Noi tossa turkkilaisessa

Anonyymi-ap

sarjassa on vähän niinkuin me. Osa 45 menossa ja vasta kaksi pusua vaihdettu 🫂❤

60

14025

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä turkkilainen sarja?

• Anonyymi

Golden boy mtv katsomossa 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehdottomasti paras sarja aikoihin, mitä olen katsellut suurella mielenkiinnolla. Hyvät näyttelijät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehdottomasti paras sarja aikoihin, mitä olen katsellut suurella mielenkiinnolla. Hyvät näyttelijät.

Tosi mielenkiintoinen, jäin koukkuun heti alusta alkaen, odotan innolla jatkoa, koska tulee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi mielenkiintoinen, jäin koukkuun heti alusta alkaen, odotan innolla jatkoa, koska tulee?

Paras sarja miesmuistiin.Jäin heti koukkuun kotityöt meinaa jäädä tekemättä kun on pakko katsoa,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä sarja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolmas kausi tulee helmikuun alussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paras sarja ikinä! Mistä näen kuudestakymmenestä jaksosta eteenpäin kolmannen kauden jaksoja? Eikö mtv katsomoon tule vain kuuteenkymmeneen jaksoon asti kolmos kauden jaksoja?

• Anonyymi

Ei näy täälläkään mutta joo, uskon 😁 edettiin hitaanpuoleisesti. Mutta niin minä teen aina. Karsiutuu himoheikit alkuunsa 😆 Vain todelliset tunteella mukana olevat jaksaa loppuun asti.

• Anonyymi

Ivaaja

• Anonyymi

Kiva kuulla muiden tarinoita. Meillä on vähän erilaista. Jos himoheikillä viittaat mieheen, niin siitä arvasin ettei kommenttisi ole mulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ivaaja

Tämä ei siis ole aloittajanaiselta.

• Anonyymi

Miksi katsot turkkilaista sarjaa?

• Anonyymi

Sitä mainostettiin uutena sarjana. Ajattelin katsoa miten vieraassa kulttuurissa eletään. Tosin se kertoo vain yläluokan elämästä -ökyrikkaista!

• Anonyymi

Vielä keretään❤️

• Anonyymi

Toivossa on hyvä elää (sanoi lapamato🪱)

• Anonyymi

Mä luin ensin että saunassa

• Anonyymi

En ihmettele, kun yöllä luit😅

• Anonyymi

Aloittajalta: Ovat kuitenkin olleet järjestetyssä avioliirossa alusta lähtien.

• Anonyymi

Avioliitossa siis!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avioliitossa siis!

Viivästynyt hääyö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viivästynyt hääyö?

Oi niitä aikoja!

• Anonyymi

Milloinhan tulee. 4 kausi. Kolmonen jäi todella kiperään paikkaan.
      Tätä,on pakko katsoa ei voi vain kuunnella, niinkuin englanninkielisiä sarjoja.

• Anonyymi

Aloittajan piti luopua niinkuin salaisuuksien kartanostakin kun villasukkatehdas käynnistyi. Ei voi koko ajan tuijottaa ruutua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittajan piti luopua niinkuin salaisuuksien kartanostakin kun villasukkatehdas käynnistyi. Ei voi koko ajan tuijottaa ruutua.

Siis tää toinen romanttinen espanjalainen kartanosarja on ylen La Promesa - Salaisuuksien kartano, joka löytyy areenasta. Siinä kerrotaan sekä palvelusväen että herrasväen elämästä.

• Anonyymi

Mistä näkee 2 ja 3 kausi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä näkee 2 ja 3 kausi

En löytänyt googlettamalla. / aloittaja.

• Anonyymi

Mistä näit kaudet 2 ja 3?

• Anonyymi

Mistä näkyy 2 ja 3 kaudet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En löytänyt googlettamalla. / aloittaja.

Googlaa : Yali Capkini English subtitles

• Anonyymi

Mistä voi katsoa 3 kauden

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä voi katsoa 3 kauden

Minä myös haluaisin nähdä 3. kauden 🙂

• Anonyymi

?????? :O ??????

• Anonyymi

Paras sarja pitkään aikaa Golden boy

• Anonyymi

Milloin tulee 4 kausi

• Anonyymi

Loppuiko sarja 3 kauteen? Ei löydy tietoa onko 4 kautta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei löydy netistä tietoa neljännestä kaudesta. Yle areenan La Promesa/Lupauksien Kartano on vähän saman tyylinen, mutta espanjalainen sarja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei lopu. You Tubissa on jatkoa vaikka kuinka. Samaa touhua toki jatkossakin. You tubessa ei ole suomennosta, mutta hyvin ymmärtää.

• Anonyymi

Meillä olis jo 105 jakso eikä me olla pusuja vaihdettu.

• Anonyymi

Aloittaja ei uskalla edes laskea kuinka kauan aikaa on vierähtänyt tapaamisista, eikä silloinkaan pusuja vaihdettu.

• Anonyymi

4:ttä kautta kuvataan - tosin Turkissa se on 2 kausi, siellä yhden jakson pituus on noin 2h 30min. Netistä voi katsoa jo 8 jaksoa ilmaiseksi englanniksi tekstitettynä.

• Anonyymi

Ilmankos ei löytynyt, kun etsin neljättä kautta ulkomailta.

• Anonyymi

Voisitko kertoa mistä näkee englannin tekstillä ne 8 jaksoa? Yritän etsiä mutta rn löydä millään?

• Anonyymi

Odotan myös mistä näkisi lisää jaksoja

• Anonyymi

löytyykö turkish123 lisää jaksoja??

• Anonyymi

Mistä löytyy kaipaamani mies? Voitaisiin aloittaa meidän neljäs kerta?

• Anonyymi

Mistä löytyy 2 jakso? Mtv llä vain 1-118 eli ykkös jakso.

• Anonyymi

Olen itse katsonut you tuesta englannin kielisellä tekstillä,kun jäi niin pahaan kohtaan kesken,eikä jatkosta mitään tietoa!

• Anonyymi

Milloinhan tulee 4kausi onko tietoo

• Anonyymi

Mä katsoin sen GoldenBoyn -Yali Capkinin- kokonaan MTV-Katsomossa 118jaksoo, ja tiiraillut tulevia Youtubessa, melkoinen pariskunta: Mies nuorikomea turkkilainen pikisilmä, Ferit ( Mert Ramazan Demir) ja naiset niin kauniita, huoliteltuja, rakkaudennälkäisiä tiikereitä. Tahti on vaan niin kovin rauhallinen, lähes pysähtynyt paikkapaikoin, sitten taas tunteet leimahtaa kuin bensa nuotioon.
      Hyvin erilaista rakkautta näin savolaislaihialaisittain =D

Samoin Netflixin korealaiset rakkauden nälkäiset... > sarjat ja elokuvat ...
      se Netflixin omapoika: Song Kang (https://www.instagram.com/songkang_b/ ) saa sympatiat, viettelevillä aiheillaan, romanttisella, charmantilla, flirttailevalla esiintymisellään.
      Tätäkin vaikee jotenkin ymmärtää, näin suomalaisen kansallisromantikon silmin.

• Anonyymi

Mitä nita kotimaisia vanhoja leffoja katsoo, niin suomalainen rakkaus oli aika suoraviivaista. Pivät tehtiin tahoillaan töitä ja yömyöhällä miehet kapusivat salaa tyttöjen aittoihin pussailemaan. Joskus pelmahdettiin heinälatoon pyörimään. Jos "vahinko" kävi, niin sitten oli pakko avioitua kun ei ollut lapsilisiä, eikä muutakaan yhteiskunnan tukea.

• Katsomossa 2. Kausi Nyt menossa

• Anonyymi

90 jaksoa pelkkää riitelyä,kyllähän tämän katsoo....Ferit on hyvä näytteliä.Olen katsonut paljon Turkkilaisia sarjoja tykkään,mutta tämä ei ole parhaasta päästä.Mtv katsomossa kyy 2 kaudella vain muutama jakso,taas kirjaudutaan.Youtubessa ei suomen tekstiä

• Anonyymi

Feritin isä on niin paha ihminen etten pysty katsomaan enää sarjaa. Minä arvostan pehmeitä arvoja. -ap

• Anonyymi

Kuka nosti mun aloitteen?

• Anonyymi

alan kattoo tätä ny

• No niin! Kolmoskausi on alkanut Maikkarilla. Kiva ryhmä faneille on Fb:ssä Golden Boy - Yali Capkini Suomi/Finland. Tulkaa mukaan sinne keskustelemaan! :)

• Anonyymi

MTV laittoi yllättäen golden boy:n tauolle, vaikka kolmannen kauden jaksoja oli luvattu 95. Näyttivät vain 60.

• Anonyymi

Siis rakastan sitä sarjaa ja olen nyt kolmoskauden 54 jaksossa ja kuulin että mtv katsomoon julkaistaan vain kuuteenkymmeneen jaksoon asti jaksoja kolmoskaudella. Onko se totta? Ja jos on niin toivon että joku kertoo mistä voin katsoa sitten ne loput jaksot🙏

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      225
      1598
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      37
      1459
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      63
      1299
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1290
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1214
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1199
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      1008
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      1002
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      181
      894
    Aihe