Uudessa model 3:ssa ei enää ole vilkkuviikseä ja D-N-R-P eli "vaihteen" valinta on kosketusnäytöllä.
Vilkkuviiksi poistui
10
444
Vastaukset
- Anonyymi
Vilkut on kuitenkin ratissa. Unohdit trolli sen mainia?
- Anonyymi
Ja ajosuunnan valinta on useimmissa tapauksissa automaattinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä auto arpoo lähteekö eteen- vai taakse päin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En todellakaan luota tietokoneeseen ajosuunnan valinnassa. Jos takana on este niin siitä tietokone voi päätellä, että eteenpäin ollaan menossa, mutta usein tietokone ei pysty arvaamaan suuntaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En todellakaan luota tietokoneeseen ajosuunnan valinnassa. Jos takana on este niin siitä tietokone voi päätellä, että eteenpäin ollaan menossa, mutta usein tietokone ei pysty arvaamaan suuntaa.
Kaikenlaisten peruutuskolhujen perusteella sanoisin että tietokone kyllä osaa mutta ihminen ei.
- Anonyymi
Mutta niiden käytettävyys on päin persettä. Viiksien poisto oli idioottimainen idea. Samoin vaihteen valinnan siirtäminen ruudulla oli aivokuollut idea. Tosin Teslan suunnittelijat onkin idiootteja.
Ja auto ei pysty päättelemään mihin suuntaan autoilija haluaa. Tuon valinnan pitää aina olla ajajalla. - Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180157288
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Pitäis laittaa ne vilkutkin näytölle, ja ratti.
- Anonyymi
Halpaa pitää olla ja noi on halpoja ratkaisuja hullu näytön räpläystä ja kuinka tuo menee Euroopan standardeista läpi ratissa olevat napit kun vaihtaa paikkaa pelle auto pelleille
- Anonyymi
Honda teki auton, jonka ohjaamoa ei ole ahdettu täyteen digimaailmaa – Ja se tuntuu mahtavalta
Automaailman digiähkyn ja jättinäyttöjen jälkeen uusi Honda CR-V tuntuu suorastaan virkistävän raikkaalta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076