Olisimpa rauhassa saanut seurustella poikakaverin kanssa ilman uskovaisia

Anonyymi-ap

Syyllistetään normaaleista asioista ei minun veljelleni tai siskolleni kukaan sanonut että kun menet poikaystäsi kanssa sänkyyn että se olisi väärin ja sitä tekoa pitää karttaa ja pyytää anteeksi. Uskovaiset ihmiset olivat osa syyllisiä seurustelun pilalle menoon.

42

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On se väärin jos et aio hänen kanssaan olla loppuelämääsi. Tosin uskovaisten on turha opettaa uskottomille näitä asioita. Ei niitä ole teille tarkoitettu. Siinä mielessä ne uskovat toimivat väärin. Raamatun elämänohjeet on Jeesukseen uskoville ei uskottomille. Uskoton on täydessä pimeydessä ja menossa kadotukseen, ei hyvät teot muuta sitä miksikään.

      • Anonyymi

        Aijoimme olla loppu elämme yhdessä uskovaiset sekoittavat varsinkin nuorten päät.


      • Anonyymi

        Tuo on taas sitä syyllistämistä. Olisimme naimisissa jos he eivät olisi tuputtaneet oppejaan. Olisi pitänyt poikakaverista eroamisen sijaan jättää seurakunta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijoimme olla loppu elämme yhdessä uskovaiset sekoittavat varsinkin nuorten päät.

        Mistä seurakunnasta nyt puhutaan? En itse ole osa mitään seurakuntaa missä noin toimitaan. Kaikkien uskovien syylistäminen joidenkin teoista on sinulta todella tekopyhää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on taas sitä syyllistämistä. Olisimme naimisissa jos he eivät olisi tuputtaneet oppejaan. Olisi pitänyt poikakaverista eroamisen sijaan jättää seurakunta.

        Mitä syyllistämistä? Minähän juuri vapautin sinut syytteistä. Sinun ei tarvitse totella mitään Raamatun ohjeita jos et ole Jeesukseen uskovainen. On täysin turhaa yrittää olla hyvä jollain omilla teoilla. Jumalalle kelpaa vain se joka uskoo Jeesukseen. Eli jos uskot tulet itse haluamaan tehdä sen mikä on oikein. Jos et usko, et halua, eikä sinun tarvitse myöskään tehdä, Jumalan viha ja kosto tulee epäuskoisten osaksi. Jos uskot niin ei tule sinun osaksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä seurakunnasta nyt puhutaan? En itse ole osa mitään seurakuntaa missä noin toimitaan. Kaikkien uskovien syylistäminen joidenkin teoista on sinulta todella tekopyhää.

        Tekopyhä olet itse en ole noin kirjoittanut jos olet tyhmä ei ole minun ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekopyhä olet itse en ole noin kirjoittanut jos olet tyhmä ei ole minun ongelma.

        Aijaa "elämme yhdessä uskovaiset sekoittavat varsinkin nuorten päät."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä syyllistämistä? Minähän juuri vapautin sinut syytteistä. Sinun ei tarvitse totella mitään Raamatun ohjeita jos et ole Jeesukseen uskovainen. On täysin turhaa yrittää olla hyvä jollain omilla teoilla. Jumalalle kelpaa vain se joka uskoo Jeesukseen. Eli jos uskot tulet itse haluamaan tehdä sen mikä on oikein. Jos et usko, et halua, eikä sinun tarvitse myöskään tehdä, Jumalan viha ja kosto tulee epäuskoisten osaksi. Jos uskot niin ei tule sinun osaksesi.

        Uskovaiset ovat jo pilanneet minun ja hänen yhteisen elämän se ei koskaan tule takaisin.
        Noudata vammapää itse sääntöjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa "elämme yhdessä uskovaiset sekoittavat varsinkin nuorten päät."

        Totta he sekoittavat takerru sanoihin mutta puhuin omasta seurakunnasta en kaikista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovaiset ovat jo pilanneet minun ja hänen yhteisen elämän se ei koskaan tule takaisin.
        Noudata vammapää itse sääntöjä.

