Kansainvälistä uusperheiden päivää vietetään 16. syyskuuta. Tiliruuhka Fest

Anonyymi-ap

Tiliruuhkan Paska Ringissä tapahtuu. Juhlan kunniaksi avataan aamukankaiseen Lonkero Pullo ja putki remontti viikonlopuksi, tsin tsin.
Uusperhe on virallisen määritelmänsä mukaan perhe, jossa kaikki perheen lapset eivät ole puolisoiden yhteisiä.

Jollain puolella gluteenittomasta persesstä saattaa olla lisäksi lapsosilla eri isä, mikä virallisena tarkennuksena juhlan määritelmään lisättäneen.

PANNAANPA PAREMMAKSI.
Suomen Uusperheiden liiton hallituksen puheenjohtaja on kerryttänyt omakohtaista kokemusta uusperhearjesta 18 vuoden ajalta. Hänellä on kolme lasta kolmen eri äidin kanssa. Tällä hetkellä hänen uusperheeseen kuuluu uusi naisystävä, jonka kanssa miehellä ei ole yhteisiä jälkeläisiä

6

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Maanantaina jatkuu perinteiset uusiossa etänä bonuksena #buranaa#batteryenergyy

• Anonyymi

DUUNITORI TÄSSÄ, HEI. KIINNOSTUITKO JO LUETTUASI?

Erityisohjaaja, Lastensuojeluyksikkö Seinäjoki
      Etsimme Sinua sijaishuollon
      ERITYISOHJAAJA

tulemaan töihin meleko komeisiin tiloihin lastensuojelun sijaishuollon asuinyksikköön Kytöpolkuun, Seinäjoelle. Kytöpolku on erityistason sijaishuollon asuinyksikkö, joka on koti seitsemälle 12–17-vuotiaalle lapselle. Olemme erikoistuneet lasten käytöshäiriöiden ja psyykkisten haasteiden kohtaamiseen.

Kytöpolussa on huomioitu erityisesti traumataustaisten, neuropsykiatrisesti oireilevien ja kouluhaasteisten lasten tarpeet. Samoissa tiloissa toimii myös Seinäjoen kaupungin hallinnoima opetusryhmä

Erityisohjaajan hommissa pitää:
      - Olla luotettava omaohjaaja ja kasvatusvastuullinen turvallinen aikuinen. Sinä olet lapsen asioiden paras asiantuntija.
      -Tuoda koulutustaustasi, osaamisesi ja supervoimasi koko moniammatillisen työryhmän käyttöön

• Anonyymi

20.9.2023 keskiviikko Siansaksapäivä

National Gibbberish Day on omistettu tyypille, joka on järjetöntä tai näyttää siltä.
      Juhlista päivää kirjoittamalla hölynpölyä. Sillä ei todellakaan ole väliä mitä sanot, kunhan muut ihmiset eivät ymmärrä mitä sanot. Jos haluat apua, kokeile tätä KymHva

• Anonyymi

Kansainvälinen YK:n päivä 24.9 Tiliruuhka

Maailmanlaajuinen ydinaseriisunta on YK:n pitkäaikaisimpia tavoitteita. Siitä annettiin yleiskokouksen ensimmäinen päätöslauselma vuonna 1946. Päätöslauselmalla perustettiin atomienergiakomissio, jonka tehtävänä oli esittää konkreettisia ehdotuksia ydinenergian valvonnasta sekä ydinaseiden ja kaikkien muiden tärkeiden soveltuvien aseiden poistamisesta. YK on siitä lähtien ollut merkittävässä roolissa diplomaattisissa pyrkimyksissä edistää ydinaseriisuntaa.

Suomen YK-liiton Kiertotalous-teemasivustolla kerrotaan, miksi kiertotalouteen siirtyminen on edellytys kestävälle kehitykselle. Sivustolla on monipuolisia kokemuksellisia tehtäviä Tori fi ammattilaisille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä kaupungeista ikävöijät olette ?

Mistä kaupungista olet?
      Ikävä
      102
      1760
    2. Tunnut niin oikealta kuin osa minua

Olenko oikeassa? Eihän tässä puutu kuin samat tuntemukset sinulta. Nainen, mitä tämä on? Jotain todella outoa tässä on,
      Ikävä
      87
      1544
    3. Kohunäyttelijä Aku Hirviniemi täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Onnea kaikesta huolimatta!

Näyttelijä, juontaja Hirviniemi on ollut otsikoissa ja hänen keikkojaan sekä tuotantojaan on peruttu julkisuuteen nousse
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1085
    4. Nainen, täällä minä vain sinua ikävöin

Joka päivä riudun ja ajatus sinusta viiltää syvälle, se, miten ihanaa olisi kokea sinut lähelläni. Mieleni askartelee si
      Ikävä
      59
      1078
    5. Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyttä 6.12. - Onko millaisia perinteitä?

Itsenäisyyspäivä on näinä aikoina entistä tärkeämpi osa suomalaisuutta ja merkittävä juhlan aihe meistä monelle. Miten s
      Maailman menoa
      252
      947
    6. Vaatii kaupungilta kuusinumeroista summaa

Onko ahneudella ja kieroudella rajaa? Itse tekee väärin, saa oikeutetusti potkut ja on nyt etukäteen suunnitellusti käsi
      Haapavesi
      72
      907
    7. En mä vaan ymmärrä miten noin kaunis voi olla sinkku

Sähän olet uskomattoman upea nainen kaikinpuolin.
      Ikävä
      56
      806
    8. Jos joskus pääsen halaamaan sinua

niin voi olla, että en päästä enää ollenkaan irti. Sitten on hankala mm. käydä töissä, mutta eipä voi mitään.
      Ikävä
      58
      779
    9. Ikävä sinua, voimmeko tavata?

Anteeksi se minun viestini aikoinaan. Perun (jos se on vielä mahdollista) viestini sisällön ja olen pahoillani, jos se l
      Ikävä
      36
      760
    10. Voitko ystävällisesti

Vastata siihen mitä kirjoitin Oletko valmis kasvotusten puhumaan vai kidutatko lopunelämäsi minua
      Ikävä
      60
      700
    Aihe