Jurnutin läpi betoniseinän teräksen ensin pienemmällä poralla, sitten suuremmalla joka mentyään läpi jämähti hyvin vahvasti kiinni.
Mitenkäs sen saisi irti?
Sds-poranterä jumissa betoniseinässä
8
585
Vastaukset
- Anonyymi
Taas on amatöörivihervassarit vauhdissa,,, tilaa ammattilanen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Tosi vaikea niitä on irrottaa. Koeta nytkyttää edes takaisin koneella ja jos se irtoaisi. Ylipäänsä on huono idea porata harjateräkseen tai sen ohi. Jumiin ne terät jää.
- Anonyymi
Verkkokäyttöisessä koneessa on enemmän vääntöä. Kokeile sillä, jos olet akkukoneella porannut. Niin, jos sähköä on saatavilla.
- Anonyymi
Katkaise terä ja jätä sinne, perusterä ei paljon maksa. Onko joku syy, että täytyy saada reikä juuri siihen kohtaan ?
- Anonyymi
Timanttiporaa se irti sentin isommalla terällä kuin mikä sds teräsi oli tai hanki helvetin isot pihdit millä voit pyörittää sen vastapäivään ulos.
- Anonyymi
Meinaatko muka että se kierteestään jumissa on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko muka että se kierteestään jumissa on?
Mitä koitat sanoa? Voi olla jumissa ihan mistä vaan eikä vaikuta vastaukseni oikeellisuuteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836169
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj494206- 1314041
- 693933
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262988Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412665Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72617- 292296
- 2042151
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4521871