mitä mieltä olet OIKEASTI hänestä?
Kerro totuus.
Tietääkö kaivattusi että
105
1786
Vastaukset
- Anonyymi
Tietää että oon kuullut juttuja tyhmyydestä yms. Niiden perusteella sanoisin ei jatkoon
- Anonyymi
Joitakin voimaannuttaa kiusata
- Anonyymi
Jep…
- Anonyymi
Voisi myös laihduttaa itseään ja on muutenkin liian kouluttamaton minun tasoiselleni henkilölle. Katsoisi millaisia vaatteita pukee päällensä ja miten hiuksensa laittaa. Ei minkäänlaista tyylitajua. Onneksi löysin paremman kaivatun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep…
Miksi komppaat tätä muita, lähinnä naisia haukkuvaa palstaäijää oletko jotenkin muka messissä sen jutuissa tai jotain…? 😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisi myös laihduttaa itseään ja on muutenkin liian kouluttamaton minun tasoiselleni henkilölle. Katsoisi millaisia vaatteita pukee päällensä ja miten hiuksensa laittaa. Ei minkäänlaista tyylitajua. Onneksi löysin paremman kaivatun.
Paremman kaivatun vai ihan naisen parisuhteen tai vastaavan? Olet elellyt mies niin kauan tätä palstatodellisuutta ettet taida ymmärtää eroa vatvot vaan näitä tun kaivattuja ja kirjoittelet ihan puutaheinää uppo-oudoista henkilöistä
- Anonyymi
Ei täällä voi kertoa enää yhtään mitään. Irl voi kertoa. Täällä on aina joku trolli tmv. sekoittamassa pakkaa, etkä voi koskaan tietää mikä on totta. Ainoastaan omista tunteista voit olla varma ja niitä ei mikään muuta.
- Anonyymi
Ei tiedä eikä tule koskaan tietämään. Ja se ärsyttää häntä
- Anonyymi
Eipä taida tietää. Että on ihanaa kuin sellainen tyyppi kuin hän.
- Anonyymi
Aikoinani joskus tunteeni ilmaisin pariinkin kertaan. Jos ei vastakaikua niin minkä sille sitten voi.
- Anonyymi
Tiesi muttei häntä kiinnostanu. Halusi paremman naisen joten alotin suhteen itse sit
Paremman miehen kanssa - Anonyymi
Teen pilaa
- Anonyymi
Katse ja intuitio ovat ne välineet joiden avulla sen saa selville mitä toinen sinusta ajattelee.
- Anonyymi
Miten voisi olla kaivattu jos pitää tyhmänä tai jotain negatiivista, sellanen kuulostaa pakkomielteiseltä stalkkaukselta..yleisesti vaan
- Anonyymi
Mistä mä sen voisin tietää 🙄
- Anonyymi
Ja jatkan vielä, että tuskin ees välittäisikään tietää. Ei tuo oo tähänkään asti kysynyt mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jatkan vielä, että tuskin ees välittäisikään tietää. Ei tuo oo tähänkään asti kysynyt mitään.
Ei sitä kuulu tivata toiselta että rakastatko mua nyt?
Vaan voi sanoa rakastan sua jos tuntee niin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä kuulu tivata toiselta että rakastatko mua nyt?
Vaan voi sanoa rakastan sua jos tuntee niin.Ei oo siitä kyse vaan siitä, ettei oo kuulunu yhtään mitään. En oo ollukaan tivaamassa. En tietääkseni sanonu sanaakaan rakastamisen tivaamisesta, joten miks vedit tuollaisen "nerokkaan" johtopäätöksen, missä ei oo mikään sitä, miten asiat ovat? Jotainhan sä olettamuksesi vedit, mä en vain ymmärrä, mistä. Tarkoitin, ettei oo kysyny mitään niinku kirjoitin. Mitään. Silloin se tarkoittaa, ettei oo kysyny mitään. Se sisältää kaiken aasta ööhön ja sen tiedon myös siitä rakastamisesta. Johtopäätös on, ettei tiedä eikä välitä tietää mitään muutakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo siitä kyse vaan siitä, ettei oo kuulunu yhtään mitään. En oo ollukaan tivaamassa. En tietääkseni sanonu sanaakaan rakastamisen tivaamisesta, joten miks vedit tuollaisen "nerokkaan" johtopäätöksen, missä ei oo mikään sitä, miten asiat ovat? Jotainhan sä olettamuksesi vedit, mä en vain ymmärrä, mistä. Tarkoitin, ettei oo kysyny mitään niinku kirjoitin. Mitään. Silloin se tarkoittaa, ettei oo kysyny mitään. Se sisältää kaiken aasta ööhön ja sen tiedon myös siitä rakastamisesta. Johtopäätös on, ettei tiedä eikä välitä tietää mitään muutakaan.
En ole kysynyt mitään häneltä. Tykkään ja välitän silti.
Turha väittää vastaan. Tiedän, välitänkö ja tykkäänkö. Ja todellakin.
- Anonyymi
On tässä nyt yritetty tehdä kaikkea sen eteen että pitäis tietää .
- Anonyymi
Tarkoitan lähestymisiä ja sanomisia ihan irl:ssa.
- Anonyymi
Tuskinpa se mun kiinnostuksen kohde tietää varmuudella mitä siitä oon mieltä. Melkonen stoalainen kivikasvo kun olen ja kiinnostusta näytän vain harvoille ja valituille, niin luulisi siitä jo tajuavan että kiinnostusta on.
- Anonyymi
Oma kiinnostuksen kohteeni on juuri tuollainen stoalainen kivikasvo mikä on ihan piirre hänessä miehessä, tiedän että on ainakin jollain tapaa kiinnostunut mutta sitten itselle iskee kuitenkin se epävarmuus että uskaltaako tässä nostaa sitä kuuluisaa kissaa pöydälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma kiinnostuksen kohteeni on juuri tuollainen stoalainen kivikasvo mikä on ihan piirre hänessä miehessä, tiedän että on ainakin jollain tapaa kiinnostunut mutta sitten itselle iskee kuitenkin se epävarmuus että uskaltaako tässä nostaa sitä kuuluisaa kissaa pöydälle.
Niin sehän se vaikeaa on. Itse kysyin kiinnostuksen kohteeltani vaan onko hän sinkku ja se nainen meni aivan lukkoon ja vastasi että ei ole sinkku. Nykyään ei uskalla edes katsoa kohti.
Toisaalta ei olla kuukauteen nyt nähtykkään missään ja en tiedä säikähtikö ujo nainen minua vaan, niin en voi edes kysyä häneltä että "en kait minä nyt noin pelottava ole?" :)
Mutta mistäs päättelisit että toi sun kiinnostuksen kohde on kiinnostunut sinusta? Kerroppas vähän merkkejä mistä niin päättelet, niin voidaan analysoida yhdessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sehän se vaikeaa on. Itse kysyin kiinnostuksen kohteeltani vaan onko hän sinkku ja se nainen meni aivan lukkoon ja vastasi että ei ole sinkku. Nykyään ei uskalla edes katsoa kohti.
Toisaalta ei olla kuukauteen nyt nähtykkään missään ja en tiedä säikähtikö ujo nainen minua vaan, niin en voi edes kysyä häneltä että "en kait minä nyt noin pelottava ole?" :)
Mutta mistäs päättelisit että toi sun kiinnostuksen kohde on kiinnostunut sinusta? Kerroppas vähän merkkejä mistä niin päättelet, niin voidaan analysoida yhdessä.Todella hienoa että lähestyit noin suoraan. Pisteet sinulle vaikka lopputulos ei nyt ollutkaan se toivottu. Vaikutat myös siltä että otit tuon vastauksen hyvin kun sekään ei ole itsestäänselvää. Laitoit hänet aivan varmasti miettimään asioita ja nyt tosiaan ujostuttaa. Kysyt sitten kun näet hänet seuraavan kerran sillä se rikkoo taas jään. :) Haluaisin uskaltaa kysyä joskus myös tuota koska en ole täysin varma miehen statuksesta.
Pitkistä katseista ja niiden rohkeudesta. En ole koskaan aiemmin alkanut ujostelemaan miestä tällä tavoin mutta olen yrittänyt vastailla niihin parhaani mukaan ja katsoa itsekkin. Nyt tuo stoalainen ei enää katso vain samalla tavalla pitkästi enää ja siksi iskee epävarmuus ja kun en tiedä onko varattu. On minulla kuitenkin halua antaa aikaa tälle ja katsoa mitä tapahtuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella hienoa että lähestyit noin suoraan. Pisteet sinulle vaikka lopputulos ei nyt ollutkaan se toivottu. Vaikutat myös siltä että otit tuon vastauksen hyvin kun sekään ei ole itsestäänselvää. Laitoit hänet aivan varmasti miettimään asioita ja nyt tosiaan ujostuttaa. Kysyt sitten kun näet hänet seuraavan kerran sillä se rikkoo taas jään. :) Haluaisin uskaltaa kysyä joskus myös tuota koska en ole täysin varma miehen statuksesta.
Pitkistä katseista ja niiden rohkeudesta. En ole koskaan aiemmin alkanut ujostelemaan miestä tällä tavoin mutta olen yrittänyt vastailla niihin parhaani mukaan ja katsoa itsekkin. Nyt tuo stoalainen ei enää katso vain samalla tavalla pitkästi enää ja siksi iskee epävarmuus ja kun en tiedä onko varattu. On minulla kuitenkin halua antaa aikaa tälle ja katsoa mitä tapahtuu."Todella hienoa että lähestyit noin suoraan. Pisteet sinulle vaikka lopputulos ei nyt ollutkaan se toivottu."
Lähden itse aina sillä liikenteeseen ettei oo mitään väliä mitä tapahtuu, tällöin ei pelota lähestyä toista. Jos asetat jonkin tavoitteen sille mitä meinaat tehdä, niin se nostaa pelkoa sulle ja vaikeuttaa sitä asian tekemistä. Pitää pysyä aina semmosena "ei mitään väliä, ei oo päämäärää" asenteessa.
Mutta toi mies voi odottaa että tulisit juttelemaan. Itse ainakin olen tullut siihen tulokseen että kunnolla kiinnostunut nainen tulee juttelemaan, jos ei sitten ole selvästi havaittavissa että ujostelee, mutta antaa kiinnostuksen merkkejä kuten ujo nainen teki eli tuijotteli kauempaa, ujoja jutustelu yrityksiä ja selvästi näki että jännittää kun kädet tärisi pari kertaa kun olin lähellä ja tämän takia kävinkin itse kysymässä ujostelevalta naikkoselta onko hän sinkku.
Mutta kannattaa nyt ottaa se ajatusmaailma että ei väliä mitä tapahtuu. Jos et kysy, niin et saa tietää ja menetät varmuudella miehen. Jos kysyt, niin saat tietää onko varattu ja onko kiinnostusta ja jos ei ole, niin ei voi mitään ja pääset jatkamaan eteenpäin. Sulla ei oo mitään hävittävää, eikä voitettavaakaan kun et voi tietää ja niillä ei pitäisi olla muutenkaan väliä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on niin tota!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on niin tota!
Minkäslainen kivikasvo se sulla on hukassa? :D
- Anonyymi
Sain vahingossa tietää kun hänet eräs hyvin tunteva ihminen minulle kertoi. Puhui ohi suunsa. Loppui minun kaipaamiset siihen paikkaan. Tämä henkilö ei tiedä, että minä tiedän. Toinen taas kovasti pyyteli anteeksi myöhemmin, kun sattumalta kohdattiin eräässä epätyypillisessä paikassa. Tästä on jo jonkin aikaa.
- Anonyymi
Minulla on vähän sama. Melkoiseksi huoruliksihan hän paljastui. Kukapa olis uskonut, päällisin puolin vetää aivan erilaista roolia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on vähän sama. Melkoiseksi huoruliksihan hän paljastui. Kukapa olis uskonut, päällisin puolin vetää aivan erilaista roolia.
Meinasitko mies koko päivän jutella yksiksesi jostain pirkosta joka ei lämmennytkään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinasitko mies koko päivän jutella yksiksesi jostain pirkosta joka ei lämmennytkään?
Ja huoruli- really😂 ei siis faktana vaan terminä kuinka vajukki voi mies olla
- Anonyymi
En muuta kerro kuin kavereiden kanssa nauretaan tälle naiselle porukassa. On yleinen vitsi. Nainen ei ole kenenkään kaivattu, ainakaan kukaan ei ole puhunut.
- Anonyymi
Miten alas ihminen voi vajota..
- Anonyymi
Tosiasiassa siis kuitenkin kaipaat tätä kyseistä naista. Saitko häneltä pakit ja koitat nyt tasoittaa tilannetta haukkumalla häntä ympäri kyliä? Karma rankaisee sinuakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näköjään ainakin noin alas kuin tuo kommentaattori tuossa edellä. En tiedä sit, miten paljon alemmas vielä voi vajota. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä taida olla mitään kavereita kenelle puhua kunhan satuilee ja yrittää saada reaktioita…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä taida olla mitään kavereita kenelle puhua kunhan satuilee ja yrittää saada reaktioita…
Ps ainakaan kukaan ei ole puhunut 😂👍👍👍 hajosin
- Anonyymi
Olet luuseri, yhteiskunnan hylkiö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näköjään ainakin noin alas kuin tuo kommentaattori tuossa edellä. En tiedä sit, miten paljon alemmas vielä voi vajota. Sivusta
Jos ihmisten pitää porukalla nauraa jollekkin naiselle niin onhan se nyt ala-arvoista käytöstä keneltä tahansa.
Ei voi kovin fiksu olla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ihmisten pitää porukalla nauraa jollekkin naiselle niin onhan se nyt ala-arvoista käytöstä keneltä tahansa.
Ei voi kovin fiksu olla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi kovin fiksu olla.Miksi haluat eläytyä jonkun syrjäytyneen satusedän tarinaan? Suhteellisuudentajua nyt hyvä ihminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosiasiassa siis kuitenkin kaipaat tätä kyseistä naista. Saitko häneltä pakit ja koitat nyt tasoittaa tilannetta haukkumalla häntä ympäri kyliä? Karma rankaisee sinuakin.
Ei sulla mitään tekemistä ole ollut kyseisen naisen kanssa taidat olla ätmi ite muka taivastemassa tätä urakkaasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps ainakaan kukaan ei ole puhunut 😂👍👍👍 hajosin
Ehkäpä se kaikkein korkea-arvoisin onkin se, joka on puhunut...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi haluat eläytyä jonkun syrjäytyneen satusedän tarinaan? Suhteellisuudentajua nyt hyvä ihminen
Saan kai mielipiteeni ilmaista ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sulla mitään tekemistä ole ollut kyseisen naisen kanssa taidat olla ätmi ite muka taivastemassa tätä urakkaasi
Hippie! You are here again! Are you high again?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saan kai mielipiteeni ilmaista ?
Saaat saat, ilman muuta mutta kaikkea ei kannata ihan uskoa tai lähteä nk fantasioiden tielle. Ihan hyvällä tää🌺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hippie! You are here again! Are you high again?
Or maybe some Iggy Pop instead?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä se kaikkein korkea-arvoisin onkin se, joka on puhunut...
Jaa, en varmaan arvaa sinun teorioita lähteä lietsomaan ny kyllä yhtään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, en varmaan arvaa sinun teorioita lähteä lietsomaan ny kyllä yhtään
Kyllä tämä on yhtä varma tieto kuin se pissan juonti
- Anonyymi
Mies, joka pukeituu naiseks!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saaat saat, ilman muuta mutta kaikkea ei kannata ihan uskoa tai lähteä nk fantasioiden tielle. Ihan hyvällä tää🌺
Ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, täällä vielä joku joka luo uskoa ihmiskuntaan. 🧡Niin samaa mieltä tuosta jota kommentoit.
- Anonyymi
Kertominen liian vaikeaa. Pahaolohan minulla on. Tarvitsisin häneltä sellaisen tosirakkauden halauksen. Loppuisi tämä suru ja murhe. Mieheltä naiselle.
- Anonyymi
Kerro. Juttele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro. Juttele.
En osaa. Tuntuu mahdottomalta kertoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa. Tuntuu mahdottomalta kertoa.
Ei se ole. Kaikki on jo sekaisin. Tiedät sen.
- Anonyymi
Etkö kirjoittanut tuolla että hän on vietävissä oleva ja narri?
- Anonyymi
Ihan sama tunne minulla. Tarvitsisin myös juuri tuollaisen halauksen..
naiselta miehelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö kirjoittanut tuolla että hän on vietävissä oleva ja narri?
Koko päivänhän se on taas proosaillut jostain naisesta puppua vuorotellen laittaa joku kolmekymmentä emojia ja äitelyyksiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama tunne minulla. Tarvitsisin myös juuri tuollaisen halauksen..
naiselta miehelle.Niin semmoisen jonka toinen antaa sulasta rakkaudesta lohduttaakseen ja osoittaakseen että rakastaa. Hitsi kun tunnen olevani niin umpikujassa. En tiedä miten tästä umpikujasta pääsee pois ja odottaako hän minua siellä missä poistutaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole. Kaikki on jo sekaisin. Tiedät sen.
Mutta jos vaan kaikki muut on sekaisin mutta sinä ja hän esim ette niin eikö se oo ihan hyvä jo sekin? Oli pakko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos vaan kaikki muut on sekaisin mutta sinä ja hän esim ette niin eikö se oo ihan hyvä jo sekin? Oli pakko
Kenet liität tänne? Mistä on kyse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenet liität tänne? Mistä on kyse?
En ketään, kunhan vain heitin läppää trollimiehelle, siitäkin saattaa vaikka oppia tai voi oppia esim suhteuttamaan hieman
- Anonyymi
Kerroin että rakastuin häneen (naiseen). Ei välttämättä uskonut. Sitä hän ei tiedä, että haaveilen vieläkin, että saisin rakastaa häntä täydestä sydämestäni. Eikä tarvitsekaan tietää.
- Anonyymi
Miksi et halua että hän tietää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö olisi hyvä puhua jos välität. Mitä pelkäät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän antoi jo pakit. Tietäminen aiheuttaisi hänelle vain pahaa mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö olisi hyvä puhua jos välität. Mitä pelkäät?
Puhuisin mielelläni jos hän haluaisi puhua kanssani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuisin mielelläni jos hän haluaisi puhua kanssani.
Eiköhän hän halua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän hän halua
Minun kohdallani hyvin epätodennäköistä. Hän olisi jo vastannut tai lähettänyt viestiä, jos haluaisi olla missään tekemisissä kanssani. Toki olisin todella iloinen, jos hän niin tekisi, vaikka kysyisi vain kuulumisia.
Toivottavasti tällä toisella käy paremmin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän hän halua
Kenen puolesta puhut ja miksi?
- Anonyymi
Meillä on omat juttumme... Olen jossain ja hän jossain ei kysellä...
- Anonyymi
Ei tiedä, eikä ansaitsekaan tietää.
Ei olla yhteyksissä.
Hänen käytöksensä on outoa.- Anonyymi
Kenen käytös on?
- Anonyymi
Ei tiedä, vaikka katson häntä naista joka kerta varmaan vähän haaveillen ja mielessä on että nyt nappaan pitkään halaukseen. Viime kerrasta onkin aikaa... huoh... Tuntuu myös, että vain minä tunnen sen jännitteen meidän välillä, kun joskus harvoin olemme samassa tilassa. Sitä se ihastuminen teettää, taitaa olla mielikuvitusta vain.
- Anonyymi
Ei nyt tule ketään mieleen.
- Anonyymi
No, Hei kun teitä noin kismittää minun tunteet johonkin niin kerätkää kolehti.Minä häivyn kuvioista ja oon hiljaa.
- Anonyymi
Eikö asiat ole aika hullulla tolalla jos tuollaista?
- Anonyymi
Ei tiedä eikä tarvitsekaan. Olen hyväksynyt etten ole sellainen mitä hän haluaa rinnalleen.
- Anonyymi
Pitäisi ainakin tietää, jollei hän sitten ole onnistunut jotenkin unohtamaan.
- Anonyymi
Jos täällä on niin silloin sitä ihmistä ei kiinnosta mitä mieltä joku tuntematon nainen on. Muutenkin eipä sillä ole enää väliksi. Menneisyys on menneisyyttä ja toivottavasti joskus vielä tuntisi kotoisaksi tuntea jotakin ihastusta johonkin mieheen mutta nyt on neutraalia elämää ja on niin ettei kenestäkään ole kiinnostunut.
- Anonyymi
Sitä pitää kysyä häneltä. Vihjailtu on ihan irl.
- Anonyymi
Tietää.
- Anonyymi
En tiedä. Olen ihastunut. Hurmaantunut.
- Anonyymi
Olen melko varma että tietää, jos pitää jostakin on hyvin vaikea olla näyttämästä sitä.
https://youtu.be/UivtR60Kj_s
. - Anonyymi
Olen aika hyvä paniikkipeittelemään ihastukseni, mutta harvalle hymyilen yhtä leveästi.
En tiedä, tietääkö.- Anonyymi
Jos ei ole ennen tavannut, erit piirit, ei voi tietää.
- Anonyymi
Ei tiedä, enkä minä tiedä edes hänen nimeään!
- Anonyymi
Ei se mies sentään ole niin hyvä näyttelemään.
Voittais muuten oscarin.♡ - Anonyymi
Kaikkea on keretty taas sanomaan
- Anonyymi
Kyllä luulen, että tietää. En ole niin hyvä peittelemään tuntojani. Olisi ihme, jos ei olisi huomannut.
- Anonyymi
Mistä minä voin tietää, mitä hän tietää? Tiedän vain, että tykkään.
- Anonyymi
Ei hän tiedä mitä ajattelen. Ajattelen hänestä vain hyvää. Usein ajatukset ovat K18🤭 Taitaa jäädä loppuelämän salaisuudeksi.
- Anonyymi
Miksi kirjoitat näin? Täällä
- Anonyymi
Ei minulla ole kaivattua
- Anonyymi
Ei sillä ole enää mitään merkitystä
- Anonyymi
Teit valinnan.
- Anonyymi
En tiedä enää itsekään.
- Anonyymi
Ei hän tiedä, että tunteeni häntä kohtaan on paljon enemmän kuin annoin ymmärtää.
- Anonyymi
Miksi ei tiedä? yritätkö suojella häntä joltain...
- Anonyymi
tietää, olen sen julkisesti tuonut esille.
https://youtu.be/MQywY_Rzw-4 - Anonyymi
Jos en ole sitä kertonut kaivatulleni, niin en kai minä sitä sitten avoimelle palstallekaan kuuluta.
- Anonyymi
No jos ei tiedä niin vähintään arvaa.
- Anonyymi
Ei tiedä, se on niin Salaista.❤️
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/12345?fbclid=IwAR029a9NmC-CrGgbvMH3uF58df9a7_X5BOgjp-v_onki93DTfHfU09QhPa0
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Hullu mies Huittisista" sai nyt rinnalleen "Hullun naisen Huittisista"
Äidit, pitäkää vauvoistanne huolta, älkää jättäkö yksin ulkosalle lastenrattaisiin. Mtös kävelylenkille aina mukaan puhe742713Nainen ammuttu metsästyksessä "jäniksenä"
On se ihme ja kumma, että Suomessa voi metsästäjät ampua metsästyskaverinsa, tässä tapauksessa vielä ilmeisesti puolison1482267Olemmeko ajautumassa suursotaan -
.. kolmantena pyöränä ja osattomana sellaiseen, joka ei meille kuulu? PROLOGI - Miksi yksinkertaisesti ei voida oppia k5231554- 661183
Perussuomalaisten bensalupaukset kumisevat tyhjyyttään, äänestäjiä on viilattu linssiin
Annoitko viilata itseäsi linssiin ja uskoit perussuomalaisten vaalilupaukset bensan hinnan alentamisesta?1341120- 461066
En enää halua
Nähdä sinua. Sotket ajatukseni enkä saa sinuun yhteyttä joten parempi kun molemmat kuoppaamme kaikki tunteet ja haudata931014Sormulan grilli
Joko tuo jo kokonaan sulki ovensa? Lomalla piti olla 30.9 asti mutta ei tänään näytä auki olevan.. tuskinpa huomennakaan20965Olivia ei kiinnostanut ketään mutta sen poijan klopin perään itkee koko kylä
Olikohan Olivian kiusaajat vanhempineen sielä kulkueessa? Todella irvokasta pitää mitään vitun kulkueita kun tämä Rasmuk19890Nyt on tosi paha olla
Pää sanoo, että pitää antaa periksi ja luovuttaa, antaa kaiken olla. Monta kuukautta olen toivonut ja unelmoinut, mutta37834