lentokentän vessassa

Anonyymi-ap

Menin jo aikaisin lentokentälle kun olin lähdössä parin päivän työmatkalle. Rentoutuakseeni join bissen baarissa ja siitä käymään käymälässä. Valitsin umpimähkään vapaan kopin, jonka viereinen koppi oli varattu. Käymälässä soi taustalla rauhallinen musiikki kun kaivoin kaluni housuista ja annoin virtsan suihkuta pönttöön. Lorotellessani katselin ympärilleni ja olin kuulevani seinän takaa pientä ähkintää ja käden liikkeen tuomaa ääntä.

Väliseinän alla oli noin 15-20 senttiä tilaa ja katsoin viereisen kopin lattialle jonne käden varjo loi edestakas liikkettä. Okei, näitä olen nähnyt netissä, ajattelin ja jähmetyin paikoilleni ja tiesin mitä seinän takana tapahtui. Olin jo ravistanut mutta jatkoin kalustani kiinni pitämistä. Vedin pöntön ja jäin paikoilleni hetkeksi. Hetken kuluttua näin varjon liikkuvan enemmän ja miehen kämmen tuli väliseinän alata esiin. Sormet heiluivat ja kämmen meni välillä nyrkkiin. Sormet pyysivät saada kaluani.

Kiinnostukseni alkoi herätä ja riisuin kengät ja housut pöntön kannelle. Käden etsiessä kohdettaan laskeuduin polvilleni lattialla ja levitin jalkojani, jotta pääsin alemmaksi ja ohjasin hieman jo paisuneen kaluni miehen kämmeneen. Käsi alkoi tarmokkaasi tutkia munaani, Mies alkoi heti vedellä esinahkaani edestakas ja kaluni kasvoi jykeväksi Hänen kädessään nopeasti, tilanne oli niin kiihottava. Laskeuduin alemmaksi ja kaluni oli jo osittain miehen puolella. Mies runkkasi varttani ja puristeli välillä pinkeitä kiveksiäni. Siirryin vieläkin alemmaksi ja nojasin samalla poski seinää vasten omalla puolellani seinään.

Tunsin kostean kielen lipovan terskaani joka puolelta kunnes se painui lämpimään suuhun. "aah.....oooooh" huokailin hiljaa seinää vasten kun mies antoi taidokasta suuta kiimaisena. Kaluni painui kerta toisen jälkeen helposti kokonaan miehen suuhun ja nieluu, irstaiden imu äänien säestyksellä, Aloin jo tuntea kuinka laukeamiseni lähestyi kullini jäykistyessä lisää miehen suussa. Hän imi ja runkkasi vimmatusti munaani, hieroen samalla kiveksiäsi ihanan taidokkaasti.

"aaaahh" vaikeroin poski vasten seinää ja nostelin munaa miehen suuta vasten. Jännityin hetkeksi, hengitykseni seisahtyi jolloin mies päästi munani suustaan ja alkoi runkata voimalla. Säpsähdin ja ensimmäinen lasti spermaa lensi paineella. Miehen jatkaessa runkkaustani toinen...kolmas...neljäs...viides roiskaus lenteli pitkin lattioita jonka jälkeen spermaa alkoi valua miehen sormille.

Hengitin raskaasti polvillani miehen päästäessä kalustani otteen. Vetäydyin omalle puolelleni ja katselin lauennutta kaluani joka oli spermaisena ja punaisena. Nousin lattialta ja puin rauhassa housut jalkaani. Viereisen kopin ovi kävi, Laitoin kengät jalkaani ja samalla käymälän ovi kävi. Vartuin vielä hetken ja astuin kopista pois, enkä nähnyt ketään käymälässä. Pesin kädet, korjasin vähän tukkaa ja tulin pois vessoista.

Mietin kuka tuo kiimainen mies mahtoi olla. Terminaalissa oli jo runsaasti ihmisiä. Vaihtoehtoja oli paljon. Kävellessäni terminaalissa, näin miehen joka oli vaimonsa kanssa istumassa penkeillä. Katseemme kohtasivat ja miehen kasvoille nousi hymy tai oikeastaan virne.

1

2367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7621
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4556
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3201
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      354
      1473
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1429
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1119
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1070
    Aihe