Kokkolassa rikkaat rikastuvat ja köyhät köyhtyvät, onko syy ihmisissä vai politiikojen tekemisistä? Kokkolassa on paljon työläisiä, mutta he äänestävät rikaitten puolueita, köyhille annetaan vain minimi siitä mitä laki sanoo.
Tietysi syy on ihmisten jotka ihannoivat kauniita ja rohkeita.
Kokkola jakaantuu:
9
247
Vastaukset
- Anonyymi
Suuri osa kokkolalaisista äänestää kokoomusta periaatteella, että hän ei ole koskaan tuntenut köyhää kokoomuslaista.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Fiksut,ahkerat ja onneķaat rikastuu..Onneksi kaikki ihmiset ei tyydy köyhyyteen,koska silloin asiat ei kehity. T.köyhä mutta tyytyväinen.
- Anonyymi
Sadistiset tupakoimattomat enemmistönä eduskunnassa ja kun päätökset tehdään demokraattisesti eli enemmistö päätöksiä niin ei siinä muuta tarvi jotta toiset köyhtyy.
- Anonyymi
Velka-audi, rivariasunto ja työ rannassa, niin et sää mitään vihervassareita ainakaan äänestä.
- Anonyymi
Sen siittä yhteisestä uskonnollisuudesta saa eli saamapuolella.
- Anonyymi
Olen rikas, täpäkkää löytyy ja sitä on paljon
- Anonyymi
Minulla on todennäköisesti enemmän täpäkkää, sitä on valtavasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395174
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253426Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142700- 472388
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611807Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471739- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201386