Äiti pesee

Anonyymi-ap

Taas mummolaan viettämään kesälomaa. Olin vielä siinä iässä, että olin isän ja äidin mukana matkassa. Kun tulimme mummolaan, siellä oli jo muita kesävieraita: äidin veli ja hänen vaimonsa. He olivat tienneet meidän olevan tulossa, ja pitkän matkan jälkeen tekisi sauna hyvää, siksi he olivat jo lämmittäneet saunan.
- Mene sinä, Kalle, ensimmäisenä saunaan, niin me voimme purkaa matkalaukut iskän kanssa, sanoi äitini minulle. Otin puhtaat vaatteet ja pyyheliinan laukustani auton perältä ja askelsin saunaa kohti. Mummolassa sauna oli ulkorakennuksessa, puulämmitetty, pimeä pikkuinen sauna.
Menin ylälauteelle ja otin löylyä. Istuin pitkään ja nautin lämmöstä. Kun puut loppuivat saunasta, jouduin hakemaan uusia puita liiteristä ja heitin uusia puita pesään. Samalla kävin suihkussa ja sitten menin uudestaan löylyyn. Saunassa oli ihana lämpö ja rentoisa olo. Teki vähän mieli vetää mulkusta — ja vähäsen kun vetäisin, mulkku oli heti pystyssä. Aloin runkata vähän. Just kun olin päässyt vauhtiin, äitini avasi saunan oven.
- Hei, ala panna vähän kiirettä, että toisetkin pääsevät saunomaan! äitini sanoi. En usko, että hän näki minun seisovaa mulkkuani, koska kerkesin nostaa jalat koukkuun ja saunassa oli muutenkin aika pimeää.
- Jooh jjoo, ähkäisin takaisin. - Mun täytyy vaan pestä itseni, lisäsin.
- No siinä menee liian kauan. Anna minä autan ja pesen sun selän, sanoi äitini.
- Ei tartte, kyllä minä saan itekkin, vastasin.
- No ei reistailla nyt. Äkkiä tähän alas saunaeteiseen, niin minä pesen sut.
Laskeuduin lauteilta kädet vähän mulkkuni edessä, jottei äitini näkisi, että minulla seisoi. Kun tulin alas, olin selin vasten äitiäni. Äitini otti vettä kauhalla ja kaatoi sitä minun selkäni yli ja otti sitten pesusieneen saippuaa ja alkoi pestä selkääni. Kun äidin pesu alkoi tulla takapuolen kohdalle, äitini pyysi levittämään jalkoja vähän.
- Pitää se pyllynkin olla puhdas, sanoi äitini.
Kun levitin jalkoja, sieni meni pitkin takapuolta ja kosketti vähän pallejakin. Se tuntui hyvältä ja seisokkini, joka oli jo pikkuisen laskeutunut, oli taas ihan pystyssä. Minua hävetti ja pelotti, että äitini huomaisi sen. Sitten äiti otti lisää saippuaa sieneen ja veti sen jalkojeni välistä ihan etupuolelle.

jatkuu...

3

3299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      - Oho, sanoi äitini. - Tämäkin vehje pitää pestä, äitini jatkoi tuntiessaan minun seisovan mulkkuni.
      - Ei, kyllä minä sen itse pesen, vastasin.
      - No älä nyt viitsi, olen jo aloittanut. Pestään nyt äkkiä, äitini sanoi. - Voitko sä kääntyä tännepäin.
      - Emmä halua.
      - Äkkiä nyt, niin toisetkin pääsevät saunaan, sanoi äiti vähän vihaisena.
      Kun käännyin, mulkkuni oli pystyssä ja torotti kattoon päin. Äiti ei ottanut huomiota siitä tai ehkä hän ei viitsinyt häpäistä minua. Hän otti vaan saippuaa käteen ja alkoi pestä seisovaa mulkkuani. Minua hävetti seistä siinä mulkku pystyssä äitini ollessa siinä edessä kyykyllä pesemässä minun mulkkuani. Se teki kuitenkin hyvää ja oli ihana tunne, että joku muu hoiteli elintäni.
      - Äiti, älä viitsi. Mä voin pestä loput.
      - Anna mä nyt pesen loppuun. Ei se minua haittaa, että se on erektiona. Olen mä ennenkin poikani pessyt.
      - Joo, mutta nyt olen vanhempi ja vähän nolottaa tämä tilanne.
      - Se on ihan normaalia, että erektio tulee, kun saippualla hieroo, eikö niin?
      - Joo, mutta se tässä onkin ongelma...
      - Miten niin? kysyi äitini.
      - No emmä voi sanoa...
      - Sano vaan. Ei sun tartte hävetä, olenhan sun äitisi.
      - Mmm no se on ongelma... kun...
      En ehtinyt sanoa enempää, kun äitini otti lisää saippuaa käteensä ja alkoi vetää ylös ja alas pitkin mulkkuni vartta.
      - Ei tässä mitään ongelmaa ole. Istu tuohon alaportaille, niin minä pesen sinut.
      Menin alaportaille istumaan ja nojasin selkäni lauteita vasten niin, että etupuoleni tuli vapaasti esille. Äitini alkoi vatkata saippua käsissään mulkkuni vartta.
      - Pojan paikat pitää pestä tarkasti, ettei tuu tauteja.
      Äitini lisäsi vauhtia, eikä hän oikeastaan enää pessyt, vaan runkkasi täydellä vauhdilla minun seisokkiani.
      - Noin, noin sitä pestään, äitini sanoi kiihtyneenä. - Anna äiti pesee. Mmm, tuntuuko hyvältä, Kalle?
      Örisin vain jotain: - Mmm mm joo, kyllä.
      - Näin äiti pesee pojan puhtaaksi.
      Samalla äitini pumppasi minua.
      - Vieläkö pitää pestä? äitini kiusasi.
      - Joo... Kyllä... Kiltti... Pese... vielä...
      Äitini runkkasi ja toisella kädellään hieroi pallejani. Nyt oli kyllä lähellä tulla lastit, mutta halusin pidentää nautintoa enkä antanut vielä oikein periksi. Äitini vatkasi liukailla käsillään minun mulkkuani ja otti sitten yhden sormen ja alkoi hieroa minun anusreikääni.
      - Täältäkin pitää pestä. Mm, miltä tuntuu? Onko likaista?
      - On, äiti, pese kovasti, mun takapuoli on likainen... Pese... mm...
      Silloin äitini työnsi sormensa varovaisesti anukseen ja toisella kädellään pumppasi varttani niin paljon kuin ehti.
      - Nyt poikaseni, tuleeko... Tuleeko... Joko?
      - Kohta on puhdasta... Ooh... Oh oh...
      Ja samalla minulla tuli. Spermaruisku lensi mahtavalla kaarella lattiaan ja mulkusta pursusi vaan lisää spermaa. Minulla ei ikinä ollut ollut sellaista orgasmia. Äitini hymyili tyytyväisenä ja antoi minulle pyyhkeen.
      - Tästä ei puhuta kenellekään, sanoi äitini. - Onko selvä!
      - Ei. Ei ihan varmasti, ei, sanoin.
      - Onko nyt kaikki OK? kysyi äiti.
      - On, mutta vähän nolottaa.
      - Ei ole hätää, en mä piittaa. Minä vain pesin sut.

      x

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      H­­­e­­­i! Ku­ts­­­um­me sinu­­t kä­ym­ään u­­­ude­­ss­­­a chatis­­­sa! Mei­­tä on yl­i mil­­­joona! 👉 http://armtown.com/H/N4t0W7

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10762
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3053
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      207
      2871
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1666
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1516
    Aihe