Olleet pahimpia takinkääntäjiä koskaan.sanonta kepupettää aina pitäisi kääntää persupettää kepuakin nopeammin.
Perussuomalaiset
11
385
Vastaukset
- Anonyymi
Saattaa moni persuja äänestänyt kääntää takkinsa, jos jotain älyää?
- Anonyymi
Persut on parasta mitä tällä hetkellä on saatavilla
- Anonyymi
Tuskin kääntää, eihän demukkikaan käännä vaikka sitä höylättaisiin hanuriin ja vedettäisiin moskalla päähän?
- Anonyymi
Ehei kultaseni. Ketkut, ex-maalaisliitto ja mitä lie olleetkaan historiansa ajan, ne vasta pettäjiä onkin. Ei riitä persujen lyhyt historia, ei sitten millään vaikka joka päivä "pettäisivät" jonkun loisen tahdon. Tokihan sinua ottaa päähän, kun näyttää vahvasti siltä, että sinulta loppuu ilmainen raha. Mä kerron sulle yhden asian: minua, suoraan ja suomeksi, vituttaa elättää sinua ja sinunlaisiasi loisia kansalaisuuteen katsomatta. Olen saanut loisten elättämisestä tarpeekseni!!
- Anonyymi
Hyvä kun itse pärjäät tuloillasi, vai luuletko itsesi jonkun ihmisryhmän elättäjäksi. On se vaan hyvä että persut paljastivat itsensä, johtajat ovat äärioikeistolaisia ja niitä köyhä kansa kannatti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kun itse pärjäät tuloillasi, vai luuletko itsesi jonkun ihmisryhmän elättäjäksi. On se vaan hyvä että persut paljastivat itsensä, johtajat ovat äärioikeistolaisia ja niitä köyhä kansa kannatti?
The pummi?
- Anonyymi
Sdp takin käännön suomenmestari marini näytti esimerkkiä moraalia äänestäjille👍👍👍
- Anonyymi
SKP se on minun puolue, ainut oikea! 👍
- Anonyymi
1. Työn orjat, sorron yöstä nouskaa,
maan ääriin kuuluu kutsumus.
Nyt ryskyin murtuu pakkovalta,
tää on viime ponnistus.
Pohja vanhan järjestelmän horjuu.
Orjajoukko taistohon!
Alas lyökää koko vanha maailma,
ja valta teidän silloin on!
Tää on viimeinen taisto,
rintamaamme yhtykää!
niin huomispäivänä kansat
on veljet keskenään!
2. Ei muuta johtajaa, ei luojaa
kuin kansa kaikkivaltias.
Se yhteisonnen säätää, suojaa,
se on turva tarmokas.
Eestä leivän, hengen, kunniamme
yössä sorron, turmion,
kukin painakaamme palkeitamme,
kun käymme työhön, taistohon.
3. Lait pettää, hallitukset sortaa,
verot köyhälistön verta juo,
ja köyhän ihmisoikeuskin
ompi tyhjä lause tuo.
Pois jo kansat holhouksen alta.
Veljeyden sääntö on:
kellä velvoitusta, sillä valtaa
ja oikeutta olkohon.
4. On kurjan kurjat kunniassaan
raharuhtinaat nuo röyhkeät.
Ei koskaan tee ne itse työtä,
vaan ne työtä ryöstävät.
Varat kansan hankkimat on menneet
kaikki konnain kukkaroon.
Pois kansa velkansa jo vaatii,
nyt ryöstösaalis tuotakoon.
5. Meit valhein ruokkii tyrannit
mut rauha meille koittakoon.
Nyt lakko tehdään armeijoissa,
aseet pois pantakoon.
Ja jos aikovat nuo kannibaalit
sankareita meistä taas,
niin tietäkööt he, että luodit
silloin kenraalimme saa.
6. Työmiehet, kyntäjät ja kaikki
työkansa joukko nälkäinen!
Maa meidän on ja olla täytyy,
vaan ei laiskain lurjusten.
Nälkä meill’ on aina vieraanamme,
vaan kun korpit haaskoiltaan
me kerran kaikki karkoitamme,
niin päivä pääsee paistamaan.
- Anonyymi
Punavihervassarit jaksaa täällä valittaa😆
- Anonyymi
Kissantappajalla massa murhaajan puheet ja uhot , kovaa puhetta BREIVIKIN KAVERI Lapin kansa Kun
Anonyymi-ap
2023-09-17 13:52:00
Ilmoita
Kissantappajalla massa murhaajan puheet ja uhot , kovaa puhetta BREIVIKIN KAVERI
Lapin kansa
Kun Mikkel Näkkäläjärvi valittiin sdp:n puoluesihteeriksi, yksi onnitteluviesti lämmitti erityisesti mieltä – "Haluan ajaa politiikkaa, jossa kenestä tahansa voi tulla mitä tahansa"
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397880Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412039Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822