Sieltähän tulee taas Teslan takapää vastaan ajelee 70km/h, kun suurin sallittu 120km/h. Eikö kannattaisi jo mennä latailemaan tai mennä ajamaan vieressä olevalle seututielle. Useampi vaaratilanne nyt viikonlopun aikana.
Köröttelyä moottoritiellä
12
469
Vastaukset
- Anonyymi
No enpäs ole moista nähnyt. Niillä tehoilla olisin kuvitellut että painelevat ohi. Taidat vaan valehdella :-)
- Anonyymi
Taitaa herraa vaan vituttaa kun Tesla ohitti motarilla eikä voinut kuin surkutella.
- Anonyymi
Mitä vaaraa siitä syntyy moottoritiellä? Kyllä siellä moni polttomoottoriautokin ajaa yhtä hitaasti, eikä kuorma-autotkaan saa ajaa paljon nopeammin. Moottoritiellä pääsee helposti ohi toista kaistaa pitkin.
- Anonyymi
20 kertaa olen tänä käsänä käynyt matkailuautolla hesassa ja moottoritiellä saa ohittaa vain rekkoja ja sähköautoja. En tiedä mistä johtuu?
- Anonyymi
Älä viitsi valehdella.
- Anonyymi
Kas kummaa kun minä olen havannoinut että nimenomaan ne matkaluautot ja matkailuvaunut ovat tien tukkoina. Taidat poiketa joukosta.
- Anonyymi
Ei siinä kovin kummoista matkailuautoa tarvita kun sähköautot ajaa n. 100 km/h. On muuten ollut aina Hämeenlinnan abc latauspaikat täynnä viikonloppuna. Yleensä 1-2 autoa odottaa. Hyvää bisnestä kun käyvät latauksen aikana lähes aina kahvilla.
- Anonyymi
Eikös se ole mukava asia kun voi käydä kahvilla. Toista se on kylmäasemilla.
- Anonyymi
Tänään oli taas tiiriö abc täynnä lataajia. 1 auto ohotti kokoajan.
Hitain sähköautoilija ajoi hesan moottoritiellä 80 kmh.
Sääs siinä kyllä sähköä.- Anonyymi
No kiitos mielenkiiintoisesta tilannekatsauksesta...tai no ei oikeastaan.
- Anonyymi
Anteeksi pari kirjoitus virhetyä. Mutta totta koko juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1211667
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998