Yritin avata tämän samaisen keskustelun facen puolella, mutta julkaisu poistettiin, koska se ei kuulemma liittynyt millään tavalla diabetekseen.
Tämä seuraava postaus on heille, jotka sairastavat lievää kilpirauhasen vajaatoimintaa. Muut kuin tämän sairauden ulkopuolella älkää kommentoika, sillä en kaipaa mitään saarnoja yms.
Mulla on todettu heinäkuussa uusiutunut lievä kilpirauhasen vajaatoiminta. Lähtö arvo oli tsh 7,04, T4V 12 ja Vasta-aineet 710. Kuukauden jälkeen lääkityksen aloituksesta tsh oli 5,8. Nykyinen annos thyroxinia 25mg.
Olen ymmärtänyt, että tyroksiini tuhoaa vähitellen sun oman kilpirauhashormonin mitä pidempään käytät sitä. Nykyisenä sivuvaikutuksena on tullut ummetus, mitä ei ollut aiemmin tsh ollessa kohonnut vaan se on tullut lääkityksen myötä.
Olen miettinyt siinä vaiheessa, kun tsh on taas alle 3, aloittaisin ketogeenistä ruokavaliota. Sen on todettu olevan vajiksesta kärsiville hyväksi ja myös diabeetikot voi noudattaa sitä. Esimerkkinä Halle Berry. Päivän hiilariannos on 50-60g.
Onko täällä vajiksesta kärsiviä ja kyseistä ruokavaliota noudattavia? Onko toiminut miten ja miten siirryitte ruokavalioon?
Diabetes, kilpirauhasen vajaatoiminta ja ketogeeninen ruokavalio
Anonyymi-ap
3
369
Vastaukset
- Anonyymi
Olet ymmärtänyt jotain väärin. Rauhoitu ja syö lääkkeesi, heitä ajatukset ketogeenisesta ruokavaliosta! Tai no, omapahan on terveytesi ja sairautesi.
- Anonyymi
Oletko ykkönen vai kakkonen?
- Anonyymi
Pahoittelut, unohdin mainita, että olen ykkönen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 223994
- 911965
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa911349Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681311- 571161
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561075Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1941030- 47943
- 61932
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M181886