ja vapaasta energiasta, auton saa pienellä muuntelulla kulkemaan vedellä, kaikki on ilmaista, teitä on kusetettu viimeiset sata vuotta
Lukekaa kaikki nikolai teslasta
17
280
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko se lestadiolainen?
- Anonyymi
Oliko se lestadiolainen?
Tutustu aiheeseen tarkemmin, eli ei niin, vaan niin, että Otto moottorit jatkavat vedyllä, eikä se juuri maksa paljoakaan, eikä saastuta juurikaan.
- Anonyymi
Et lukenut oikein, sanoin vettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saksalaiset sodan aikana ottivat tankkiin vettä ja laittovat sinne jotakin kemikaalia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saksalaiset sodan aikana ottivat tankkiin vettä ja laittovat sinne jotakin kemikaalia
Et ala sinäkin tutkimaan asiaa ja lopeta sinä raamatun vääristely. Vitun nuija..
Anonyymi kirjoitti:
Se oli raskasta vettä, lähellä vetyä, jonka he saivat erotettua Norjan vuoristossa.
Muuten, ilman Saksaa Suomi olisi hävinnyt viimeisen sodan, on muutenkin kelpo valtio, olen asunut siellä ja toiminut konsulttiaan, eikä siellä ole juuri Welluja.Anonyymi kirjoitti:
Luin oikein.
Kansanomainen nimi on Vedylle (H) raskas vesi.- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Luin oikein.
Kansanomainen nimi on Vedylle (H) raskas vesi.Dideuteriumoksidi on raskas vesi. Vety on vety ja deuterium on vedyn isotooppi.
Anonyymi kirjoitti:
Dideuteriumoksidi on raskas vesi. Vety on vety ja deuterium on vedyn isotooppi.
Hyvä yleistäsmennys, panin vaan perusajatuksen esille, mutta siitäkin syvemmälle kemiaan mentäessä (minulla on Opistosta vain lyhyt kemia) deuteriumoksidi tarkoittaa vettä, jossa tavalliset vetyatomit on korvattu vedyn raskaammalla isotoopilla eli deuteriumilla.
Perus on kuitenkin H20. Eli raskas vesi (D2O) on veden ja hapen yhdiste, joka sisältää vedyn raskasta isotooppia huomattavasti enemmän kuin luonnon vesi
Korjaa, jos olen väärässä?Anonyymi kirjoitti:
Kerro, mikä on yhden litran veden energia- arvo stabiilissa tilanteessa.
- Anonyymi
Oikea kristitty.. Ymmärsi paremmin raamattua paremmin kuin yksikään lestadiolainen koskaan.
- Anonyymi
Yritti keksiä hyppysähkön, mutta joku eisti ja päästi nirrin pois.
- Anonyymi
älkää nyt oikein olko innokkaita, se keksintö on meidän , meillä on siihen maailman laajuinen patentti...
- Anonyymi
saksa yrittää aina kopioida ja varastaa kaiken..
- Anonyymi
teilä mitään patenttia ole saatanan kerjäläiset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873107
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232762Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092374- 401754
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411525- 281310
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201276- 951181