sarjassa on vähän niinkuin me. Osa 45 menossa ja vasta kaksi pusua vaihdettu 🫂❤
Noi tossa turkkilaisessa
60
14025
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä turkkilainen sarja?
- Anonyymi
Golden boy mtv katsomossa 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottomasti paras sarja aikoihin, mitä olen katsellut suurella mielenkiinnolla. Hyvät näyttelijät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottomasti paras sarja aikoihin, mitä olen katsellut suurella mielenkiinnolla. Hyvät näyttelijät.
Tosi mielenkiintoinen, jäin koukkuun heti alusta alkaen, odotan innolla jatkoa, koska tulee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi mielenkiintoinen, jäin koukkuun heti alusta alkaen, odotan innolla jatkoa, koska tulee?
Paras sarja miesmuistiin.Jäin heti koukkuun kotityöt meinaa jäädä tekemättä kun on pakko katsoa,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä sarja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolmas kausi tulee helmikuun alussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras sarja ikinä! Mistä näen kuudestakymmenestä jaksosta eteenpäin kolmannen kauden jaksoja? Eikö mtv katsomoon tule vain kuuteenkymmeneen jaksoon asti kolmos kauden jaksoja?
- Anonyymi
Ei näy täälläkään mutta joo, uskon 😁 edettiin hitaanpuoleisesti. Mutta niin minä teen aina. Karsiutuu himoheikit alkuunsa 😆 Vain todelliset tunteella mukana olevat jaksaa loppuun asti.
- Anonyymi
Ivaaja
- Anonyymi
Kiva kuulla muiden tarinoita. Meillä on vähän erilaista. Jos himoheikillä viittaat mieheen, niin siitä arvasin ettei kommenttisi ole mulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ivaaja
Tämä ei siis ole aloittajanaiselta.
- Anonyymi
Miksi katsot turkkilaista sarjaa?
- Anonyymi
Sitä mainostettiin uutena sarjana. Ajattelin katsoa miten vieraassa kulttuurissa eletään. Tosin se kertoo vain yläluokan elämästä -ökyrikkaista!
- Anonyymi
Vielä keretään❤️
- Anonyymi
Toivossa on hyvä elää (sanoi lapamato🪱)
- Anonyymi
Mä luin ensin että saunassa
- Anonyymi
En ihmettele, kun yöllä luit😅
- Anonyymi
Aloittajalta: Ovat kuitenkin olleet järjestetyssä avioliirossa alusta lähtien.
- Anonyymi
Avioliitossa siis!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avioliitossa siis!
Viivästynyt hääyö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viivästynyt hääyö?
Oi niitä aikoja!
- Anonyymi
Milloinhan tulee. 4 kausi. Kolmonen jäi todella kiperään paikkaan.
Tätä,on pakko katsoa ei voi vain kuunnella, niinkuin englanninkielisiä sarjoja.- Anonyymi
Aloittajan piti luopua niinkuin salaisuuksien kartanostakin kun villasukkatehdas käynnistyi. Ei voi koko ajan tuijottaa ruutua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajan piti luopua niinkuin salaisuuksien kartanostakin kun villasukkatehdas käynnistyi. Ei voi koko ajan tuijottaa ruutua.
Siis tää toinen romanttinen espanjalainen kartanosarja on ylen La Promesa - Salaisuuksien kartano, joka löytyy areenasta. Siinä kerrotaan sekä palvelusväen että herrasväen elämästä.
- Anonyymi
Mistä näkee 2 ja 3 kausi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä näkee 2 ja 3 kausi
En löytänyt googlettamalla. / aloittaja.
- Anonyymi
Mistä näit kaudet 2 ja 3?
- Anonyymi
Mistä näkyy 2 ja 3 kaudet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En löytänyt googlettamalla. / aloittaja.
Googlaa : Yali Capkini English subtitles
- Anonyymi
Mistä voi katsoa 3 kauden
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä voi katsoa 3 kauden
Minä myös haluaisin nähdä 3. kauden 🙂
- Anonyymi
?????? :O ??????
- Anonyymi
Paras sarja pitkään aikaa Golden boy
- Anonyymi
Milloin tulee 4 kausi
- Anonyymi
Loppuiko sarja 3 kauteen? Ei löydy tietoa onko 4 kautta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei löydy netistä tietoa neljännestä kaudesta. Yle areenan La Promesa/Lupauksien Kartano on vähän saman tyylinen, mutta espanjalainen sarja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lopu. You Tubissa on jatkoa vaikka kuinka. Samaa touhua toki jatkossakin. You tubessa ei ole suomennosta, mutta hyvin ymmärtää.
- Anonyymi
Meillä olis jo 105 jakso eikä me olla pusuja vaihdettu.
- Anonyymi
Aloittaja ei uskalla edes laskea kuinka kauan aikaa on vierähtänyt tapaamisista, eikä silloinkaan pusuja vaihdettu.
- Anonyymi
4:ttä kautta kuvataan - tosin Turkissa se on 2 kausi, siellä yhden jakson pituus on noin 2h 30min. Netistä voi katsoa jo 8 jaksoa ilmaiseksi englanniksi tekstitettynä.
- Anonyymi
Ilmankos ei löytynyt, kun etsin neljättä kautta ulkomailta.
- Anonyymi
Voisitko kertoa mistä näkee englannin tekstillä ne 8 jaksoa? Yritän etsiä mutta rn löydä millään?
- Anonyymi
Odotan myös mistä näkisi lisää jaksoja
- Anonyymi
löytyykö turkish123 lisää jaksoja??
- Anonyymi
Mistä löytyy kaipaamani mies? Voitaisiin aloittaa meidän neljäs kerta?
- Anonyymi
Mistä löytyy 2 jakso? Mtv llä vain 1-118 eli ykkös jakso.
- Anonyymi
Olen itse katsonut you tuesta englannin kielisellä tekstillä,kun jäi niin pahaan kohtaan kesken,eikä jatkosta mitään tietoa!
- Anonyymi
Milloinhan tulee 4kausi onko tietoo
- Anonyymi
Mä katsoin sen GoldenBoyn -Yali Capkinin- kokonaan MTV-Katsomossa 118jaksoo, ja tiiraillut tulevia Youtubessa, melkoinen pariskunta: Mies nuorikomea turkkilainen pikisilmä, Ferit ( Mert Ramazan Demir) ja naiset niin kauniita, huoliteltuja, rakkaudennälkäisiä tiikereitä. Tahti on vaan niin kovin rauhallinen, lähes pysähtynyt paikkapaikoin, sitten taas tunteet leimahtaa kuin bensa nuotioon.
Hyvin erilaista rakkautta näin savolaislaihialaisittain =D
Samoin Netflixin korealaiset rakkauden nälkäiset... > sarjat ja elokuvat ...
se Netflixin omapoika: Song Kang (https://www.instagram.com/songkang_b/ ) saa sympatiat, viettelevillä aiheillaan, romanttisella, charmantilla, flirttailevalla esiintymisellään.
Tätäkin vaikee jotenkin ymmärtää, näin suomalaisen kansallisromantikon silmin.- Anonyymi
Mitä nita kotimaisia vanhoja leffoja katsoo, niin suomalainen rakkaus oli aika suoraviivaista. Pivät tehtiin tahoillaan töitä ja yömyöhällä miehet kapusivat salaa tyttöjen aittoihin pussailemaan. Joskus pelmahdettiin heinälatoon pyörimään. Jos "vahinko" kävi, niin sitten oli pakko avioitua kun ei ollut lapsilisiä, eikä muutakaan yhteiskunnan tukea.
- Anonyymi
90 jaksoa pelkkää riitelyä,kyllähän tämän katsoo....Ferit on hyvä näytteliä.Olen katsonut paljon Turkkilaisia sarjoja tykkään,mutta tämä ei ole parhaasta päästä.Mtv katsomossa kyy 2 kaudella vain muutama jakso,taas kirjaudutaan.Youtubessa ei suomen tekstiä
- Anonyymi
Feritin isä on niin paha ihminen etten pysty katsomaan enää sarjaa. Minä arvostan pehmeitä arvoja. -ap
- Anonyymi
Kuka nosti mun aloitteen?
- Anonyymi
alan kattoo tätä ny
No niin! Kolmoskausi on alkanut Maikkarilla. Kiva ryhmä faneille on Fb:ssä Golden Boy - Yali Capkini Suomi/Finland. Tulkaa mukaan sinne keskustelemaan! :)
- Anonyymi
MTV laittoi yllättäen golden boy:n tauolle, vaikka kolmannen kauden jaksoja oli luvattu 95. Näyttivät vain 60.
- Anonyymi
Siis rakastan sitä sarjaa ja olen nyt kolmoskauden 54 jaksossa ja kuulin että mtv katsomoon julkaistaan vain kuuteenkymmeneen jaksoon asti jaksoja kolmoskaudella. Onko se totta? Ja jos on niin toivon että joku kertoo mistä voin katsoa sitten ne loput jaksot🙏
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251598- 371459
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631299Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!741290- 781214
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761199Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans181002Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per181894