Väkisin...kö?

Anonyymi-ap

Tämä tapahtui minulle ollessani juuri 19 vuotta täyttänyt tyttö. Olin kirjoittanut ylioppilaaksi keväällä ja sitten kesällä olin ensimmäisessä työpaikassani. Oli aikomus viettää välivuosi ennen opiskeluja.

Olin iloinen työpaikastani. Se ei ollut mitenkään erityistä tai hyvin palkattua, mutta työporukka oli kiva ja tienasihan siinä rahaakin. Koko elämä oli edessä. Olin onnellinen nuori aikuinen, nautin siitä että tiesin olevani kaunis ja pidetty. Jotkut sanoivat, että näytin ihan Rosamund Piken nuoremmalta versiolta. No, olihan minulla pitkä vaalea tukka ja tummansiniset silmät. Vartalokin oli hyvä: vaikka en ollut pitkä (vain 160 cm), niin rinnat olivat kiinteät B-kupit ja muu kroppa hoikka ja liikunnallinen.

Minulla oli ollut yksi aikaisempi suhde, johon oli kuulunut seksiä. Olin seurustellut luokkakaverini, ihan mukavan pojan, kanssa puolentoista vuoden ajan ja tullut siihen tulokseen, että en ole kovin seksuaalinen ihminen. Suhteemme lopulta vain kuivui kokoon ja alun perinkin se taisi olla enemmän kaveruutta kuin romanttinen suhde.

Työpaikalla oli omat työntekijänsä kaikenlaisia huoltotoimia varten. Fiksailivat sähköjä ja tekivät pikku remppoja ja korjauksia. Eräs tästä huoltoporukasta oli Juha. Minusta hän oli ällöttävä. Haisi aina hielle ja likaisille vaatteille, sellainen iso ja romuluinen huonohampainen mies, jolla oli paksut, turpeat ruskeat viikset. Kertoi typeriä vitsejä ja nauroi niille sitten itse. Tiesin hänen olevan 43, koska juuri pari viikkoa sitten hän oli kärttänyt työporukkaa kaljalle kanssaan juhlimaan syntymäpäiväänsä. Kukaan meistä naisista ei kuitenkaan lähtenyt kaljuuntuvan synttärisankarin kanssa minnekään.

Oli perjantai ja itselläni viikonloppu tulossa vapaaksi. Esimieheni pyysi lähtiessäni viemään varastohuoneen avaimen Juhalle, että pääsevät seuraavana aamuna aloittamaan kunnostustöitä siellä. Hän sanoi itse unohtaneensa sen antaa ja pyysi minua, koska asuin kuulemma lähellä tätä miestä. Suostuin asiaa yhtään sen enempää ajattelematta.

Otin avaimen ja etsin kännykän avulla talon, jossa Juha asui. Alaovelta soitin numeroon, jonka olin pomolta saanut, ja Juha laittoi tekstarina ovikoodin. Eipä aikaakaan kun olin miehen ovella. Juha tuli avaamaan t-paidassa ja boksereissa, kaljatölkki kädessään. Kerroin asiani ja aloin ojentaa avainta. Mies kuitenkin sanoi, että hänellä on kuulemma jotain minulle. Oletin tietysti, että kyseessä olisi ollut työasia - mikä muukaan - ja seurasin Juhaa.

Joku voisi ajatella, että enkö tajunnut vaaraa. Voin suoraan sanoa, että en. Olisin ehkä epäröinyt, jos kyseessä olisi ollut omanikäinen nuori mies, mutta en osannut Juhaa nähdä minkäänlaisena seksuaalisena uhkana, koska hän oli 24 vuotta minua vanhempi. Hän kuului vanhempieni ikäpolveen. En myöskään ajatellut, että hän näkisi minut seksuaalisesti, juurikin siksi koska ikäeromme oli niin suuri.

Juhan asunnossa haisi tunkkaiselta. Siellä oli sotkuista, joka paikassa johtoja ja elektroniikkaa. Olin enemmänkin yllättynyt kuin pelästynyt, kun hän tyrkkäsi minut nopeasti sisään pieneen makuuhuoneeseen, jossa ei oikeastaan ollut muuta kuin petaamaton sänky ja yöpöytä. Ajattelin, että tämä on taas sitä Juhan omaa huumoria. Kysyin terävästi, että mitä hänellä minulle on ja parasta antaa se heti. Hän virnuili ja kysyi, että mitäs luulen hänellä olevan. Otin vieläkin kaiken huonona huumorina ja sanoin vihaisesti, että jos tämä on jotain pelleilyä niin sitten lähden saman tien. Mutta hän ei väistynyt ovelta. Käskin vihaisesti tehdä tietä ja annoin päättäväisen vaikutelman. Kun mies vain virnuili paikallaan, niin yritin päästä hänen ohitseen työntämällä hänet pois tieltäni. Se ei kuitenkaan onnistunut ja Juha otti minusta kiinni ja raahasi sängylle makaamaan. Siinä vaiheessa vihdoin aloin pelätä ja sanoin (tällä kertaa pyytävästi), että hän antaisi minun mennä. Että en tykkää tällaisesta leikinlaskusta. Juha vain tuijotti minua, tuntuu kuin hän ei olisi nähnyt minua ihmisenä ollenkaan, sellainen ilmeetön tuijotus. Ja sitten hän tarttui nopeasti toiseen rintaani ja väänsi nänniä kovaa ja nipistäen. Parkaisin kivusta ja yritin ponkaista pystyyn sängyltä, mutta turhaan.

Nännini satuttamisen jälkeen olin oikeasti paniikissa. Aloin tajuta, että juttu voisi päättyä huonosti kannaltani. Kukaan ei ollut koskaan aikaisemmin satuttanut rintojani tai muutenkaan minua. Olin aina saanut hyvää kohtelua kaikilta pojilta.

Juha makasi puoliksi päälläni ja alkoi repiä mekkoani ja alushuousuja pois. Siinä vaiheessa en enää pystynyt muuta kuin hokemaan eieieiei.. En uskaltanut ajatella, että hän oikeasti saattaisi raiskata minut. Yläpäässäkään hänen kätensä eivät laiskotelleet, vaan repivät mekkoni yläosaa ja raastoivat rikki rintaliivini. Yritin ponnistaa pystyyn, mutta Juha käytti tilaisuutta vain hyväkseen ja nappasi lopunkin mekon pois päältäni. Olin alaston ja kauhuissani. Yritin lähteä - Juha uhkasi, että jos en ole paikoillani niin hän satuttaa minua taas ja tällä kertaa kovemmin.

23

4548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      .. Hän käytti tätä lamaantumista hyväkseen riisumalla nopeasti bokserinsa ja t-paidan. Huomasin valtavan erektion, kiimapisarat kullin päässä, mahakkaan karvaisen vartalon..

      Yritin viimeisen kerran vedota hänen parempaan minäänsä. Sanoin, että en ole tehnyt hänelle mitään pahaa, miksi hän haluaa satuttaa minua. Juha sanoi siihen nauraen, että nussia hän haluaa, ja mitäs tulin hänen kotiinsa. Kaikkihan tietävät, että se on jo suostumuksen merkki.

      Hän pakotti jalkani erilleen ja työnsi kaksi sormea sisääni ähkäisten nautinnosta. Minuun sattui, sillä en ollut kostunut. Onneksi hän veti pian sormensa pois, mutta vain asetellakseen kalunsa jalkoväliini. Taistelin vastaan raivokkaasti, yritin pitää sääreni yhdessä, mutta voimani eivät riittäneet. Juha asetteli jättimäisen kalunsa pillunhuulilleni ja työntyi sisään nautinnosta huohottaen. Riuhdoin ja huusin, mutta kalu vain upposi syvemmälle pilluuni. Juha ei jaksanut odottaa pitkään vaan iski sen suoraan niin syvälle kuin pääsi, aina kohdunkaulaani asti. Huusin kivusta, kun terska runnoi kaikkein herkintä osaa minusta, kohdunkaulaani. Juho hykerteli mielihyvästä, kun sai minut sävähtämään kivusta aina kun työnsi vasten kohdunkaulaa. Tuossa vaiheessa yritin epätoivoissani myös sanoa, että en käytä ehkäisyä, että en voi saada lasta tässä tilanteessa. Mutta on kuin hän ei olisi kuullut, tai ehkä hän ei välittänyt.

      Makasin siinä riuhtoen, kalu suurena sisälläni. Tiesin Juhan nautiskelevan ja harrastavan vain pientä terskan liikuttelua siellä sisällä kestääkseen kauemmin. Olo oli niin avuton ja paljas, suojaton. Kullin liikkeet siellä syvällä satuttivat, mutta sitten alkoi tapahtua muutakin. Tunsin kuinka pilluni alkoi melkein kuin turvota ja pehmetä. Kullin koskettelu siellä syvällä kai jotenkin myös stimuloi g-pistettä - en tiedä, en tänäkään päivänä tiedä mitä kaikkea fyysistä siinä tapahtui. Tiesin vain, että kyrvän tutkivat töykkimiset siellä syvällä saivat minut herahtamaan ihan märäksi. Yhtäkkiä tunsin muuttuvani kiimaiseksi, kaikesta pelosta huolimatta - vaiko sen vuoksi..?

      Tein jotain, jota en tänäkään päivänä täysin ymmärrä. Lopetin riuhtomisen ja levitin reiteni niin avoimiksi kuin mahdollista antaakseni hänelle täyden liikkumisvapauden. Lakkasin pitämästä silmiäni kiinni ja katsoin Juhaa suoraan silmiin. Olimme hetken ihan paikallaan, hän syvällä minussa, katseet kohdaten. Olin edelleen suojaton ja paljas, mutta sisälläni oli kasvamassa kiima. Hän varmasti vaistosi sen ja aloitti työnnöt. Koska olin lakannut taistelemasta vastaan, niin hänen kätensä olivat vapaat puristelemaan ja nyppimään nännejäni. Huomasin nauttivani tuosta kovasta käsittelystä ja valitin nautinnosta. En enää miettinyt sitäkään, että oliko tuo mies puhdas vai ei. Hän ei huolehtinut hygieniastaan, mutta se ei haitannut minua tuossa tianteessa. En tiennyt milloin viimeksi hän oli kalunsakin pessyt.. mutta se tuntui niin huumaavan hyvältä sisällä, että en välittänyt.

      Juha kumartui puoleeni ja antoi minulle syvän kielisuudelman. Vastasin siihen ja annoin hänen kielensä tulla syvälle suuhuni. Hän maistui kaljalta ja tupakalta, pesemättömiltä hampailta. Koskettelin jopa omalla kielelläni hänen kieltään, leikkisästi hyökkäillen. Hän kumartui rintojeni puoleen ja imi, näykki ja puri nännejäni.

      Vartaloni oli kastunut hänen hiestään. Nyt minäkin haisin pesemättömältä, mutta se ei haitannut... mikään ei haitannut.. Juha veti kalunsa ulos ja alkoi kiusoitella sen kärjellä klitoristani ja kuljettaa sitä häpyhuulten välisessä solassa. Vaikeroin, nautinto oli niin suuri. Kuitenkin tiesin, että tahdon kalun takaisin sisääni, että minun on pakko saada se.. Pyysin Juhaa, että laita se takaisin sisään, ole niin kiltti.. Juha naurahti ja työntyi takaisin pilluuni ja alkoi todellisen rynkytyksen. Tunsin pillussani, että jotain ennen kuulumatonta oli tapahtumassa, nautinto oli kasvamassa, olin syöksymässä jyrkänteeltä alas... Kuulin voihkintaa, enkä ensin edes tajunnut äänen tulevan minusta. Pyysin ettei hän lopettaisi. Rajut työnnöt jatkuivat ja lopulta tunne pillussa kävi ylivoimaiseksi.. Kouristelin, tartuin kiinni Juhaan, pilluni alkoi lypsää hänen kulliaan, vaikeroin kun sain elämäni rajuimman orgasmin. Juha tuli samaan aikaan ja nautin entistä enemmän tuntiessani hänen jäykistyvän, työntyvän niin syvälle kuin pääsi ja sykkivän sisälläni.

      Se oli ohi. Juha jäi päälleni makaamaan kalu sisälläni. Makasimme pitkään niin, huohottaen, hiukset hiestä kostuneina. Täydellinen rentous pillussa ja koko vartalossa. Tiesin hänen tulleen sisälläni. En välittänyt, en jaksanut välittää - ja miehen sperma tuntui ihanalta alkaessaan vähitellen valua ulos. Juha levitteli sitä kalullaan vielä pitkin vittuni huulia ja klitorista.

      Olin hämilläni, häkeltynyt.. kokemukselleni ei ole nimeä. Se alkoi väkisin, mutta päättyi yhteisymmärrykseen. En tiedä miksi pystyin kiihottumaan noin miehestä, jota pidin vastenmielisenä. Nousin lopulta ylös sängyltä ja järjestellin vaatteiden riekaleet ympärilleni.

    • Anonyymi

      .. Juha huikkasi, että jos pamahdan paksuksi, niin mennään vaikka naimisiin. Hän sanoi virnistäen, että onkin aina tahtonut nuoren muijan.

      Lähdin kotiin. Kotona hämmentynyt olo jatkui - mutta olin myös äärimmäisen tyydytetty. Ajattelin Juhan spermaa kohdussani, hänestä tulleita eläviä siittiöitä, jotka uivat minussa. Ajatus herätti inhonsekaista kiihtymystä. Mietin millaista olisi synnyttää lapsi tuollaiselle miehelle, elää avioliitossa sellaisen kanssa.

      Vietin pari viikkoa pelossa odottaen kuukautisia. Ne tulivat lopulta, helpotuksekseni. Sanouduin irti työstäni ja muutin toiseen kaupunkiin. Opiskelin, mutta olin saanut myös opetuksen. Opin ymmärtämään itseäni. Kyllä minä olin seksuaalinen ihminen, toisin kuin ajattelin ensimmäisen suhteeni päätyttyä. Mutta tarvitsin kiihottuakseni pakkoa ja dominointia. Tuon kokemukseni myötä ymmärsin olevani alistuva nainen. En tiedä onko se väärin vai oikein, se on vain - minä.

      • Anonyymi

        ajatteles jos juha kumminkin olisi saanut sut raskaaksi
        laittanut lapsensa kiemurtelemaan sun sisällesi.
        olisitte meneet naimisiin ja olisit
        asunut siellä sen asunnossa ja synnyttänyt
        likaisilla lakanoilla. kiemurrellen kivuissasi ehkä
        vuorokaudenkin. puskisit ulos nelikiloisen pojan
        yhtä ruman kuin isänsä

        ai ai ai...


      • Anonyymi

        Sen verran itse seksistä olen oppinut, että niitä kokemuksia on tosi vaikea luokitella. Kun olisikin niin, että olisi mustavalkoista, raiskaus tai vapaarhtoinen pano, kaunista tai rumaa, oikein tai väärin. Mutta seksissä kaikki on sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran itse seksistä olen oppinut, että niitä kokemuksia on tosi vaikea luokitella. Kun olisikin niin, että olisi mustavalkoista, raiskaus tai vapaarhtoinen pano, kaunista tai rumaa, oikein tai väärin. Mutta seksissä kaikki on sekaisin.

        Muistan yhden jutun joka tapahtui 80 luvulla kotikaupungissani. Yksi tosi nätti tyttö jätti lukion kesken kakkosluokan. Hän ihan kuin katosi maan pinnalta. Sitten saatiin tietää että se oli mennyt yksiin juuri tuollaisen karmean nelikymppisen tyypin kanssa. Jotain pimeää siinä koko jutussa oli se oli muutaman vuoden päästä tosi monen lapsen äiti. Mutsini oli saikkuna töissä ja sanoi ettei vissiin yksikään niistä lapsista ollut syntynyt sairaalassa.

        Olisko sitteen ollut juuri tuommoinen alistuva tyyppi, joka antaa äijän paukuttaa itsensä paksuksi kerta toisensa jälkeen.


      • Anonyymi

        KULLILLA NAISET KESYTETÄÄN!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      U­­u­­s­i seksi­tea­tteri avautu­­­u Suomeen! Kutsumme kaikk­i­­­. Il­mo­­­it­­­tau­tum­ine­­n ry­­hmä­­ämm­­­e tä­­äl­l­­ä 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/X4e2B8

    • Ap. miettii, miten julma raiskaus muuttui kiihottumiseksi.

      Naisten raiskauskertomuksista sekä koti- että ulkomailta saa useinkin lukea, että kesken kamalan raiskauksen nainen on alkanut kiihottua ja lopulta kiihottunut voimakkaasti, jopa saanut orgasmin.

      Selitys lienee evolutiivinen. Kun kerran raiskataan, luonnonoloissa mahdollisuudet tulla raskaaksi ovat samat kuin herttailussakin. Kiihottuminen ja kostuminen helpottavat yhdyntää ja vähentävät vammautumisen mahdollisuutta. Siksi nämä geneettiset ominaisuudet ovat lisääntyneet siten, että näin käyttäytyneet siskot ovat jättäneet enemmän geenejä jälkeensä.

      Siis ihan samoin, kuin missä tahansa evoluution tuotoksessa.

      Esimerkiksi eräässä englantilaisessa lehdessä sisko kertoi, kuinka hänet ja muita siskoja raiskattiin aikoinaan Kongossa. Raiskaajat eivät suinkaan tyytyneet purkamaan siemenlastiansa tytön vittuun, vaan nuolivat huolellisesti vittua ja herttailivat muutenkin, kunnes raiskattavat olivat hyvin kosteita ja kiihottuneita. Siten alkujaan pelottavasta raiskauksesta tuli myös tytöille miellyttävä kokemus.

      Raiskaaja ei kuitenkaan voi pitää tätä hyvin omintunnoin yllytyksenä, sillä suurin osa tytöistä saa pahojakin traumoja raiskauksesta.

      • Anonyymi

        Sexissä on paljon sellaista "harmaata aluetta" jota ei oikein ole yht.kunnallisessa keskustelussa huomioitu. On vaan se, että on joko raiskuu tai vapaaehtoisuus. Mutta asia ei ole ihan niin selvä. Rajat venyvät ja häälyvät. Ihan sama jutu kivussa ja nautinnossa, mistä toinen alkaa ja toinen loppuu, kukapa tietäis..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sexissä on paljon sellaista "harmaata aluetta" jota ei oikein ole yht.kunnallisessa keskustelussa huomioitu. On vaan se, että on joko raiskuu tai vapaaehtoisuus. Mutta asia ei ole ihan niin selvä. Rajat venyvät ja häälyvät. Ihan sama jutu kivussa ja nautinnossa, mistä toinen alkaa ja toinen loppuu, kukapa tietäis..

        Lainsäädännössä on pakko yrittää luokitella, jotta oikeuskäytäntö olisi mahdollisimman yhdenmukainen ja oikeusistuimelle jäisi harkintavaltaa niin vähän, kuin on pakko. Niinpä määrätään selkeitä suojaikärajoja, yritetään määritellä suostuminen sun muuta.

        Tulos on kuitenkin se, että tuomioistuimen päätös on kuin arpakoneesta. Laintulkinnat venyvät ja paukkuvat kuin purukumi.


      • Jossain Kova laki jaksossa raiskatuksi tullut nainen kertoi saaneensa orgasmeja vaikka hän joutui joukko raiskauksen uhriksi. Poliisit selitti että kyse on ihan fyysinen. Nainen voi saada orgasmin vaikka ei haluaisi. Toisessa jaksossa mies koki saman kohtalon.


      • virtasenposti kirjoitti:

        Jossain Kova laki jaksossa raiskatuksi tullut nainen kertoi saaneensa orgasmeja vaikka hän joutui joukko raiskauksen uhriksi. Poliisit selitti että kyse on ihan fyysinen. Nainen voi saada orgasmin vaikka ei haluaisi. Toisessa jaksossa mies koki saman kohtalon.

        Joo, minäkin luin tästä jaksosta, vaikken itse sarjaa seuraakaan. Kyllä selitys lienee ihan oikea ja biologian mukainen.


      • Anonyymi
        cobre kirjoitti:

        Joo, minäkin luin tästä jaksosta, vaikken itse sarjaa seuraakaan. Kyllä selitys lienee ihan oikea ja biologian mukainen.

        Biologia on vaan kummallinen asia :) Ihmiskeho reagoi vaikkei tahtomalla tahtoisikaan...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Biologia on vaan kummallinen asia :) Ihmiskeho reagoi vaikkei tahtomalla tahtoisikaan...

        Ovat yleisiä humanistisia ja common sense -harhaluuloja, että 1) psyyke tottelisi yliminää, jolla olisi vapaa tahto ja 2) ja että keho tottelisi psyykeä.


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Jossain Kova laki jaksossa raiskatuksi tullut nainen kertoi saaneensa orgasmeja vaikka hän joutui joukko raiskauksen uhriksi. Poliisit selitti että kyse on ihan fyysinen. Nainen voi saada orgasmin vaikka ei haluaisi. Toisessa jaksossa mies koki saman kohtalon.

        Joo se oli kiinnostava kohtaus. Nainen ihmetteli miten voi saada orgasmin joukkoraiskauksessa muttei kahdestaan poikaystävän kanssa.
        Mitenkähän toi homma päättyi?
        Jäikö nainen vain ihmettelään onko hän PERVO?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo se oli kiinnostava kohtaus. Nainen ihmetteli miten voi saada orgasmin joukkoraiskauksessa muttei kahdestaan poikaystävän kanssa.
        Mitenkähän toi homma päättyi?
        Jäikö nainen vain ihmettelään onko hän PERVO?

        Tuskin se tyttö oli pervo. Oli hyvin nuori ja kokematon. Riippuu aika paljon siitä mihin kalu osuu, että tuleeko orgasmi.

        Poikaystävä ei sitä tietenkään tajunnut. Oli surullinen jakso tuo.

        T CSI-fani


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      He­­­i! Kuts­um­­­me sinu­­t kä­­ym­ään u­ude­­­ss­­­a cha­­tis­­sa! Mei­tä on yl­­i mil­­jo­ona! 👉 http://alegroup.info/H/I1a2V7

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2032
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1917
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe