Yritin avata tämän samaisen keskustelun facen puolella, mutta julkaisu poistettiin, koska se ei kuulemma liittynyt millään tavalla diabetekseen.
Tämä seuraava postaus on heille, jotka sairastavat lievää kilpirauhasen vajaatoimintaa. Muut kuin tämän sairauden ulkopuolella älkää kommentoika, sillä en kaipaa mitään saarnoja yms.
Mulla on todettu heinäkuussa uusiutunut lievä kilpirauhasen vajaatoiminta. Lähtö arvo oli tsh 7,04, T4V 12 ja Vasta-aineet 710. Kuukauden jälkeen lääkityksen aloituksesta tsh oli 5,8. Nykyinen annos thyroxinia 25mg.
Olen ymmärtänyt, että tyroksiini tuhoaa vähitellen sun oman kilpirauhashormonin mitä pidempään käytät sitä. Nykyisenä sivuvaikutuksena on tullut ummetus, mitä ei ollut aiemmin tsh ollessa kohonnut vaan se on tullut lääkityksen myötä.
Olen miettinyt siinä vaiheessa, kun tsh on taas alle 3, aloittaisin ketogeenistä ruokavaliota. Sen on todettu olevan vajiksesta kärsiville hyväksi ja myös diabeetikot voi noudattaa sitä. Esimerkkinä Halle Berry. Päivän hiilariannos on 50-60g.
Onko täällä vajiksesta kärsiviä ja kyseistä ruokavaliota noudattavia? Onko toiminut miten ja miten siirryitte ruokavalioon?
Diabetes, kilpirauhasen vajaatoiminta ja ketogeeninen ruokavalio
Anonyymi-ap
3
342
Vastaukset
- Anonyymi
Olet ymmärtänyt jotain väärin. Rauhoitu ja syö lääkkeesi, heitä ajatukset ketogeenisesta ruokavaliosta! Tai no, omapahan on terveytesi ja sairautesi.
- Anonyymi
Oletko ykkönen vai kakkonen?
- Anonyymi
Pahoittelut, unohdin mainita, että olen ykkönen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup272684Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192632Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua342081Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592043Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4001557- 601123
- 2591049
- 541047
- 151956
- 45938