Venäläisautojen maahantulo kielletään ensi yöstä alkaen. Jess!
Ylimieliset kaalimaan kansalaiset vähenevät kylillä.
Toki peräkamaripoikien muijat pyörivät täällä edelleen, mutta sukulaisvierailut vähenevät. Voi välillä kuvitella elävänsä ihan oikeassa Suomessa.
Venäläisautot kielletään !
2
354
Vastaukset
- Anonyymi
Aika vähäsen suomessa on ladoja suati mosseja. Yks mosse on laihialla, kuulemma. Kirjastoautona. Siinä on viis romaanii.
Latoja kanssa on mutta niitten katot romahti viime talavena. Yhessä niissä ol ollu lada sisällä. Vakkuutusyhtiö on riittaattanna korvaukset. Koska nyt venäläisautot on kielletty. Valtavat vahingot kärsiny arvoauton omistaja on valiittanu eu-tuomioistuimeen. Vakuutusyhtiö on luvannu tulla korvauksessa vastaan. Esittänyt korvaavansa puolet vahingosta.
50 euroo. Nääs renkaat oli tuoreehkot. Vuodelta 1972. Nokialaiset. Sillon ne tehtiin vielä suomesa. - Anonyymi
Venäläisen hoitohenkilökunnan suomeen tulon kieltäminen vaikuttaisi enemmän. Ainakin hoiva"kodit" pysähtyisivät siihen paikkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147334
- 594712
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434654- 753388
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 311789
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271776Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441637- 361537
- 1431297