        En minä noudata sääntöjä. Jeesus itse elää minussa ja vaikuttaa muutosta. Älä minua syytä jos jotkut muut mielestäsi pilasivat teidän elämänne. Minä en jaksa syyttää ketään siitä että oma elämäni on epäonnistunut, en edes itseäni. Minä epäonnistuin, Jeesusta rangaistiin sen takia. Se siitä. Nyt minä elän hänelle. Se on ihan ok jos et halua uskoa etkä elää Jumalalle. Niinhän valtaosa ihmisistä tekee ja ovat varsin tyytyväisiä. Ei aito usko synny pakottamalla. Jumala haluaa vapaaehtoisia palvelijoita itselleen taivaaseen. Jumalan siunausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä noudata sääntöjä. Jeesus itse elää minussa ja vaikuttaa muutosta. Älä minua syytä jos jotkut muut mielestäsi pilasivat teidän elämänne. Minä en jaksa syyttää ketään siitä että oma elämäni on epäonnistunut, en edes itseäni. Minä epäonnistuin, Jeesusta rangaistiin sen takia. Se siitä. Nyt minä elän hänelle. Se on ihan ok jos et halua uskoa etkä elää Jumalalle. Niinhän valtaosa ihmisistä tekee ja ovat varsin tyytyväisiä. Ei aito usko synny pakottamalla. Jumala haluaa vapaaehtoisia palvelijoita itselleen taivaaseen. Jumalan siunausta.

        Ei elämäni ole epäonnistunut seurusteluni hänen kanssaan epäonnistui niin kuin aloituksessa mainitsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei elämäni ole epäonnistunut seurusteluni hänen kanssaan epäonnistui niin kuin aloituksessa mainitsin.

        Ehkei sinun omasta mielestäsi ole. Jumalan edessä meidän omilla mielipiteillä eletystä elämästä ei ole mitään väliä. Pukki ei ole sovelias vartioimaan kaalimaata. Monet sarjamurhaajatkaan eivät ajattele olleensa väärässä tai eläneensä väärin. Eli siinä mielessä emme me "taviksetkaan" mitään sankareita ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä noudata sääntöjä. Jeesus itse elää minussa ja vaikuttaa muutosta. Älä minua syytä jos jotkut muut mielestäsi pilasivat teidän elämänne. Minä en jaksa syyttää ketään siitä että oma elämäni on epäonnistunut, en edes itseäni. Minä epäonnistuin, Jeesusta rangaistiin sen takia. Se siitä. Nyt minä elän hänelle. Se on ihan ok jos et halua uskoa etkä elää Jumalalle. Niinhän valtaosa ihmisistä tekee ja ovat varsin tyytyväisiä. Ei aito usko synny pakottamalla. Jumala haluaa vapaaehtoisia palvelijoita itselleen taivaaseen. Jumalan siunausta.

        En ole sinua syyttänyt itse vastasit joten kestä toisen vastaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole sinua syyttänyt itse vastasit joten kestä toisen vastaus.

        Mikäs tämä on "Noudata vammapää itse sääntöjä."?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkei sinun omasta mielestäsi ole. Jumalan edessä meidän omilla mielipiteillä eletystä elämästä ei ole mitään väliä. Pukki ei ole sovelias vartioimaan kaalimaata. Monet sarjamurhaajatkaan eivät ajattele olleensa väärässä tai eläneensä väärin. Eli siinä mielessä emme me "taviksetkaan" mitään sankareita ole.

        Syyllistäjä vanhapiika marttako tuli syyllistämään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs tämä on "Noudata vammapää itse sääntöjä."?

        ...
        Niin kauan kuin olet minulle ilkeä, niin kyllä sinä kannat kaunaa asiasta ja silloin myös syytät toisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...
        Niin kauan kuin olet minulle ilkeä, niin kyllä sinä kannat kaunaa asiasta ja silloin myös syytät toisia.

        Mitä kohtaa et ymmärtänyt aloituksesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs tämä on "Noudata vammapää itse sääntöjä."?

        Liittyy aloitukseen älkää puuttuko muiden seurusteluun ja asioihin antakaa nuorten rauhassa päästä eroon vääristä asioista omaa tahtia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liittyy aloitukseen älkää puuttuko muiden seurusteluun ja asioihin antakaa nuorten rauhassa päästä eroon vääristä asioista omaa tahtia.

        Juu, ei epäuskoisten nuorten asiat kuulu uskoville. Saavat mennä kadotukseen siinä missä vanhempansakin. Iso osa menee. Onneksi osa ymmärtää miten paha paikka tämä on ja miten ovat itse osallisia siihen pahuuteen olleet. Uskovien tehtävä ei ole sanella yhteiskunnan asioita. Meillä on tärkeämpää tekemistä. Kaikki yhteiskunnat tuöevat joskus tiensä päähän ja niiden rakentajat näkevät turhaa vaivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ei epäuskoisten nuorten asiat kuulu uskoville. Saavat mennä kadotukseen siinä missä vanhempansakin. Iso osa menee. Onneksi osa ymmärtää miten paha paikka tämä on ja miten ovat itse osallisia siihen pahuuteen olleet. Uskovien tehtävä ei ole sanella yhteiskunnan asioita. Meillä on tärkeämpää tekemistä. Kaikki yhteiskunnat tuöevat joskus tiensä päähän ja niiden rakentajat näkevät turhaa vaivaa.

        Olimme uskovia nuoria..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olimme uskovia nuoria..

        Uskoitko nuorena että saat elää ikuisesti Jumalan kanssa koska Jeesus kuoli sinun puolestasi ja nousi kuolleista ja että Jeesus on ainoa Jumala mitä on? Vai olitko mukana uskonnossa jossa yritetään säännöillä palvella Jumalaa? Näissä on oleellinen ero. Jeesuksen nimeä käytetään paljon väärin. Toinen orjuuttaa ja toinen vapauttaa. Jos uskoit ensimmäiseen palaa siihen minä pyydän. Jos jälkimmäiseen, niin pysy erossa siitä, ja turvaa ensimmäiseen, eli Jeesukseen. Kyllä: Hän kuoli, hänet haudattiin ja hän nousi kuolleista. Ei: minä uskon kaikella voimallani, minä teen ja saavutan, minä tavoittelen Jumalan täydellistä lakia. Jumala pelastaa, ei se mitä ihminen on ja tekee. Jumala on rakastanut sinua yhtä paljon kuin minuakin. Saman verran hän uhrasi sinunkin puolestasi: itsensä. Jumala uhrasi meidän tähtemme kaikkein suurimman asian mitä on. Jumalan yläpuolella ei ole mitään.


    • Anonyymi

      En tarvitse raamatun tietoa koska tiedän sen kannan. Antakaa ihmisten olla rauhassa.

    • Anonyymi

      Poikakaverini joutui eromme jälleen seurustelu kierteeseen ja minä menin naimisiin ei uskovaisen miehen kanssa. Oletteko tyytyväisiä kahjot uskovaiset.

    • Anonyymi

      Raamatunkin oppi on paradoksi. Kaikkivaltias luo maailman, jossa ihminen joutuu syntiinankeemukseen s a t a n a vallitsee toisena. Jeesuksen teko sovittaa. Sitten vain uskotaan ja hyvät vslitaan, pahat tuomitaan.
      Jo ennen mitään, elu luomistakaan,ksikkivaltias on tiennyt mitä tulee tapahtumaan. Vaikuttaa epävakaalta eikä rakastavalta jumalalta

      • Anonyymi

        Ei ole raamatun sanomasta kyse vaan siitä että sekaannutaan muiden asioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole raamatun sanomasta kyse vaan siitä että sekaannutaan muiden asioihin.

        Pointtini on se, että kaikki uskovaiset kaikista uskonnoista on aivopestyjä uskomaan harhaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pointtini on se, että kaikki uskovaiset kaikista uskonnoista on aivopestyjä uskomaan harhaa

        On hieno asia olla lahkoista vapaa . En itse ole koskaan tarvinnut yhtään lahkoa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hieno asia olla lahkoista vapaa . En itse ole koskaan tarvinnut yhtään lahkoa .

        Jehvat on pahimpia ja mörmönit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pointtini on se, että kaikki uskovaiset kaikista uskonnoista on aivopestyjä uskomaan harhaa

        Jumalaan uskominen ei ole harhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalaan uskominen ei ole harhaa.

        Saahan sitä satuolentoihin uskoa jos se lohtua tuo. Mutta se on pahinta inhimillisen ihmisen viettien ja biologisen lajin väärinkäyttöä rakentaa itselleen mielikuvitteellinen turva-alttari ikään kuin jotain olisi ihmistä varjelemassa.
        Ei ole. Ihmisen on otettava vastuu elämästään ja elettävä, mikään yliluonnollinen ei tule auttamaan. Ihmisen on tajuttava realiteettinsa, että hän on yksi eläin muiden joukossa, joka syntyy, kuolee,maatuu ja kuoleman jälkeen ei ole mitään. On vain tämä elämä ja on hulluutta tuhlata se siihen, että olettaa saavansa kuoleman jälkeen parempaa tai ylipäätään jotakin.
        Kukin yksilö on oma jumalansa ja voi rakentaa elämänsä sellaiseksi kuten haluaa, se on itsestä kiinni. Ihminen on viettejänsä noudattava biologinen kone.
        Ihminen ei ole itserakkaan kristillisen kulttuurin kuvaama "luomakunnan kruunu". Ihmisen on pyrittävä etsimään itsestään yli-ihmistä ja puhdistaa itsensä aikansa eläneestä kristillisedtä ja muusta roskamoraalista, joka jarruttaa yksilön vspautta ja olemusta.


    • Anonyymi

      Iteasiassa jo paavali muutti kristinuskoa. Vois sanoa oikeastaan että ainoa aito ktistitty kuoli ristillä yli 2000t v sitten

    • Anonyymi

      Kannattaako ihastua uskikseen jos ei oo itse uskis? Voiko siitä suhteesta mitään tulla

      • Anonyymi

        Siinä on 50% onnistua tai epäonnistua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on 50% onnistua tai epäonnistua.

        Kerrots tarkempaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrots tarkempaa

        Joillakin onnistuu joillakin ei mutta ei kannata pahimmassa tapauksessa voit tulla uskoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillakin onnistuu joillakin ei mutta ei kannata pahimmassa tapauksessa voit tulla uskoon.

        Mikä siinä on pahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä on pahaa

        Ei kai mitään se oli vitsiksi tarkoitettu. 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai mitään se oli vitsiksi tarkoitettu. 😄

        Eli haluat selvästi tulla uskoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli haluat selvästi tulla uskoon

        Olen ollut aika kauan jo uskossa ei minun tarvitse enää tulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut aika kauan jo uskossa ei minun tarvitse enää tulla.

        Sittenhän onnistuu 2000%%%% 👏👏👏👏


    • Anonyymi

      Olet oikeassa. Ei saa syyllistää normaaleista asioista. Meillä on suvussa uskovaisia (ei lähisuku) ja oli hieman saman tyyppisestä asiasta kyse paitsi että henkilö sai lapsen. Siitäkös suku riemastui ja alkoi kivittäminen. Nainen menetti huoltajuuden ja sairastui henkisesti. Ei mikään ihme.

      • Anonyymi

        No on ollut kovaa kivittämistä menettää huoltajuuden muiden takia että on saanut lapsen. Heidän olisi pitänyt tukea naista.
        Surullista kuultavaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2324
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2177
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe