älykäs?
Onko kaivattusi
171
2517
Vastaukset
- Anonyymi
On se♡
Sehän siinä parasta onkin♡
Ja erittäin Hot♡- Anonyymi
Meillä taitaa olla sama kaivattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä taitaa olla sama kaivattu.
En yhtään ihmettelisi.
Hän taitaa olla melkoinen hurmuri. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En yhtään ihmettelisi.
Hän taitaa olla melkoinen hurmuri.Minusta on noloa kun aikuinen mies kehuu itseään kuin teinipoika
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta on noloa kun aikuinen mies kehuu itseään kuin teinipoika
Minusta on noloa että jatkat tuota kiusaamista. Se kertoo paljon sinusta itsestäsi. Kateus vie kalatkin vedestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta on noloa että jatkat tuota kiusaamista. Se kertoo paljon sinusta itsestäsi. Kateus vie kalatkin vedestä.
Kuka kateuden takia kiusaisi onko sulla ny pään johdotuksessa jotain suurempaakin ongelmaa se miten kateus ilmenee riippuu tilanteesta mu kateus ei ilmene koskaan kiusaamisena
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En yhtään ihmettelisi.
Hän taitaa olla melkoinen hurmuri.Merkonomeen on hen, vallassa kiinne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta on noloa kun aikuinen mies kehuu itseään kuin teinipoika
Teinipoijjaan tapa !!
- Anonyymi
Joo.
- Anonyymi
Olet käynyt ja vienyt, vaan ne kyllä tuot ätmi takaisin ja vähä äkkiä saatana! Olet rosvo! Laitetaan kohta nimiki tänne, kaivattuko se päästi sisälle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet käynyt ja vienyt, vaan ne kyllä tuot ätmi takaisin ja vähä äkkiä saatana! Olet rosvo! Laitetaan kohta nimiki tänne, kaivattuko se päästi sisälle?
No olisit laittanu nimen etkä vain uhkaillu laittavas vai eikö sulla ressukalla rohkeus riitä siihi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No olisit laittanu nimen etkä vain uhkaillu laittavas vai eikö sulla ressukalla rohkeus riitä siihi
Elo ilman ätmii tai moskeijii, on
- Anonyymi
Nöyp
- Anonyymi
Tarpeeksi tyhmä kun levittää kaikille :)
- Anonyymi
Tarpeeks tyhmä et mä sain lapsen nuorena muutoin tuskin olisin elossa enään sen verran saanu pettyä naisiin ihan vai pelkästään lukemalla lehtikirjoituksiakin milloin on kukakin pettäny ketäkin ja kuinka vielä sen jälkeen yrittävät puollustella tekoaan
- Anonyymi
Viitteitä siitä on väläytellyt. Hänellä on kuitenkin vielä paljon oppimista.
- Anonyymi
Kuten varmaan sinullakin.
- Anonyymi
Vau, ehkä teillä vielä natsaa kun olet noinkin joviaali sekä vastaan tuleva👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten varmaan sinullakin.
Niin kuin mitä luultavammin sinullakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vau, ehkä teillä vielä natsaa kun olet noinkin joviaali sekä vastaan tuleva👍
Tuskin mä kun en jää vartoon kenenkään oppimisia ja jos kun ongelma on siinä millainen ihminen on ollut suurimmsn osan elämästään on olemattoman pieni todennäköisyys että siitä miksikään muuttuu ainakaan vääränlaisessa seurassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin mä kun en jää vartoon kenenkään oppimisia ja jos kun ongelma on siinä millainen ihminen on ollut suurimmsn osan elämästään on olemattoman pieni todennäköisyys että siitä miksikään muuttuu ainakaan vääränlaisessa seurassa
Oikeenlaiseessa seurassa vääränlaiseks muuttuu
- Anonyymi
Todella tyhmä nainen, siksi vaihdoin kaivattuni älykkääseen akateemiseen naiseen.
- Anonyymi
Vai niin aivokääpiö
- Anonyymi
Fiksumpaa olisi ollut kertoa että kaivattusi on älykäs , kun kerran on tämä nykyinen.
- Anonyymi
Ei se akateeminen ole yhtään sen fikusumpi luultavasti jopa tyhmempi kirjatieto kun ei opeta muuta kuin teorian korkeintaan toisille ei edes sitä käytäntö on ainoa jolloin oikeasti oppii kuinka asiat tehdään kuinka elämää eletään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fiksumpaa olisi ollut kertoa että kaivattusi on älykäs , kun kerran on tämä nykyinen.
Eipä tainnu olla penaalin terävinkynä tuo kaveri mu ehkä sopii hyvin yhteen kirjanoppineen kanssa kipinöi nillä toivon mukaan edes lakanoiden välissä sen vuoden edes jos ei muutoi
- Anonyymi
Ei ole kokemuksia tyhmistä naisista. Olen aina ihastunut ensimmäisenä naisen aivoihin ja älyyn. Sen jälkeen vasta katson miltä ulkoinen olemus näyttää. Tärkeintä on kuitenkin sisäinen kauneus.
- Anonyymi
Eli hän on ulkoisesti ruma
- Anonyymi
Älä ny viitti jauhaa paskaa ulkonäköön kiinnittää ensimmäisenä huomiota näytti toinen si miltä tahansa
- Anonyymi
Sisäinen olemus ttiivistöö ihannaiseeest
- Anonyymi
Huomattavasti omaa tasoa alempana.
- Anonyymi
Vakka kantensa valitsee.
- Anonyymi
No kerroppa mikä on olevinaan sun oma tasos
- Anonyymi
Osanottoni.
- Anonyymi
Nainen ei älyllä loista. Kaikki on niin VAIKEAA!
- Anonyymi
Eihän se sitä tarkoita ettei ole älyä . Ota se haasteena itsellesi. Ennemminkin on älyä kuin jos olis helppo tapaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se sitä tarkoita ettei ole älyä . Ota se haasteena itsellesi. Ennemminkin on älyä kuin jos olis helppo tapaus.
Vaikea on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea on!
Mikä hänessä nyt niin vaikeaa on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä hänessä nyt niin vaikeaa on?
KUN EI ANNA!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KUN EI ANNA!!!
Ootko puhunut asiasta hänen kanssa?
Ehkä siihen on joku syy? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko puhunut asiasta hänen kanssa?
Ehkä siihen on joku syy?Kaikille muille antaa mutta ei mulle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikille muille antaa mutta ei mulle!
Huoh 🤦♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmaan. Nyt taisit keksiä ihan omasta päästäsi koko jutun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heko heko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KUN EI ANNA!!!
No voi voi vedäkäteen tai mene huoriin jos se on ainoa syy miksi haluat naisen kanssa olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sul ei ole tarpeeks rahaa tai si sul ei ole riittävästi ulkonäköä onnea onnistuit kylänpyörään ihastuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmaan. Nyt taisit keksiä ihan omasta päästäsi koko jutun.
Tai si ei todistappa suuntaan tai toiseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KUN EI ANNA!!!
Jos antoo
- Anonyymi
Meillä on sama koulutus joten ollaan kummatkin yhtä älykkäitä tai tyhmiä ;)
- Anonyymi
Koulutushan ei kerro älyllisestä toiminnasta juurikaan mitään. Tarpeeksi kun jaksaa opiskella niin voi selvitä vaikka ja mistä, mutta älykkyys helpottaa sitä oppimista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koulutushan ei kerro älyllisestä toiminnasta juurikaan mitään. Tarpeeksi kun jaksaa opiskella niin voi selvitä vaikka ja mistä, mutta älykkyys helpottaa sitä oppimista.
Ei todellakaan, esim arjessa tarvittava suhteellisuudentaju ei korreloi
- Anonyymi
Vietävissä oleva narri
Mieheltä naiselle- Anonyymi
;) Kiva kuulla..
- Anonyymi
Avarruus vei jurri gagaarin
- Anonyymi
On se amk:n suorittanu mutta sittemmin talousrikoksista ja henkirikoksista ja huumekaupasta istunut yhteensä 15 vuotta tuomioita.
Äly on mun mielestä enemmän kykyä ratkaista ongelmia tavalla josta ei koidu lisää ongelmia.
Koulumenestys ei kerro muusta kuin ahkerasta pänttäämisestä jonka aikaansaanut vanhempien kova kuri kotona.- Anonyymi
Älykkyyttä on monenlaista.
- Anonyymi
Unohdit taas signeerata tekstisi K.
- Anonyymi
Kova kuri opeta korkeintaan kun käyttäytymään joko hyvin tai huonosti siinäkin kun on paljon asioita mitä pitää osata ottaa huomioon lapsen kasvatus ei ole yksinkertaista siksi se voi yksinkertaiselle ihmiselle olla jopa mahdotonta siinä kun on niin monta eri asiaa mitä pitää osata ottaa huomioon
- Anonyymi
Äly toimioo, sivellin lissöö
- Anonyymi
Ainakin heti antamassa 😝
- Anonyymi
Nii kuka?
- Anonyymi
On. yksi älykkäimpiä tyyppejä jonka tunnen. 🙂
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Toivon hänen valitsevan viisaasti tienristeyksissä
Muuten kaikki menee kuin vessasta alas - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten kaikki menee kuin vessasta alasJokainen on oman elämänsä herra.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten kaikki menee kuin vessasta alasOnpa aika hauskasti vastattu yhteen ainoaan pieneen sanaan, jonka on voinut kirjoittaa kuka vain. Mikä lie takana tuossakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa aika hauskasti vastattu yhteen ainoaan pieneen sanaan, jonka on voinut kirjoittaa kuka vain. Mikä lie takana tuossakin.
Tämä palstamies puhuu sen verran tiiviisti ja sujuvasti itsekseen, että ei kannata ihmetellä ns yhtikäs mitään👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten kaikki menee kuin vessasta alasMiksi sä teet tätä? Mitä pahaa mä olin sulle tehnyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa aika hauskasti vastattu yhteen ainoaan pieneen sanaan, jonka on voinut kirjoittaa kuka vain. Mikä lie takana tuossakin.
Kirjaimet
- Anonyymi
On tietenkin, kun ihastui minuun mieheen!
- Anonyymi
Sama maku
- Anonyymi
Muistuttaa 💩🤢
- Anonyymi
En tiedä ollenkaan, on niin ujo mun seurassa että ei uskalla kuin muutaman sanan sanoa nainen :(
- Anonyymi
Puhu hänelle enemmän. Kysy asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhu hänelle enemmän. Kysy asioita.
Vaikea puhua kun nähdään sellaisessa paikkaa missä ei oo tilanteita oikein jutella. Ja aivan liikaa tuntemattomia ihmisiä ympärillä omaan makuun.
Ja muutenkaan ei olla nyt kuukauteen nähty, niin on vaikea jutella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea puhua kun nähdään sellaisessa paikkaa missä ei oo tilanteita oikein jutella. Ja aivan liikaa tuntemattomia ihmisiä ympärillä omaan makuun.
Ja muutenkaan ei olla nyt kuukauteen nähty, niin on vaikea jutella.Sokeuteen tottuu sanoo kuolevat
- Anonyymi
En tiedä. Ainakin osaa hommansa
- Anonyymi
Aloituksen tekijä ei ainakaan ole.
- Anonyymi
Niin nämä gallupistit on vähän sellaisia oli sitten mies tai nainen asialla. Tässä tapauksessa aloittaja on mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin nämä gallupistit on vähän sellaisia oli sitten mies tai nainen asialla. Tässä tapauksessa aloittaja on mies
Mihiis vastasit
- Anonyymi
Miksi kukaan kiinnostuisi ihmisestä jota ei pidä fiksuna? Tietysti jos on jotenkin toksinen ja huonoitsetuntoinen
- Anonyymi
Toksinen ja ja jankkari täällä taas.
Onko se nyt ”sivistynyt” kun keksinyt ulkomaalaisesta sanasta johdetun sanan korvaamaan suomalaista vastinetta myrkyllinen.
Nytkö on hienompi ihminen kun käyttää englannista johdettua sanaa suomalaisen version sijaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toksinen ja ja jankkari täällä taas.
Onko se nyt ”sivistynyt” kun keksinyt ulkomaalaisesta sanasta johdetun sanan korvaamaan suomalaista vastinetta myrkyllinen.
Nytkö on hienompi ihminen kun käyttää englannista johdettua sanaa suomalaisen version sijaan?Suhtaudutko sinä naisiin toksisesti ja siksi tämä kommentti ahdistaa? Minun mielestä niitä miehiä mahtuu joku kuustoista tusinaan, siksi poikkeukset erottuu kivasti edukseen, ne oikeat miehet siis joilla ei ole tarve nähdä naisia itseään tyhmempiä saati aloittaa jotain herne nenässä- jupakkaa jos osaakin olla nokkela olosuhteisiin nähden nääs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suhtaudutko sinä naisiin toksisesti ja siksi tämä kommentti ahdistaa? Minun mielestä niitä miehiä mahtuu joku kuustoista tusinaan, siksi poikkeukset erottuu kivasti edukseen, ne oikeat miehet siis joilla ei ole tarve nähdä naisia itseään tyhmempiä saati aloittaa jotain herne nenässä- jupakkaa jos osaakin olla nokkela olosuhteisiin nähden nääs
Kun ei aina ota selvää onko kyse edes siitä että jokin väite ois mennyt läpi kun voi olla että yleiskyynel piisaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suhtaudutko sinä naisiin toksisesti ja siksi tämä kommentti ahdistaa? Minun mielestä niitä miehiä mahtuu joku kuustoista tusinaan, siksi poikkeukset erottuu kivasti edukseen, ne oikeat miehet siis joilla ei ole tarve nähdä naisia itseään tyhmempiä saati aloittaa jotain herne nenässä- jupakkaa jos osaakin olla nokkela olosuhteisiin nähden nääs
Kaikki ei ole M nainen yhtä kovissa luuloissa omasta paremmuudesta ja perusta egoaan sivistyssanojen käyttöön.
Ihmisarvo on paljon muutakin kuin sivistyssanoja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ei ole M nainen yhtä kovissa luuloissa omasta paremmuudesta ja perusta egoaan sivistyssanojen käyttöön.
Ihmisarvo on paljon muutakin kuin sivistyssanojaEn ole sen niminen, mutta olet oikeassa- melko arvostelukyvytön olen itseni suhteen, aina lähtee muka niin hyviä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat niin älykkäältä kaverilta jolla on naisia jonoksi asti.
Joillakkn on tarve nähdä itseään tyhmempinä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisarvo on paljon muutakin kuin sivistyssanojaOngelmana on lähinnä sinun luulosi omasta älykkyydestäsi. Tätä harhaluuloasi ruokkii keskivertoa typerämpi seura jonka parissa viihdyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa seku snääs ei kerro kestäkään mitään ossooko aloittaa jupakan vaiko eikönä mulle on aiskin opetettu jot päevä on pilal jos ei ole saanu vähintäki yht ihmist suuttuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelmana on lähinnä sinun luulosi omasta älykkyydestäsi. Tätä harhaluuloasi ruokkii keskivertoa typerämpi seura jonka parissa viihdyt.
Onnekseni en ole älykäs ni ei tartti käydä näitä väittelyjä olen vai keskverto suoriutuja ni on päässynä elämässä vähä helpommalla si kun opin kylmettämään itseni lähes totaalisesti ni helpotti vitusti enemmän kun ei välitä enään juurikaan mistään kuhan elää päivän kerrallaan matkalla kohti hautaa ennen pitkää ja kuten olen sanonu monesti jos en muut kivaa keksi olemassa ololleni syyksi ni muiden kiusaksikin on ihan kiva syy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat niin älykkäältä kaverilta jolla on naisia jonoksi asti.
Joillakkn on tarve nähdä itseään tyhmempinä.Tai tyhmempiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelmana on lähinnä sinun luulosi omasta älykkyydestäsi. Tätä harhaluuloasi ruokkii keskivertoa typerämpi seura jonka parissa viihdyt.
Kuinka voin olla älykäs vaikka viihdyn keskivertoa typerämmässä seurassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka voin olla älykäs vaikka viihdyn keskivertoa typerämmässä seurassa!
Kukaan ei ole väittänyt sinua älykkääksi.
- Anonyymi
Jaa a. Tehnyt kyllä muutamia sellaisia ratkaisuja että ei voi kuin ihmetellä. Mutta eipähän siinä.
- Anonyymi
En todellakaan tiedä kenestä tai mistä puhut, mittarilla kannattaisi mennä eteenpäin elämässä sen sijaan että kitisee passiivisaggressiivisesti täällä jostain ihmisestä? Jotenkin nihkeää luettavaa aina tällaiset jankkaukset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En todellakaan tiedä kenestä tai mistä puhut, mittarilla kannattaisi mennä eteenpäin elämässä sen sijaan että kitisee passiivisaggressiivisesti täällä jostain ihmisestä? Jotenkin nihkeää luettavaa aina tällaiset jankkaukset
Sulla ei todellakaan ole mitään käsitystä yhtään mistään. Sehän kultapieni tulkinta kysymyksiä mistä puhun. Ajatelen hänestä hyvin lämpöisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei todellakaan ole mitään käsitystä yhtään mistään. Sehän kultapieni tulkinta kysymyksiä mistä puhun. Ajatelen hänestä hyvin lämpöisesti.
Ja kaksunmarjat ajattele olet pillittänyt jostain naisesta ruudun täydeltä taas kylillä kuulemma puhutaan sitä tätä ja tuota (niin ihan varmaan tunnet ns niin hyvin) mutta silti sinä olet niin jalo, että ajattelet lämpöisesti hänestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kaksunmarjat ajattele olet pillittänyt jostain naisesta ruudun täydeltä taas kylillä kuulemma puhutaan sitä tätä ja tuota (niin ihan varmaan tunnet ns niin hyvin) mutta silti sinä olet niin jalo, että ajattelet lämpöisesti hänestä
Olen vain? Jännä juttu. Kaipaan kylläkin miestä.
- Anonyymi
No omapa lienee ongelmasi et ihmetteleppä ihan rauhasa vaik hautaan asti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kultpieni sanaa mä käytän kun keskustelen lapsen kanssa ni tämä tietää että edes minä välitän jos ei kukaan muu tästä välitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitähän yritit tässä kertoa ja miksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No omapa lienee ongelmasi et ihmetteleppä ihan rauhasa vaik hautaan asti
Ei kyllä enää ees ihmetyttä
Ilkeä imbesilli.
- Anonyymi
Kaikki on suhteellista.
Hän on tyhmä, kun ota yhteyttä.- Anonyymi
Otatko sinä?
- Anonyymi
Minua oli varoitettu etukäteen, että nainen olisi hyvin tyhmä ja niin tuolla kylilläkin supistaan. Mutta kun tarkemmin aloin miettimään hänen elämäänsä, ei häntä voi kuitenkaan tyhmäksi kutsua. Pikemminkin päinvastoin. Se on kuitenkin oma tarinansa joka ei kuulu tänne. Käsitys muuttui tässä tapauksessa parempaan suuntaan.
- Anonyymi
Kylältä kuultua että melko nolo tapaus. Oi ja voi.
- Anonyymi
Enemmänkin siitä vierestä joskus aikoinaan oli nykytilanteesta ei tietoa.
- Anonyymi
Senverran älykäs äijä että ampuu itseään jalkaan yhä uudestaan.
- Anonyymi
Mut sehän ei satuta muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut sehän ei satuta muita.
Niin parempi se on itseään ampua kuin muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin parempi se on itseään ampua kuin muita.
Tietysti. Miksi satuttaa muita? Nou nou. Ei olisi minua. Mieluummin itteäni kuin toista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti. Miksi satuttaa muita? Nou nou. Ei olisi minua. Mieluummin itteäni kuin toista.
Nyt on kyllä liioiteltua ritarillisuutta
- Anonyymi
Kaikki koulut jääneet kesken, mistä se kertoo? Tyhmä ku saapas.
- Anonyymi
Koulu ei korreloi älykkyyden kanssa. On monenlaista älykkyyttä.
- Anonyymi
Mitkä koulut jäänyt kesken? Kenellä ja miksi?
- Anonyymi
Kyllä sun elämä taitaa olla todella rankkaa, muista nesteytys (vedellä)
- Anonyymi
Koulutus ei tee ihmisestä älykästä. Pitää olla sen verran älykäs, että tämän ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koulutus ei tee ihmisestä älykästä. Pitää olla sen verran älykäs, että tämän ymmärtää.
Eikä koulutuksen dissauskaan mairittele ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä koulutuksen dissauskaan mairittele ketään.
Varsinkaan jos korkeimman sivistyksen parissa mitätöi peruskoulujärjestelmää vain koska päässä viiraa joku tarve lytätä ym
On!
Älykkäämpi kuin monikaan uskoo.
Ja viekas hyvällä tavalla.
Sieltä täältä tupsahtaa vihjeitä, että on tietoinen asioista.
Kaivattuni on, pelottavan älykäs, aina ja ikuisesti.
Ikävä, kaipaus on ja pysyy, vaikka muuttaakin muotoaan.
