Ajattelin kysyä vielä kerran Jns-Kitee-Sln. Akselin bi-naisista. Olemme pariskunta ja etsimme minulle bi-naista, koska olen kauan haaveillut naisten keskeisestä seksistä. Nykyisen mieheni kanssa olen vasta uskaltanut puhua mieltymyksestäni ja mieheni on tukenut täysin minua tässä lähes mahdottomassa tehtävässä. Onneksi sain tänään eräältä viehättävältä naiselta viestin jossa hän kertoi myös olleensa jonkin aikaa halukas kokeilemaan tyttöjen välistä rakkautta. No eihän se tietty täysin ole tyttöjen välistä, koska haluan mieheni myös ainakin hellii minuu.☺ Mielestäni kolmisinkaan ei olisi täysi mahdottomuus sillä haluaisin nähdä mieheni naivan vierasta naista. 🤗 Tähän mennessä hän ei ole ollut oikein suostuvainen kuin antamaan suuseksiä vieraalle ja myöskin vastaan ottamaan sitä. Toivottavasti löytyy tosiaan se ihana nainen jonka kanssa synkkaa ja päästään niin tyttöjen kesken naimaan että myös kolmisinkin. Mikäli nyt jotain naista / naisia alkoi kiinnostaa vaikka isommatkin sessiot tyttöjen kesken niin minuun saa yhteyttä tällä nimimerkillä. Useat tietää kyllä missä..☺🤗 Olisi myös ihanaa järjestää kunnon naisten ryhmä sessio ja voisin pyytää mieheni nauttimaan vaikka näkemästään. 😉🥰
Naisten välinen seksi ja FFM
0
379
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä4243647Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944543180- 1301796
- 631769
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1071559- 611108
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s261102En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä321042Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39985SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul186960