielessä kuin mainitsemalla jonkin asian SALLITUKSI, mutta ei siinä mielessä, että pyrkii saada tekemään sellaista, mitä toinen ei halua.

        Hepenistä en itse juuri välitä. Minun mielestäni poikkeuksen tekee prinsessa-asu: keltainen sifonkinen läpinäkyvä paituli ilman pöksyjä, posliiniksi sheivattu vittu. Vittu on aina sievempi kuin pöksyt. Kovin on kaunista. Sopii parien ajanviettoon kauneussyistä silloinkin, kun ei harrasteta seksiä.


      • Anonyymi

        " Jos nainen ei voi itse päättää asiaa ilman netin keskustelupalstaa, niin ei kannata mennä mihinkään! " Ei se nyt ihan noinkaan ole. Jos ei ole luotto ystävätärtä jolta kysyä mielipidettä, niin voi toki kysyä keskustelupalstalta. Täällä vain on paljon aivan törkyvastauksia ja asiaa ymmärtämättömiä. Ehkä se kahdeskymmenes on asiallinen.


    • Anonyymi

      Kannattaa ehdottomasti kokeilla josko siltä tuntuu ;) Mutta aina pitää olla myös se "viime hetken perääntymismahdollisuus" jos sitten tositilanteessa tuntuukin eriltä... ja kukaan ei saa ottaa siitä nokkiinsa... ei on ei tässäkin asiassa...

      Mutta kuten tuo Rva40 kirjoittaa, ei se pillu siitä kulu ja voit löytää uuden "harrastuksen" ;)

    • Anonyymi

      Me halusimme kokeilla kolmenkimppaa ja kysyimme yhtä ystävää mukaan.
      Vaimoni oli kertonut että voisi hänen kanssa kokeilla sängyssä.
      Ensimmäinen kerta oli todella hyvä kokemus joten olemme jatkaneet jo yli 13 vuotta.
      Kaveri on vaimoni vakkari joka on todella usein meillä yötä ja vaimo saa kahta miestä.
      Kokeilkaa ihmeessä jos molemmille tai kaikille sopii, ette kadu kokemaanne vaikka ei olisikaan teidän juttunne.

      • Anonyymi

        Kunpa olisinkin tuo ystävänne..
        Löytyisiköhän täältä sopivaa pariskuntaa joka kaipaisi tällaista ystävää? ;)


      • Anonyymi

        Anna mennä vaan jos sua nuo leikit kiinnostaa ;)
        Itseä ei nuo leikit kiinnosta mutta kukin tavallaan ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna mennä vaan jos sua nuo leikit kiinnostaa ;)
        Itseä ei nuo leikit kiinnosta mutta kukin tavallaan ;-)

        Juuri näin ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunpa olisinkin tuo ystävänne..
        Löytyisiköhän täältä sopivaa pariskuntaa joka kaipaisi tällaista ystävää? ;)

        Edelleen on hakusessa kiva pariskunta joka kaipaisi tälläista ystävää ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kunpa olisinkin tuo ystävänne..
        Löytyisiköhän täältä sopivaa pariskuntaa joka kaipaisi tällaista ystävää? ;)

        Huomenta
        Missä vaikutat ja ikä....?


      • Anonyymi
        Viola.mauno kirjoitti:

        Huomenta
        Missä vaikutat ja ikä....?

        Huomenia vaan,

        Vaikutan täällä Tampereella ja ikää ois "jo" 49-vuotta...

        Missähän päin te itse vaikutatte ja minkähänlaista "ystävää" olisitte hakemassa ja vailla? ;-)


    • Kun sovitaan että lopettaa voi milloin vaan ja miehesi on mukana niin antaa mennä.

      • Anonyymi

        Juuri näin ;()


    • Anonyymi

      Et siis tiedä mitä eroa on kolmen kimpalla ja kolmella vieraalla miehellä ?? Pitäiskö sun Hannu käydä välillä ulkona ???

      • Anonyymi

        Koittaisit kasvaa aikuiseksi. Kolmen kimpalla ja kolmella vieraalla miehellä on vissi ero. Kimpassa kaikki nussii kerralla ja kolmen vieraan kanssa rakastellaan vuorotellen. Varsinkin aloittelijat haluavat vuorotellen kun silloin tilannetta on helpompi hallita.

        Sitten kun harrastat seksiä ensimmäisen kerran naisen kanssa, opit nuo nyanssit. Sitä ennen suosittelen että käyt juttelemassa jonkun ammattilaisen kanssa siitä että näet pelkkiä miehiä jokaisessa naisessa, koska se on epäilemättä se syy miksi olet jäänyt neitsyeksi.


    • Anonyymi

      Voisin toimia pariskunnan miehen kullitelineenä.. hänen elin makaa kasvojeni päällä, josta vaimoni alkaa nuolemaan sitä.

    Ketjusta on poistettu 74 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      182
      1981
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      274
      1499
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1305
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1097
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      72
      1082
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      77
      1017
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      180
      1010
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      3
      848
    9. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      838
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      63
      825
    Aihe