Kiitos vihjeestä että oot!! Beijjbeh!!- Anonyymi
Voiko älykäs oikeasti olla pelottava tieto lisää toki tuskaa joka lisää pelkoa itse olen joskus miettiny miltä tuntuisi olla maailman pelätyin ja kuinka se voisi edes olla mahdollista
Anonyymi kirjoitti:
Voiko älykäs oikeasti olla pelottava tieto lisää toki tuskaa joka lisää pelkoa itse olen joskus miettiny miltä tuntuisi olla maailman pelätyin ja kuinka se voisi edes olla mahdollista
Voi. miksei voisi olla? Ajatellaan esim joitain rikollisia, ovat askeleen edelle, voidaan olla "varmoja" ns että on jonkin takana, mutta toinen onniin älykäs ettei sitä voi todistaa koskaan millään.
- Anonyymi
Mies joka ylistää itseään alter egojen kautta ei voi olla älykäs, eli et ole😉
Anonyymi kirjoitti:
Mies joka ylistää itseään alter egojen kautta ei voi olla älykäs, eli et ole😉
Itseään? En mä ole kaivattuni. Hän on ihan eri ihminen. Todellinen ja älykäs. Pelottavakin.
Ja tuo et en ole älykäs, en tosiaankaan täällä maailmassa. Vaik oonki vähän "osannut hämmentää" että saan jonkun tekemään virheensä. ;)
Harmittaa vaan että en osannut pitää suojamuureja pystyssä.- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Itseään? En mä ole kaivattuni. Hän on ihan eri ihminen. Todellinen ja älykäs. Pelottavakin.
Ja tuo et en ole älykäs, en tosiaankaan täällä maailmassa. Vaik oonki vähän "osannut hämmentää" että saan jonkun tekemään virheensä. ;)
Harmittaa vaan että en osannut pitää suojamuureja pystyssä.Millä tavalla pelottava? Kaivattu, mutta pelottava? Pöh. Eihän sen niin pitäisi olla. Jos hänkin kaipaa sua, sulla ei pitäisi olla mitään pelättävää. Päinvastoin. T. Perämetsän peikko
- Anonyymi
On!
- Anonyymi
Tärkeintä on ihmisyys, ei, älykkyys N 😇😇😊😊
- Anonyymi
On. Korkeakoulutettu hän ei ole, mutta älykäs on. Se on yksi ominaisuuksista, joiden vuoksi häneen ihastuin. Kaunis, 30-40 ikähaarukan nainen.
- Anonyymi
Tollo se on kun rakastuu varattuihin.
- Anonyymi
Molemmat tolloja
- Anonyymi
On. Älykkyyttä on monenlaista. Ei sitä millään koulutuksilla mitata, ihan pöljää.
- Anonyymi
Kyllä koulutus jotain kertoo :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä koulutus jotain kertoo :)
Riippuu alasta
- Anonyymi
Aika syvällisesti pitäisi tuntea että voi kenenkään älykkyyttä alkaa arvioida. Kysy sitten kun se on ollut 10 vuotta mun.
- Anonyymi
Tsemppiä sulle, että pääset arvioimaan joskus jonkun 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Eksästäni voin sanoa että on älykäs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Real live juttu joku mt-tutkimuspaikka? Haistatan toffeeta sille. Arvioikaa itteenne. Mitään psykaa ei ole olemassakaan on vain fysiikkaa.
- Anonyymi
Ollaan molemmat idiootteja
- Anonyymi
Puhu aina vain omasta puolestasi
- Anonyymi
Koko porukkaa vedätetään. Nyt riidat seis ja yhteen hiileen, eiks vaan.
- Anonyymi
Hän on. Ehkä vähän rikolliset aivot.
- Anonyymi
To beat the beast have to think like a beast, right?
- Anonyymi
Onko hänellä Migreniä? Se on älykkäiden sairaus
- Anonyymi
Äidillä oli nuorempana migreeni. Se loppui lasten saamiseen.
Olikohan kyse siitä, että älykkyys yhtä äkkiä loppui vai siitä, että hormonimuutokset veivät pois migreenin? Jotenkin hormonitoiminnan muutos kuulostaisi todennäköisemmältä vaihtoehdolta.
