Tapasin vanhan kaverini

Anonyymi-ap

Olimme hänen kanssaan ennen paljon yhdessä. Hän kutsui ajelulle ja kävimme syömässä. Matkan aikana hän puhui lähinnä itsestään ja selitti monimutkaisia ja yksityiskohtaisia asioita työstään, joita en ymmärtänyt. On vaikea ymmärtää miksi hän sellaisia minulle selittäisi, joita en voikaan ymmärtää...

Juttelu automatkan aikana vaikutti tavalliselta ja asiat joista puhuimme olivat tavallisia ja arkipäiväisiä. Kun pysähdyimme ja hän otti aurinkolasit pois päästään ja omassa mielessäni ihmettelin hänen silmiään koska niistä paistoi vain piintynyt viha tai sitten kateus. Aloin pohtia kenen kyytiin oikein olin lähtenyt.

13

317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Aloin pohtia kenen kyytiin oikein olin lähtenyt"

      Lähdit vanhan kaverisi kyytiin.

      Jätä diagnoosit lääkäreille.

    • Anonyymi

      "Matkan aikana hän puhui lähinnä itsestään ja selitti monimutkaisia ja yksityiskohtaisia asioita työstään, joita en ymmärtänyt. "

      Mitä itse kerroit itsestäsi ?

    • Anonyymi

      Jos jotain ei ymmärrä, aina voi kysyä, mitä toinen tarkoittaa.
      Ja jos ajelu oli ikävä kokemus, ehkä ei kannata enää hypätä saman tyypin kyytiin.

      • Anonyymi

        Kyllä minä ainakin tykkään kuunnella vanhoja ystäviä joita en ole tavannut vuosiin , se on kiva kun heillä on mennyt hyvin, oli heillä aurinkolasit tai ei.


    • Anonyymi

      Ihminen näkee, mitä luulee näkevänsä tai haluaa nähdä. Sinä näit vihaa tai kateutta. Miksiköhän?

      • Anonyymi

        Juuri sitä ihmettelinkin miksi sillä tavalla murhaavasti tuijottaa kun kuitenkin juttelee niiku ennenkin jutteli Muistun hyvin että asetelma oli että minä olin aina se joka sai pyydellä anteeksi JA neljä kertaa viidestä tietämättä syytä siihen. Hänen en koskaan kuullut pyytävän anteeksi keltään. Tuttu asetelma jossa itse olen aina se syyllinen vaikka en ole tehnytkään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri sitä ihmettelinkin miksi sillä tavalla murhaavasti tuijottaa kun kuitenkin juttelee niiku ennenkin jutteli Muistun hyvin että asetelma oli että minä olin aina se joka sai pyydellä anteeksi JA neljä kertaa viidestä tietämättä syytä siihen. Hänen en koskaan kuullut pyytävän anteeksi keltään. Tuttu asetelma jossa itse olen aina se syyllinen vaikka en ole tehnytkään mitään.

        No miksi sitten menit kyytiin ollenkaan ei ihmiset mitenkään luonteen piirteitään muuta vaikka vanhenevat. Mitä olit odottanut oikeastaan . Ainahan se puhe tahtoo mennä töihin kun jokainen käyntöissä ———— vai käykö ?


    • Anonyymi

      Trauma bonding?

    • Anonyymi

      Teillä molemmilla lienee tiedostamattomia tapoja jotka hiertää pahasti toista. Mutta erilaiset reagoimistavat eri asioihin. Todennäköisesti myös kummallakin on aivan väärä käsitys toisesta.

    • Anonyymi

      Edelleen suosittelen, että kannattaa pysyä etäällä kaverista, jos hänen kanssaan ei ole hyvä olla. Kukaan ei käske sellaisen kanssa viettämään aikaa.
      Tuli vaikutelma, että tämä kirjoittaja, ap, tekee asioita toisen ihmisen mieliksi, hyväksytyksi tulemisen tarpeesta.
      Pikku vinkki, kyllä sinut hyväksytään muutenkin, ole vain oma itsesi, ja etsi mukavampaa seuraa.

      • Anonyymi

        kateus se yleensä naisten kesken hiertää, > "nainen on naiselle susi"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kateus se yleensä naisten kesken hiertää, > "nainen on naiselle susi"

        Minä ainakin olen tehnyt lopun kavereiden kanssa silloin kun tuntuu ettei enää olla samalla aaltopituudella . En jää olemaan anteeksipyytäjänä koko elämäksi .
        Tuosta kateudesta sitten , kukahan siinä oikeastaan oli kateellinen , kysyn vaan


    • Anonyymi

      Hän tarvitsi kuuntelijaa, jonkun jolle purkautua. Jos et jaksa ottaa tuollaista vastaan niin sano kohteliaasti, että haluat puhua muusta kuin työstä. Se, että olit autossa hänen kanssaan voi olla hieman pelottavaa, koska se kellä se auto on on myös valta. Hän olisi voinut jättää sinut vaikka tienposkeen jos vastuksesi ei miellytä häntä. Ensi kerralla älä lähde hänen kanssaan ajelulle. Kaikki vanhat kaverit eivät ole tarkoitettu lopunelämän ystäväksi vaan he ovat luku elämässä, joka kuuluu jättää menneisyyteen. Yritä rajoittaa häntä hieman ja katso mitä tapahtuu. Jos hän on kasvanut aikuiseksi niin ymmärtää kyllä, että et jaksa kuunnella työasioita mitkä eivät liity sinuun mitenkään. Mutta vastaavasti sitten älä itsekkään rasita häntä omalla kuormallasi jos ystävyys tyylisi on puhua lähinnä kevystiä ja mukavista asioista niin muista oikeudenmukaisuus ja reiluus. Ei voi ottaa sitä mitä ei itsekkään olisi valmis antamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7776
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2862
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1835
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1444
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1405
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe