Vain elämää: Anna Puu koki ikävän yllätyksen Satulinnaan saapuessaan: "Kyllä se ärsytti, ettei..."

Voi ei, miten huono tuuri… Artistien elämä taitaa olla juuri tällaista, aina pitää esiintyä, vaikka mikä olisi.

Lue juttu:
https://www.suomi24.fi/viihde/vain-elamaa-anna-puu-koki-ikavan-yllatyksen-heti-satulinnaan-saapuessaan-kylla-se-arsytti-ettei?s24

35

5209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oikeesti katsooko joku näitä ohjelmia??

      • Anonyymi

        Kyllä, katson ja on hyvä


    • Anonyymi

      Samaa paskaa kaikki nämä musiikki ohjelmat joissa samat,
      julkkisartistit on vinkumassa.
      Sitten lopuksi nyyhh-nyyyh-nyyh-hali-hali.

      • Anonyymi

        Nyyh,nyyh ja taas vedettiin joko koulukiusattu kortti taikka huonot kotiolot pikkuisena asetelma esiin kirjoittaman säännön mukaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyyh,nyyh ja taas vedettiin joko koulukiusattu kortti taikka huonot kotiolot pikkuisena asetelma esiin kirjoittaman säännön mukaisesti.

        Unohtamatta tietysti seksuaalista
        Hyväksikäyttöä.
        Se kortti vedetään esiin, kun halutaan sääliä ja kyyneleitä.


    • Anonyymi

      Televisio kuten sen aivopesulaatikon koko sisältö kaikkine turhine aivopesuineen on tarkoitettu keskiverto-ihmisille, keskinkertaiselle älykkyydelle. Jos et ole tuota keskinkertaista peruslammas laumaa niin et tietenkään katso tuollaista laitetta saatika sen sisältöä, patenttikin kertoo kaiken oleellisen. Voiko surullisempaa olla kun ihminen joka kuluttaa elämästään tunteja jonku mielikuvitus-aivopesulaatikon edessä, saatika niitä vastuuttomia lapsia jotka kasvattavat omia lapsiaan sen kaltaisten laitteiden edessä

      • Anonyymi

        Minun edesmennyt vanha tätini ei tykänny yhtään televisiosta. Käänsi selkänsä ja sanoi:
        Sontaluukku tuolla nurkassa.


    • Anonyymi

      Vaatii noin 60-120 ÄO:n että pystyy turtumaan johonkin niin typerään toimintaan kun viihteen katsomiseen televisiosta. Sillä älykkyysmäärällä yksilö ei ymmärrä että se kaikki on käsikirjotettua ja näyteltyä viihdettä ja tunteisiin ja ajatuksiin vaikuttamista, keksiverto lammas ilomielin laittaa aivot nolla-asentoon ja imee turhaa harhautusta sulattamaan viimeisiäkin aivotoimintaa omaavia aivosoluja

      • Anonyymi

        Väärin! Siinä vaiheessa kun aivot laitetaan totaalisesti nolla-asentoon, siirrytään suomi24 sivulle kirjoittelemaa paskaa joutavasta.


    • Anonyymi

      Siis Anna puulta tärähti märkäpieru.

      • Anonyymi

        Voitko kertoa tapauksesta enemmän. Äärimmäisen kiehtova tilanne josta haluaisin lisätietoja: oliko äänekäs? , koostumus? Yms..


      • Anonyymi

        Jo valahti.. Hmm, niin ovat kaikki vaivat ennalta määrättyjä ja voimille käypiä.


      • Anonyymi

        Spermat varmaan ollut pesemättä nopeanpanon jäljiltä.
        Lätisee vähemmästäkin.


    • Anonyymi

      Anna Puu on ärsyttävä, lahjaton, itsekeskeinen turha laulaja ja onneton muusikko.

      • Anonyymi

        Toi on vain sun mielipide. Mä oon aivan eri mieltä sun kans.


      • Anonyymi

        Juuri näin.


      • Anonyymi

        Aivan, eikö tää kyseinen joka paikassa huseeraava vampannut aikanaan toisen paljon paremman artistin miehen. ???!!!???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, eikö tää kyseinen joka paikassa huseeraava vampannut aikanaan toisen paljon paremman artistin miehen. ???!!!???

        Onkos nuoremman Puun lapsen isä muusikko -Pyhimys?
        Jossakin lukenut, että isänsä näköinen, poskista tuntee, pyhimyksen posket?
        Onhan ne liikkuneet yhdessä, kuvissakin joskus.


    • Anonyymi

      Puuhi poika mitä puuhit sillä Annan lahjat riitävät myös pankki- sekä rakkaus-sektorillekin,riittävätkö sinun?

    • Anonyymi

      🤪🤭😬😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴

    • Anonyymi

      Pitääkö paikkaansa että Anna yritti kansainvälistä läpimurtoa nimellä Gimme Wood ?

    • Anonyymi

      Pyöreä ilopilleri

    • Anonyymi

      Imelä ohjelma joka ei oikein mun makuuni jossa lähinnä kehutaan toisia pilviin. Mieluummin katson vaikkapa yle teemalta radio sinfonia orkesterin musaohjelman.

    • Anonyymi

      Surkein ohjelma ikinä. Huonoja laulajia jotka määkii huonoja biisejä, ei muuta.

      • Anonyymi

        Hyvä että tulit kertomaan tyhmyydestäsi!🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Tv 1. Minun biisi. Siellä soittaa ja laulaa tosi osaajat. Hyvä ohjelma 👍🇫🇮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tv 1. Minun biisi. Siellä soittaa ja laulaa tosi osaajat. Hyvä ohjelma 👍🇫🇮

        Eikun Elämäni.... se onkin 🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikun Elämäni.... se onkin 🤪

        Naamiot on riisuttu. Presidentti aloitti Natopäätös4päivänä.


    • Anonyymi

      lapset vajakkeia mamujen polkemia äpäriä ties kelle siitättänyt .

    • Anonyymi

      JALKOJEN VÄLISS METRINEN HALKO POIKITTAIN KÄYTETTY ON..

    • Anonyymi

      Anna Puu kuuluu sarjaan vitun huono laulaja vaikka ois saanu tuhat emmaa. Ei edes karismaa ja jokeltaa laulaa kuin paska vesala.

    • Anonyymi

      JOO VITTU IHAM TURHA AKKA.KOKO A. PUU LIMAPILLU BLONDI HIIVAPERSE

    • Anonyymi

      ketään ei kiinnosta.

      Toivottavasti ymmärtää mennä juna asemalle kävelemään

    • Anonyymi

      Miksi ei tuota ohjelmaa jo lopeteta?
      Kyllä on niin hemmetin tyhmä itkuiikkojen kuorolauluu.
      Ja nuo artistit yrittävät näytellä jotain mitä eivät todellakaan ole.
      Oikein teatteria ja noi artistit ovat juuri niitä mitä muuten ei mentäis kattoo mihinkään ja vielä joutuis maksamaan lipusta jotaki. Ei, ei ja ei…

    • Anonyymi

      MIKAEL, KORIT JANNE

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4519
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe