Katsokaa tämä video

Anonyymi-ap

22

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En minä sitä sano, etteikö ole hyvä pitää kunnosta huolta. Minusta kuulosti enemmän, että olit noiden naisten hyväksikäyttämä. Joku on kuitenkin vinossa jos nyt Thaimaassakin tahdot tehdä näitä kaatoja vielä.

      Eikö olisi aika elää välillä itselleen myös. Minä kyllä tiedän mitä se on, kun naama on ollut täynnä piparia ja sen sellaista. Toki inhimillinen tarve on hyvä tyydyttää. Mutta ei se ihan tervettä ole jos vieläkin elämä pyörii piparin ympärillä.

      • Anonyymi

        Sukupuolivietin olemassaolo on tärkein miehisyyden merkki. Ilman sukupuoliviettiä mies ei ole enää mies, vaan vanhus.

        "Testosteroni on androgeenihormoneihin lukeutuva sukupuolihormoni, jota esiintyy runsaasti miehillä ja vähäisemmässä määrin myös naisilla. Testosteronin biologinen tehtävä on tehdä miehestä lisääntyvä psykofyysinen kokonaisuus, auttaa naisen munasoluja kypsymään sekä ylläpitää sukuviettiä molemmilla sukupuolilla"

        "Testosteronin tuotanto heikkenee hiljalleen keski-iästä lähtien.
        Iän mukana miesten elimistössä tapahtuu monia muutoksia, joihin liittyviä oireita kutsutaan ikääntymisoireiksi. Näitä ovat keskittymisvaikeudet, nivel- ja lihassäryt, hikoilu, unihäiriöt, väsymys, sukupuolisen halukkuuden väheneminen, erektioiden harveneminen ja masentuneisuus. Näistä oireista vain seksuaalisuuteen liittyvillä (vähentyneet seksuaaliajatukset, harventuneet aamuerektiot ja erektiohäiriö) on todettu selvä yhteys matalaan veren testosteronin tasoon. Muiden oireiden taustalla ovat yleensä ylipaino ja monet muut ikääntymiseen liittyvät elimistön tapahtumat ja varsinaiset sairaudet"

        Sinulla on nuo kaikki oireet, jotka kertoo ettet ole enää mies.

        Vaikka minulla oli ikään nähden testot normaalilla tasolla, niin lisäys teki sen että en väsy enää arkiaskareissa, olen keskittyneempi, rauhallisempi, vahvempi. Siis nuorempi. Olen ihan valmis siihen että käytän loppuelämäni lisätestoa.

        Seksuaaliset toiminnot on vain yksi osa-alue tässä kokonaisuudessa. Naiset näyttää kauniimmilta ja nuori vaimo tykkää kovasti, kun saa isoa ja kovaa. Saariköyhän katkarapu soveltuu vain nippanappa kusemiseen.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukupuolivietin olemassaolo on tärkein miehisyyden merkki. Ilman sukupuoliviettiä mies ei ole enää mies, vaan vanhus.

        "Testosteroni on androgeenihormoneihin lukeutuva sukupuolihormoni, jota esiintyy runsaasti miehillä ja vähäisemmässä määrin myös naisilla. Testosteronin biologinen tehtävä on tehdä miehestä lisääntyvä psykofyysinen kokonaisuus, auttaa naisen munasoluja kypsymään sekä ylläpitää sukuviettiä molemmilla sukupuolilla"

        "Testosteronin tuotanto heikkenee hiljalleen keski-iästä lähtien.
        Iän mukana miesten elimistössä tapahtuu monia muutoksia, joihin liittyviä oireita kutsutaan ikääntymisoireiksi. Näitä ovat keskittymisvaikeudet, nivel- ja lihassäryt, hikoilu, unihäiriöt, väsymys, sukupuolisen halukkuuden väheneminen, erektioiden harveneminen ja masentuneisuus. Näistä oireista vain seksuaalisuuteen liittyvillä (vähentyneet seksuaaliajatukset, harventuneet aamuerektiot ja erektiohäiriö) on todettu selvä yhteys matalaan veren testosteronin tasoon. Muiden oireiden taustalla ovat yleensä ylipaino ja monet muut ikääntymiseen liittyvät elimistön tapahtumat ja varsinaiset sairaudet"

        Sinulla on nuo kaikki oireet, jotka kertoo ettet ole enää mies.

        Vaikka minulla oli ikään nähden testot normaalilla tasolla, niin lisäys teki sen että en väsy enää arkiaskareissa, olen keskittyneempi, rauhallisempi, vahvempi. Siis nuorempi. Olen ihan valmis siihen että käytän loppuelämäni lisätestoa.

        Seksuaaliset toiminnot on vain yksi osa-alue tässä kokonaisuudessa. Naiset näyttää kauniimmilta ja nuori vaimo tykkää kovasti, kun saa isoa ja kovaa. Saariköyhän katkarapu soveltuu vain nippanappa kusemiseen.

        2010

        Tietosi on iltapäivälehti tasoista, yksi suomalainen naislääkäri on maailman kovimpia asiantuntijoita ko. asiasta, ja luin hänen kirjoituksensa testosta on paljon muutakin haittaa kuin kaljuus itseasiassa matala ja korkea taso vie hiukset, tosin eri vaikutus mekanismien kautta, ongelma tulee erityisesti ikääntyville miehille, ikääntymiseen liittyy tasojen lasku, ja naishormonitason nousu, joka suojaa esim. sydäntä.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­N­­y­­m­­f­­­o­m­­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18015928B

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      "Joku naislekuri."
      Ha haaaa 5555 Tiedä mitään miehistä ja Testojen vaikutuksesta.

      2010 puhuu asiaa - kerrankin :-)

      • Anonyymi

        2010 kirjoittaa pelkkää keltaisen lehdistön ryhmään, tuo naislääkäri on lääketieteen proffa joka vetää nimenomaan tutkimusryhmää joka tutkii teston vaikutusta ikääntyvään mieheen... häntä pidetään yhtenä maailman johtavana testo tutkijana, hän on kumonnut useammat harhaluulot jotka liittyvät testohoitoon, luin sen mutta en tallentanut, enkä tiedä viitsinkö enää etsiä,


    • Anonyymi

      "Minusta kuulosti enemmän, että olit noiden naisten hyväksikäyttämä"

      Olen todella mielelläni ollut naisten hyväksi käyttämä. Se on varsin imartelevaa heteromiehelle, kun naiset tunkee kylkeen kiinni. Turvallisuus on se jota he arvostavat paljon, koskee myös taloudellista turvallisuutta.

      Miehen pitää olla sellainen joka ei ala itkemään ja juoksemaan karkuun kuin Sukarin Topi. Topi juoksi 2km naapuriin karkuun alastomana kun vaimoaan puukotettiin.

      Senttiäkään ja penniäkään en kadu myös talouspuolella, exät ansaitsi erorahansa täysin ja maksulliset naiset myös. Laskeskelin joskus että olen laittanut baarityttöihin sellaisen 200 000 euroa riihikuivaa käteistä.

      Suosittelen Saarilöysälle sellaista 300mg testoa viikossa, niin alkaa ne naiset taas kiinnostaa eikä tarvi ottaa päiväunia. Herättelee lihaksistoa ja polttaa rasvaa.

      Ihan vilpittömästi suosittelen. Ei tässä kuudenkympin korvalla tarvi enää miettiä sellaisia asioita että jos oma tuotanto lakkaa. Siinähän sitten lakkaa, en ole enää tekemässä lapsia enkä kasvattamassa tukkaa, kun se lähti jo 20 vuotta ennen korvaushoitoa.

      Elämänlaatu paranee huomattavasti, kun jaksaa enemmän. Vaikuttaa psyykenkin puolelle ihan selvästi. Kiinnostuu ja innostuu helpommin asioista, keskittymiskyky varsinkin on huikeasti parantunut, levottomuus on tiessään.

      Niin ja pärjään kyllä vaimon kanssa ihan loistavasti, eikä ole käynyt mielessäkään vieraissa laukata. Thainaiset tietää miten mies pidetään tyytyväisenä ja minä tiedän miten nainen pidetään tyytyväisenä.

      2010

      • Anonyymi

        PS: Kustannuskysymys se ei myöskään pitäisi olla kellekään. 100 bahtia maksaa viikkoannos.

        2010


      • Anonyymi

        Pidit siis suomiexäsi tyytyväisenä lopputuloksena ulkoruokintasi kun tytär oli rintaruokinnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidit siis suomiexäsi tyytyväisenä lopputuloksena ulkoruokintasi kun tytär oli rintaruokinnassa.

        Saariplösö, se olin minä joka lähdin.

        Pidin kyllä vaimon tyytyväisenä ja ojensin hänelle 175 000 euron shekin pankissa ja yhteishuoltajuus. Tyttäreni oli 15 kun muutin pysyvästi Thaimaahan, eikä suinkaan ollut enää rintaruokinnassa, idiootti.

        Myöhemmin vaimo sai vielä 150 000 lisää kun talo oli myyty. Hänelle jäi myös 35 000 euron auto ja irtaimisto.

        Ei isyys lopu avioerossa, se on elinikäinen suhde. Sinun kannattaa olla huolissaan vain omista lapsistasi sillä poikasi on somesta päätellen mielenvikainen masentunut narkomaani ja tyttärestäsi et ole kuullut mitään 25 vuoteen etkä ole kertomasi mukaan edes nähnyt lastenlastasi.

        Millainen on isoisä, joka ei matkusta katsomaan lapsenlastaan? Sellainen joka ei ole lastensa kanssa missään tekemisissä.

        Minä näin tyttäreni viimeksi viime kuussa ja juttelin viimeksi eilen videopuhelussa.

        Kuten sanoin, huolehdi sinä vaan omista asioistasi, meillä on kaikki hyvin.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saariplösö, se olin minä joka lähdin.

        Pidin kyllä vaimon tyytyväisenä ja ojensin hänelle 175 000 euron shekin pankissa ja yhteishuoltajuus. Tyttäreni oli 15 kun muutin pysyvästi Thaimaahan, eikä suinkaan ollut enää rintaruokinnassa, idiootti.

        Myöhemmin vaimo sai vielä 150 000 lisää kun talo oli myyty. Hänelle jäi myös 35 000 euron auto ja irtaimisto.

        Ei isyys lopu avioerossa, se on elinikäinen suhde. Sinun kannattaa olla huolissaan vain omista lapsistasi sillä poikasi on somesta päätellen mielenvikainen masentunut narkomaani ja tyttärestäsi et ole kuullut mitään 25 vuoteen etkä ole kertomasi mukaan edes nähnyt lastenlastasi.

        Millainen on isoisä, joka ei matkusta katsomaan lapsenlastaan? Sellainen joka ei ole lastensa kanssa missään tekemisissä.

        Minä näin tyttäreni viimeksi viime kuussa ja juttelin viimeksi eilen videopuhelussa.

        Kuten sanoin, huolehdi sinä vaan omista asioistasi, meillä on kaikki hyvin.

        2010

        Tarkkaileppa elämänkertaasi hieman uudestaan.

        Minkä ikäinen oli tyttäresi kun omatoimisesti ryhdyit ulkoruokintaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkkaileppa elämänkertaasi hieman uudestaan.

        Minkä ikäinen oli tyttäresi kun omatoimisesti ryhdyit ulkoruokintaan?

        Minkä ikäinen olit kun päätit viettää elämäsi suomi24 palstalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen olit kun päätit viettää elämäsi suomi24 palstalla?

        Skarppaa ❤ pystyt kyllä nopeampaan päivystykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkkaileppa elämänkertaasi hieman uudestaan.

        Minkä ikäinen oli tyttäresi kun omatoimisesti ryhdyit ulkoruokintaan?

        Kymppi jo vastasi sinulle. Ei joutunut ulkoruokintaan ja yhteishuoltajuus oli. Meinaatko että Kymppi on ainoa eronnut suomalainen jolla on lapsia? Puolet avioliitoista päättyy eroon nykyään. Kuten Kymppi sanoi, ei se isyys siihen lopu. Lapsilla on omakin elämä eikä ne ole kenenkään omaisuutta, kuten tunnut kuvittelevan että niitä aikuisenakin pidellään kädestä kiinni ja laulellaan tuutulauluja. Pasanen ei kelvannut suomalaisille lapsille isäksi eikä thaimaalaisen prostituoidun äpärälapselle myöskään. Kasvatusvinkkisi "pahoine poliiseineen" oli myös aikamoisia. Voi lapsiparkoja jotka sinua joutuneet useita vuosia kärsimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kymppi jo vastasi sinulle. Ei joutunut ulkoruokintaan ja yhteishuoltajuus oli. Meinaatko että Kymppi on ainoa eronnut suomalainen jolla on lapsia? Puolet avioliitoista päättyy eroon nykyään. Kuten Kymppi sanoi, ei se isyys siihen lopu. Lapsilla on omakin elämä eikä ne ole kenenkään omaisuutta, kuten tunnut kuvittelevan että niitä aikuisenakin pidellään kädestä kiinni ja laulellaan tuutulauluja. Pasanen ei kelvannut suomalaisille lapsille isäksi eikä thaimaalaisen prostituoidun äpärälapselle myöskään. Kasvatusvinkkisi "pahoine poliiseineen" oli myös aikamoisia. Voi lapsiparkoja jotka sinua joutuneet useita vuosia kärsimään.

        Tyttären ikä kun isän ja äidin osoitteet alkoi olemaan eri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kymppi jo vastasi sinulle. Ei joutunut ulkoruokintaan ja yhteishuoltajuus oli. Meinaatko että Kymppi on ainoa eronnut suomalainen jolla on lapsia? Puolet avioliitoista päättyy eroon nykyään. Kuten Kymppi sanoi, ei se isyys siihen lopu. Lapsilla on omakin elämä eikä ne ole kenenkään omaisuutta, kuten tunnut kuvittelevan että niitä aikuisenakin pidellään kädestä kiinni ja laulellaan tuutulauluja. Pasanen ei kelvannut suomalaisille lapsille isäksi eikä thaimaalaisen prostituoidun äpärälapselle myöskään. Kasvatusvinkkisi "pahoine poliiseineen" oli myös aikamoisia. Voi lapsiparkoja jotka sinua joutuneet useita vuosia kärsimään.

        Onko TT isukkina nyt äpärälapsille, kuten Kymppikin korealaisille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saariplösö, se olin minä joka lähdin.

        Pidin kyllä vaimon tyytyväisenä ja ojensin hänelle 175 000 euron shekin pankissa ja yhteishuoltajuus. Tyttäreni oli 15 kun muutin pysyvästi Thaimaahan, eikä suinkaan ollut enää rintaruokinnassa, idiootti.

        Myöhemmin vaimo sai vielä 150 000 lisää kun talo oli myyty. Hänelle jäi myös 35 000 euron auto ja irtaimisto.

        Ei isyys lopu avioerossa, se on elinikäinen suhde. Sinun kannattaa olla huolissaan vain omista lapsistasi sillä poikasi on somesta päätellen mielenvikainen masentunut narkomaani ja tyttärestäsi et ole kuullut mitään 25 vuoteen etkä ole kertomasi mukaan edes nähnyt lastenlastasi.

        Millainen on isoisä, joka ei matkusta katsomaan lapsenlastaan? Sellainen joka ei ole lastensa kanssa missään tekemisissä.

        Minä näin tyttäreni viimeksi viime kuussa ja juttelin viimeksi eilen videopuhelussa.

        Kuten sanoin, huolehdi sinä vaan omista asioistasi, meillä on kaikki hyvin.

        2010

        Sinä olet resupeppu huono häviäjä, minä olen sanonut sinulle kymmeniä kertoja älä aliarvioi toisia ja yliarvioi itseäsi, ilmeisesti pieneen sieluun on ottanut paljon kovemmin kuin olen käsittänyt tämä sinun impotenttisi ja kaljuutesi, jota selvästi hoidat lääkkeillä , kuten sanoin minulla on testot viitealueella, joten olisi haitallista ruiskutta kemiallista paskaa elimistööni turhan takia.

        Ja näet minut taas siellä missä en edes ole, hoida nyt psyykkeesi kuntoon, se ei selvästi sitä ole...

        By NumBall HHN 62v.
        missä olen ottanut kantaa sinun lähtemiisiisi, en missään, se on sinun asiasi mistä olet lähtenyt, mutta luulempa ettei ns. peräänitkuja ole pahemmin kuulunut ja näkynyt.


    • Anonyymi

      Tapsan jutut on täsmälleen yhtä ääliömäisiä kuin Saarilaardin. Naisilla siis on myös makua, mutta Tapsa on edelleen yksin ja ollut ilmeisesti koko viisi vuotta?

      Eikö charmisi ole purrut vaikka sinulla on viimeisen päälle laitetut hiukset ja rasvaimussakin käyty? Oletko voileipämajuri kokeillut sellaista kuin liikunta ja kielten opiskelu?

      Et sinä vähäpoika millään tukalla naisia iske.

      Saarilöysällä on vanha ja hampaaton intiaanipäällikön näköinen riutunut sairaseläkeläinen, joka pummaa jonkun sokeriruokopellosta sapuskaa syötäväksi kun aviomiehellä on vain tuulen huuhtoma persaus ja joutuu lähtemään Savoon jotta saa ruokaa ja pääsee hoitoon.

      Ei pojat ei. Te ette tajua naisten päälle mitään. Saariluihulle muistutus, kun puhui "normaalilla tavalla" naisen saannista, niin totean että ei ole olemassa mitään normaalia tapaa.

      Niin sanottuja ilmaisia naisia "siviilipuolelta" on minulla ollut noin 100. Osa nettitreffeiltä, jotkut taksijonosta, jotkut kapakasta, jotkut laivalta, jotkut laskettelukeskuksista ne on varsinaisia kutumestoja, jotkut töistä, jotkut pikkujouluista ja nuoruudessa amerikanauto- porukoista jotakin 25 tyttöä.

      Urheilijanuorukaisena oli vientiä niin paljon että en ehtinyt kuin ajaa auton Lahden torille parkkiin, niin joku mimmi tuli jo tyrkylle. Harvemmin sanoin ei. Sieltä se löytyi tuleva vaimokin keskellä päivää, kun nojailtiin kaverin kanssa autoon ja huudeltiin perään.

      Aamulenkki juostu ja nyt tekemään aamiaista.

      2010

      • Anonyymi

        Nämä palstat vetää tunnetusti mielisairaita harvemmin kuitenkin näkee yhtä vakavasti sairas, kun tämä 2010 on, ja ainoa joka vetää miehisyyttä purkista, jopa 100 bahtin viikko hintaan.


      • Anonyymi

        ja voisit vähän korrjata maantietoasi, hankasalmi on keskisuomessa, ei savossa..
        By NumBall HHN 62v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja voisit vähän korrjata maantietoasi, hankasalmi on keskisuomessa, ei savossa..
        By NumBall HHN 62v.

        Hankasalmi on joo kansainvälinen metropoli, jossa ei asu juntteja?
        Mikähän kumma valinta se Hankasalmi oli varakkaalle eläkeläiselle, jolla on talo Palokassa?
        Se on se kun ei ole mitään taloa Palokassa mutta Hankasalmella on joku palvelukoti taikka perikunnan mummonmökki johon menet värjöttelemään nettiin puhumaan samaa paskaa kuin Hua Haissakin mielikuvituskavereiden kanssa.

        Tapsalla on sama ongelma että ei voi ottaa naista kun pelottaa että tulee kalliiksi sen suku mutta kuitenkin pitää pullistella sillä miten hyvin menee ja laskee senttejään. Pasanen pelkää myös vaimon sukua ja piileskelee mahdollisimman kaukana heistä, etteivät vaan vie jippo-kaukoputkea.
        Tiedän tyyppejä jotka on erakoituneet maailmalle piiloon lähinnä siksi ettei kukaan tuttu tai sukulainen tiedä miten huonosti heillä menee todellisuudessa. Faceen käydään ottamassa rantakuva ja toivotaan että joku tykkää. Sitten yksinään äkkiä takaisin kämpille järsimään voileipää ja juomaan halpaviinoja.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      176
      1319
    2. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      311
      1050
    3. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      994
    4. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      23
      977
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      96
      862
    6. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      225
      844
    7. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      59
      835
    8. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      84
      808
    9. Nyt olis hyvä hetki tavata ja jutella

      Entinen parisuhde on paketoitu, ja nyt olisin vapaa mies sinun käyttöösi. Vieläkö tahdot mua? Aikaa on mennyt liikaa, mu
      Ikävä
      51
      758
    10. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      122
      742
    Aihe