- Anonyymi
Mä oon tyhmä
- Anonyymi
Onko se ongelma jos itse tulet itsesi kanssa toimeen
- Anonyymi
Ok sinulla ei ole migreeniä. 👎
- Anonyymi
Hyvää iltaa
Terv. Moppitukka - Anonyymi
On älykäs, toisen hyväksikäyttäjä, että siihen se äly käytetään, vielä mainitsemalla häkänsä äänettömästi palstalle, että semmoiset terveiset, perseestä.
T.eikö niin
https://m.youtube.com/watch?v=a-vZgxJIpuc - Anonyymi
En mää nii älykäs oo, mutta jötikästäni on kaikki naiset tukänneet...
- Anonyymi
No on se hyvä että edes siitä ovat sussa tykänneet ainakin sinun luulojesi mukaan
- Anonyymi
En tunne häntä muutoin kuin ri…
e tasoilta - Anonyymi
Tuomas ❤️
- Anonyymi
Lapsistani kumpainenkin on mielestäni älykäs ketään muuta ole sillai edes kaivannu lapseni kun tunnen voidakseen kaivata jotakuta pitäisi tunteakkin jotta voisi tietää miksi kaivata edes
- Anonyymi
En, tuli varmaan eilen se selväksi!
- Anonyymi
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi
Ei ole. Jos olisi, hän älyäisi minun olevan hänelle paras mies.
On, mutta ongelma on siinä, että en tiedä kuka hän on.
Hän ei ole minun ex:ä vaan joku jota en saa mieleeni, mutta muistan kun näen hänet.
Syy on se, että rakastun joka päivä ihmisiin, eläimiin, kukkiin sekä Ihan vain ASIOIHIN…- Anonyymi
Se ei ole pakaste hän https://www.iltalehti.fi/nhl/a/8f1c9490-0db7-4b29-9263-c8810d566ab1
- Anonyymi
Raha ei tuo onnea!
- Anonyymi
Niin... Älykkyyttä on monella tasolla... Mutta sitä pitää osata käyttää oikealla hetkellä
Voi olla joskus vähän tyhmäkin... Mutta samalla päässä leikkaa kuin partaveitsi...
Sinulle Rakkaani... - Anonyymi
Ei ole, ei koskaan ymmärtänyt niitä lukemattomia yrityksiä saati vihjeitä, tai sitten on vaan tyypillinen suomi akka ja kulki nokka pystyssä.
- Anonyymi
Ihanasti puhut kaivatustas. Ei ihme jos ei kiinnostunu, ku tollanen asenne!
- Anonyymi
Ei ole älyllä merkitystä tai tietämättömyydellä vaan tavoilla miten kohtelee toista ihmistä. Ettei ole hävytön eikä herjaa toista. Hyväluontoinen on paras. Ottaa toiset huomioon, eikä väheksy ketään toimeentulon, koulutuksen, ammatin, sosiaaliluokan , vamman tai ulkonäön takia.
Kohtele toisia niinkuin haluaisit itseäsi kohdeltavan. On parempi olla ruma kuin kovasydäminen. Älä kuvittele itsestäsi liikaa. Parempi häveliäisyys kuin röyhkeys. Parempi todenpuhuja kuin teeskentelijä. Parempi oikeudenmukainen kuin epärehellinen.
Jumalan Sana haluaa ihmisten olevan suoria eikä vääriä toisiaan kohtaan. Emmekä hyväksy, että ihmisiä punnitaan väärillä argumenteilla. Olkaa kuin enkelit taivaassa. Olkaa toisillenne ystäviä. Niin olette Jumalan Lapsia. Olemme valmiit hyväksymään teidät Jumalan Lapsiksi, jos kohtelette toisianne hyvin. Ei ole pelkoa silloin kellään vaan rakastava Jumala. Puolisoiden on hyvä rakastaa toisiaan kuten Jumala rakastaa Lapsiaan; Koko Sydämestään.- Anonyymi
Joo, mutta kuka tähän lopulta pystyy? Siis tarkoitan, että pidän voimakasluonteisista ja joskus väärässäkin olevista ihmisistä juuri siksi, että niistä saat kiinni, ketä ovat. He, kertovat sen suoraan. Joskus metsään mennen, mutta rehellisesti, luottaen, ja kuitenkin. Siinä tulee se vilpittömyys, ei siinä, että yritettäisiin täyttää jotakin raamia, joka jo kadonnut kuvasta. Ja uskoisin näin, että sitä autenttisuutta se Luojakin odottaa, sehän tuntee meidät paremmin, kuin me itse. Mitä siinä hyvät tavat totuuden edessä auttaa, kun tunteet on ihan muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mutta kuka tähän lopulta pystyy? Siis tarkoitan, että pidän voimakasluonteisista ja joskus väärässäkin olevista ihmisistä juuri siksi, että niistä saat kiinni, ketä ovat. He, kertovat sen suoraan. Joskus metsään mennen, mutta rehellisesti, luottaen, ja kuitenkin. Siinä tulee se vilpittömyys, ei siinä, että yritettäisiin täyttää jotakin raamia, joka jo kadonnut kuvasta. Ja uskoisin näin, että sitä autenttisuutta se Luojakin odottaa, sehän tuntee meidät paremmin, kuin me itse. Mitä siinä hyvät tavat totuuden edessä auttaa, kun tunteet on ihan muuta.
