Sieltähän tulee taas Teslan takapää vastaan ajelee 70km/h, kun suurin sallittu 120km/h. Eikö kannattaisi jo mennä latailemaan tai mennä ajamaan vieressä olevalle seututielle. Useampi vaaratilanne nyt viikonlopun aikana.
Köröttelyä moottoritiellä
12
426
Vastaukset
- Anonyymi
No enpäs ole moista nähnyt. Niillä tehoilla olisin kuvitellut että painelevat ohi. Taidat vaan valehdella :-)
- Anonyymi
Taitaa herraa vaan vituttaa kun Tesla ohitti motarilla eikä voinut kuin surkutella.
- Anonyymi
Mitä vaaraa siitä syntyy moottoritiellä? Kyllä siellä moni polttomoottoriautokin ajaa yhtä hitaasti, eikä kuorma-autotkaan saa ajaa paljon nopeammin. Moottoritiellä pääsee helposti ohi toista kaistaa pitkin.
- Anonyymi
20 kertaa olen tänä käsänä käynyt matkailuautolla hesassa ja moottoritiellä saa ohittaa vain rekkoja ja sähköautoja. En tiedä mistä johtuu?
- Anonyymi
Älä viitsi valehdella.
- Anonyymi
Kas kummaa kun minä olen havannoinut että nimenomaan ne matkaluautot ja matkailuvaunut ovat tien tukkoina. Taidat poiketa joukosta.
- Anonyymi
Ei siinä kovin kummoista matkailuautoa tarvita kun sähköautot ajaa n. 100 km/h. On muuten ollut aina Hämeenlinnan abc latauspaikat täynnä viikonloppuna. Yleensä 1-2 autoa odottaa. Hyvää bisnestä kun käyvät latauksen aikana lähes aina kahvilla.
- Anonyymi
Eikös se ole mukava asia kun voi käydä kahvilla. Toista se on kylmäasemilla.
- Anonyymi
Tänään oli taas tiiriö abc täynnä lataajia. 1 auto ohotti kokoajan.
Hitain sähköautoilija ajoi hesan moottoritiellä 80 kmh.
Sääs siinä kyllä sähköä.- Anonyymi
No kiitos mielenkiiintoisesta tilannekatsauksesta...tai no ei oikeastaan.
- Anonyymi
Anteeksi pari kirjoitus virhetyä. Mutta totta koko juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006