Suomessa on juuri aloitettu Sitran kokeilu vapaasta ja anonyymistä mielipideäänestyksestä. Järjestelmää markkinoidaan verkkokeskusteluna mutta minun mielestäni kyseessä on mielipiteiden kalastelu. Ensin käyttäjä joutuu vastaamaan kyllä/ei useisiin mielipideväitteisiin, ja vastattuaan niihin hän voi kirjoittaa oman mielipideväitteensä muitten vastattavaksi.
Kävin kirjoittamassa ufoja koskevan mielipideväitteen ihmisten äänestettäväksi!
https://www.sitra.fi/hankkeet/mitamieltasuomi/
Polis verkkokeskustelu
Anonyymi-ap
3
401
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä väitteesi ufoja koskien on?
- Anonyymi
Polis on valtaa pitävien tahojen työkalu, eräänlainen jatkuva aina käynnissä oleva gallup jonne päättäjät voivat kirjoittaa kysymyksiä, ja kansa vastaa. Toisaalta se kertoo myös mitkä asiat ovat kansalaisille tärkeitä tai mikä on ajankohtainen yhteiskunnallinen hot spot.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690