Niin, ja hyvistä ajoista, kausista ja hetkistä saa olla kiitollinen, mutta mitä sitten, kun ne haasteet tulee...Eli, alkaako sitten Luojalla päähän lyöminen, vai herääkö siinä sydämessä vilpitön halu ymmärtää, miksi näin on, ja kohdata ja kuulla? Vai, ollaanko kertomassa, että nyt koet, tai teet väärin...Fariseuksia korjasi Jeesuskin, miksi niihin ei väsyisi ihminenkin...?
- Anonyymi
Sulla ei ole käsitystäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ja hyvistä ajoista, kausista ja hetkistä saa olla kiitollinen, mutta mitä sitten, kun ne haasteet tulee...Eli, alkaako sitten Luojalla päähän lyöminen, vai herääkö siinä sydämessä vilpitön halu ymmärtää, miksi näin on, ja kohdata ja kuulla? Vai, ollaanko kertomassa, että nyt koet, tai teet väärin...Fariseuksia korjasi Jeesuskin, miksi niihin ei väsyisi ihminenkin...?
Sullakaan ei ole käsitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään myös ihmisestä kuka näyttää rehellisesti mikä on. Vaaralliset ihmiset omassa elämässä on olleet Auervaara tyyppiä.
- Anonyymi
Sä et nyt ymmärrrä jotain. Luulet että on joku agenda. Onkin, muttei se ole se miksi olen äänessä tällä hetkellä. Pidät toista ihmistä tyhmänä. Kuin ihminen ei ymmärtäisi miten maailma toimii. Vain siksi ettet itse ymmärrä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Hullu mies Huittisista" sai nyt rinnalleen "Hullun naisen Huittisista"
Äidit, pitäkää vauvoistanne huolta, älkää jättäkö yksin ulkosalle lastenrattaisiin. Mtös kävelylenkille aina mukaan puhe762607Nainen ammuttu metsästyksessä "jäniksenä"
On se ihme ja kumma, että Suomessa voi metsästäjät ampua metsästyskaverinsa, tässä tapauksessa vielä ilmeisesti puolison1482094Olemmeko ajautumassa suursotaan -
.. kolmantena pyöränä ja osattomana sellaiseen, joka ei meille kuulu? PROLOGI - Miksi yksinkertaisesti ei voida oppia k4851444- 661163
Perussuomalaisten bensalupaukset kumisevat tyhjyyttään, äänestäjiä on viilattu linssiin
Annoitko viilata itseäsi linssiin ja uskoit perussuomalaisten vaalilupaukset bensan hinnan alentamisesta?1221043- 451017
En enää halua
Nähdä sinua. Sotket ajatukseni enkä saa sinuun yhteyttä joten parempi kun molemmat kuoppaamme kaikki tunteet ja haudata86968Sormulan grilli
Joko tuo jo kokonaan sulki ovensa? Lomalla piti olla 30.9 asti mutta ei tänään näytä auki olevan.. tuskinpa huomennakaan20945Olivia ei kiinnostanut ketään mutta sen poijan klopin perään itkee koko kylä
Olikohan Olivian kiusaajat vanhempineen sielä kulkueessa? Todella irvokasta pitää mitään vitun kulkueita kun tämä Rasmuk19840Nyt on tosi paha olla
Pää sanoo, että pitää antaa periksi ja luovuttaa, antaa kaiken olla. Monta kuukautta olen toivonut ja unelmoinut, mutta37804