Voiko tämä olla palleatyrä

Anonyymi-ap

Minulla on ollut vatsaoireita .pinkeä vatsa ja lisää painetta kipua ylävatsassa..

Toiminta kyky on muutoin normaali mutta todelliset oireet tulee yöllä nukkuessa tai levossa jonkin ajan jälkeen kun olen käynyt nukkumaan.?

Hengenahdistusta ja kipuilua tai kipua ylävtsasssa. Toisinaan olen herännyt tukehtumiseen jossa tuntuu kuin keuhkot olisi lukossa. Oire helpottaa kun olen tukehtumisesea noussut pystyyn tai istumaan ... Myös asennon vaihtaminen helpottaa oireita...

Alkaneet oireet kyllä helpottaa yön aikana ja yleensä olen saanut loppuun ja aamun nukkua muuten levollisesti...mitään mahanesteiden nousemista kurkkuun ei ole mutta vatsa tuntuu melko pinkeältä kuin kaasua olisi vatsassa.

8

374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko se kestänyt jo pitkään ?
      Itselläni teki vuosia sitten sappikivet sellaista, että nukkumaan mennessä iltaisin alkoi sattua kovaa vatsaan/ylävatsaan. Päivisin oli rauhallisempaa.
      Sappirakon leikkaus auttoi vaivaan. Olisi ehkä riittänyt kivien poisto, mutta vietiin kyllä koko sappirakko.

Voihan tuo oireilu liittyä ruuansulatukseen tai vaikka kuinka moneen muuhun vatsan vaivaan.

• Anonyymi

Oireet on ollut vasta pari viikkoa..eniten olen juuri huolissani näistä yö oireista ja pelkään juuri tätä tukehtumisen tunnetta kun henki ei kulje.tosiasn oireeet vain levossa ja yöllä .päivällä olo muuten normaali ja terve eli oireet liittyy vaaka asennossa oloon pidemmän aikaa..

Kuukausi sitten olin pienessä onnettomuudessa pyörällä jossa lensin katuun jossa sain hieman kovemman iskun jo ka jälkeen tunsin voimakasta pahoinvointia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oireet on ollut vasta pari viikkoa..eniten olen juuri huolissani näistä yö oireista ja pelkään juuri tätä tukehtumisen tunnetta kun henki ei kulje.tosiasn oireeet vain levossa ja yöllä .päivällä olo muuten normaali ja terve eli oireet liittyy vaaka asennossa oloon pidemmän aikaa..

Kuukausi sitten olin pienessä onnettomuudessa pyörällä jossa lensin katuun jossa sain hieman kovemman iskun jo ka jälkeen tunsin voimakasta pahoinvointia.

Jostain tosin luin että palleatyrässä mahalaukku voi työntyä painamaan keuhkoja ja hengityselimiä ja tämä tapahtuisi vaakatasossa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävitkö sen onnettomuuden jälkeen lääkärissä, kuvattiinko mitään, rintalastaa tai vatsaa ?
        Voihan oireesi johtua jostain, mikä liittyy siihen iskuun ilmalennon jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävitkö sen onnettomuuden jälkeen lääkärissä, kuvattiinko mitään, rintalastaa tai vatsaa ?

En käyny missään kuvauksissa..toki mietin jos oli jo olemassa oleva oireeton palleatyrä niin. Oliko tuo voinut pahentua iskussa...tosin nämä uni oireet on tullu vasta tässä n. Pari viikkoa sitten.

Ensimmäistä hengityskatkosta epäilin sudänpysähdykseksi mutta kun näitä tuli myös myöhemmin ja huomioimaan tuntemuksia kun en aivan ollut vielä unessa kun oireilu alkoi pahevana hengenahdituksena rinnan ja pallean alueella olevan lipuilun kanssa aloin epäilemään muuta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja on minulla myös näitä vatsa oireita tullut myös tässä parin päivän aikana enemmän..

Lievää kipua ylävatsassa ja jalkapalloksi turvonnut vatsa vaikka olen syönyt nyt aika vähän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja on minulla myös näitä vatsa oireita tullut myös tässä parin päivän aikana enemmän..

Lievää kipua ylävatsassa ja jalkapalloksi turvonnut vatsa vaikka olen syönyt nyt aika vähän

Ehkäpä kannattaisi käväistä näyttämässä lääkärille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      312
      7272
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2136
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1817
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1337
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1213
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1136
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1009
    Aihe