Nyt ottaa päähän - Tusterista puhkesi kumi

Anonyymi-ap

Mitäs nyt tehrään. Tusterista puhkesi kumi. Kumi on nimeltään Double Coin. Ajattelin joko korjauttaa sen kuumaliimalla tai laittaa Flip the Coin renkaan tilalle, on nääs edullinen rengas. Kumpi korjaus kannattaa mielestäsi. Kommentteja.

23

349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Maitoliimaa on parempaa

    • Anonyymi

      Ehdin jo laittaa Flip the Coin renkulin. Hyvin pelittää.

    • Anonyymi

      Jos auton takaluukussa lukee Dacia Duster, kirjoittaja osoittaa mielestäni huonoa makua kirjoittaessaan nimen kaksi kertaa väärin.
      Kirjoittamalla väärin, lukija tietää, ettei aloittaja pääse jatkoon.
      Lisäksi tulee paljastaneeksi oman "käyntikorttinsa."!
      Et taida tietää, mitä käyntikortilla tarkoitetaan.

      • Anonyymi

        Ketä kiinnostaa joku "käyntikortti" anonyymisti foorumilla trollatessa?


    • Anonyymi

      Minä haaveilen salaa Tusterista. Siinä on avtojen avto. Aito Romanialainen itä-avto!

      • Anonyymi

        Jatka sitä salaa haaveilua. Ehkä haaveesi toteutuu joskus.


    • Anonyymi

      Olikohan Kivisillä ja Sorasilla jo siihen aikaan Tusteri jossa oli jo puhkeamattomat renkaat. Oli sitä jotain hyvää jo ennen aikaan !!

    • Anonyymi

      Tuster on kyllä hjyvä avto. Aitoa Romanialaista tekniikkaa. Sellaisesta autosta moni näkee märkiä unia. Tällä palstalla vääräleuat yrittävät mustamaalata Tusteria. Ei onnistu. Tää on just tätä. Sitä itteään.

      • Anonyymi

        Sinä juuri yrität mustamaalata Dusteria kautta rantain kommentteja, avto, Tuster, tää on just tätä, aito Rellu länsi-auto, romanialainen itä-auto jne. Aina sama kaveri asialla.


    • Anonyymi

      Lapset ja paapotut nuoret ovat niin brändikiimaisia, etteivät ymmärrä kuinka heitä kusetetaan pelkällä logolla ja mainoksilla maksamaan huonostakin tuotteesta kallis hinta.

      • Anonyymi

        En ole vielä nähnyt yhdenkään nuoren ajavan Dacialla. Taitaa olla liian korkea kynnys järkevään rahan käyttöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole vielä nähnyt yhdenkään nuoren ajavan Dacialla. Taitaa olla liian korkea kynnys järkevään rahan käyttöön.

        Tämä. Tää on just tätä. Moniko nuori ajaa Rellulla? Niin, tästä olen vähän Teille kertonutkin. Minulla on tietoa autoista.


    • Anonyymi

      On se ihme ja kumma homma kun pitää renkaissakin säästää. Laitetaan Double Coin renkaat alle vaikka kaupasta saa Continentaleja, Micheliniä ja Nokian Renkaita. Minulla ei ole premium autoa mutta renkaat olen aina laittanut premium sarjasta. Tää on just tätä. Ei ymmärrä. Valaiskaahan Datsia kuskit asiaa. Kommentteja.

      • Anonyymi

        Kommentti: Aika paljon olen nähnyt loppuunkuluneita renkaita nuorison suosimien autojen alla, en Dacioiden.


      • Anonyymi

        On se ihme ja kumma homma kun pitää renkaissakin säästää.......Minä ruukaan ottaa Moran esille kun kuvio ei enää näy ja saippualiuoksen avulla viiltelen niitä lisää kunnes uusi ura on taas 2mm . Tajkon Tires kumissa on enemmän varaa viillellä !!


    • Anonyymi

      Olen ajatellut myös tuota "kauttarantain" touhua,,eikös siihen olisi ratkaisu Amfibie auto. Voisi sanoa. tää on just tätä josta olen kauttarantain varoitellut , kiertele venäläläiset sotalaivat jos ajelet itämerta alaspäin !!

    • Anonyymi

      Tää on just tätä. Olenhan kautta rantain varoitellut että Dasistit ovat nuukia ihmisiä ja säästävät avtoilun kuluissa. Hankitaan kiinarenkaat kun siinä säästää satasen tahi pari. Tää on just tätä.

      • Anonyymi

        Ihmiset jotka ajavat "premiuminsa" renkaat loppuun jättäen mustia viiruja asfalttiin ovat köyhiä, ainakin henkisesti. Dacistit eivät tee sitä. Kumi on liian halpaa. Just tätä tää on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset jotka ajavat "premiuminsa" renkaat loppuun jättäen mustia viiruja asfalttiin ovat köyhiä, ainakin henkisesti. Dacistit eivät tee sitä. Kumi on liian halpaa. Just tätä tää on.

        Täytyy liittyä tuohon rengas asiaan. En kyllä oikein käsitä tuota meteliä Kiinan renkaista täysin, olisitteko tyytyväisempiä ajamaan pinnotettuilla kuten ajettiin ennen kuin Kiinarenkaat tuli. Tuohon kerjään vastauksia !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy liittyä tuohon rengas asiaan. En kyllä oikein käsitä tuota meteliä Kiinan renkaista täysin, olisitteko tyytyväisempiä ajamaan pinnotettuilla kuten ajettiin ennen kuin Kiinarenkaat tuli. Tuohon kerjään vastauksia !

        Ostaa kerralla kunnon renkaat! Minä ajan Michelineillä. On edulliset ja ennenkaikkea turvalliset renkaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostaa kerralla kunnon renkaat! Minä ajan Michelineillä. On edulliset ja ennenkaikkea turvalliset renkaat.

        Onkohan ne Kiinan renkaat niin huonoja mitä täällä väitetään? Itse ajan made in Romania Continentaleilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostaa kerralla kunnon renkaat! Minä ajan Michelineillä. On edulliset ja ennenkaikkea turvalliset renkaat.

        Linglong on testeissä täysin michelin renkaita vastaava. On se jännä että te pahvit höpötätte dacian olevan järkevä ostos mutta että renkaat pitää olla merkkiä. Se on juuri toisinpäin isolla rahalla saa paremman auton, mutta halpis renkaat ovat tätä nykyä merkkirenkaiden veroiset.


    • Anonyymi

      Kiinassa tehdään peräti merkkirenkaitakin ,kuten Venäjällä tehtiin Nokialaisia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe