Onko ne kaikki juopottelemassa, kun 24 sivustolla ei näy ketään
Ryyppäämässä
16
512
Vastaukset
- Anonyymi
Odotahan ku HöpöttäjäHeikki saa juotua konjakkia niin tulee tuutin täydeltä korvamakiaa parkkiselle a haavistolle.Saman toistoa kuitenkin.
- Anonyymi
Heikki ei tarvitse konjakkia ollakseen vaikeasti ymmärrettävä
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18015860j
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ei kaikilla ole sinun tavat🤣🤣🤣
- Anonyymi
Siinä olen "sammoo mieltä" ku .....
- Anonyymi
Sitähän minä kysyin ootko ryyppäämässä, kun huusin pellon laidalla että olitkos ryyppäämässä 🤣
- Anonyymi
niin turhapurohan huusi sörselsönille ootkos nukkumassa ? mitä ? kysyy sörselsön niin turhapuro huutaa tasse olitkos nukkumassa ? missä ? vastaa särselsön , , nukkumassa ? huutaa turhapuro , , , , , , . . . olin nukkumassa huutaa sörreslsön . tämmästä oli varmaan speden tai oliskohan ere kokkosen tyän teko kun kirjottelivat käsikirjoitusta . . ja ohjailivat uuno turhapuro elokuvaa . . . aatelkaa aikuiset miehet. vesku simo spede . . tekivät tämmöstä työtä ja varmaan ei aina hauskaa ollut. - mutta voi sitä työksi mainita.
- Anonyymi
Vetäkää tumppuun pökiöt
- Anonyymi
Blondiii😉
- Anonyymi
Laitoin kommentin että jospa Imatran Voima ei ole julkaissut uusia tutkimuksia, mutta se poistettiin??
- Anonyymi
Ollaan jumputtamassa kun päivä tumputettiin.
- Anonyymi
Ei kai täällä koskaan ole ketään näkynyt, näillä 24 sivustoilla.
Onko aloittaja itse juopotellut ja ehkä deliriumia pukkaa jos harhoja joskus nähnyt (että näillä sivuilla näkyisin joku, jotain???)- Anonyymi
Niin just' turhaa vouhkaamista...
- Anonyymi
Ittekseen täällä joku hyypiö kirjoittelee, kun ei muutakaan elämässä ole. Mää töihin
- Anonyymi
Imatran Voimalla on tilaisuus. Miettivät Revon Voimaan sijoittamista. Tirsk
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 744227
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans893943Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa572468Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?662314Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik412034- 491899
- 1111834
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551663- 561662
- 651568