Mies, lähtisitkö kanssani kävelemään? Tultaisiin toisiamme vastaan. ❤
Heippa rakas
59
1416
Vastaukset
- Anonyymi
Tule ensin ulko-ovelle vastaan lähdetään, vaikka siitä sitten liikkeelle. m-n
- Anonyymi
Jaa miten minä uskaltaisin. Tulisit sinä mun tykö ekaks tohon alas, näkisin sut ikkunasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa miten minä uskaltaisin. Tulisit sinä mun tykö ekaks tohon alas, näkisin sut ikkunasta?
Jahas en ole sitten varmaan kaipaamasi henkilö, koska asun jo maantasalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jahas en ole sitten varmaan kaipaamasi henkilö, koska asun jo maantasalla.
Niin sinä asut, mutta minä en. n>m
- Anonyymi
Oletko Tee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sinä asut, mutta minä en. n>m
No sitten olisit kysynyt näin, että tulisin minä sun tykö ekaks tohon alas, näkisit mut ikkunasta? Tai muuten olet sivusta kommentoija.
- Anonyymi
Sitten sinun juttusi ovat ristiriidassa keskenään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko Tee?
Alhaalla.
- Anonyymi
Kyllä lähtisin kävelemään yhden naisen kanssa ulko-ovelle vaan vastaan
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Olen E-nainen. En taida olla se oikea sulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen E-nainen. En taida olla se oikea sulle?
Riippuu siitä tarkoitatko virallista vai sitä mitä käytät jos oikein muistan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu siitä tarkoitatko virallista vai sitä mitä käytät jos oikein muistan
???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
???
muistaakseni virallinen alkoi E:llä
- Anonyymi
En lähtis yhtään mihinkään, mutta mulle voi soittaa yhden kerran. Jos on jotain asiallista sanottavaa joidenkin vanhojen asioiden tiimoilta.
- Anonyymi
Kyllähän net joutuu sen anteeksipyynnön soittamaan monesti playbackkina
- Anonyymi
Kiitos tarjouksesta mutta tänään en valitettavasti pääse... Olen matkalla!
- Anonyymi
E... Sinä olet mielessä täällä matkalla... Sinulle
- Anonyymi
Kiitos, rakas ❤❤
- Anonyymi
No tuolloinhan te ette olisi lähteneet ensinnäkään yhdessä käveleen edes
- Anonyymi
Lähdetään paremmalla säällä!
- Anonyymi
Ok..
- Anonyymi
Rakkani... Vien Sinut lentoon...
- Anonyymi
Tykkään käydä lenkillä. Siitä on tullut elämäntapa. Hiki otsalla painelen pitkin maita ja mantuja. Eräs nainen voisi tulla kaveriksi. Reppu selkään ja kumisaappaat jalkaan. Juotavaa pitää olla. Se olis oikein mukavaa. m>n
- Anonyymi
Nyt vois.
- Anonyymi
E I näkynyt.
- Anonyymi
Juu ei näkynyt naista
- Anonyymi
Mäkin kävin noihin aikoihin kaupassa ostamassa jäätelöä, mutten tietenkään ollut millään odotuskannalla siitä, että näkisin hänet, koska tiedän hänen asuvan niin hurjan kaukana.
- Anonyymi
Lähtisin mielellään E kanssa kävelylle ❤️
- Anonyymi
Elina?
- Anonyymi
Mistäpäin Elina on? Laita ig:ssä viestiä, niin mennään
- Anonyymi
Mä lähtisin exän kans mielellää kävelylle ja "vähä keskustelemaa. Kurjaa vaa on ettei se oo täälpäin olleskaa. Ois hirmuisesti asiaa.
- Anonyymi
Lähden mielelläni viikolla kun sovitaan... Soita/Tekstitä...
- Anonyymi
Ihanuus...Olen hulluna Rakastunut Sinuun
- Anonyymi
niin varmaan.
- Anonyymi
Huomenta rakas mies, olen työssä jo. Hyvää maanantaita sinulle, aurinkoista sellaista. 🌞🌞❤❤
- Anonyymi
Moonoperator from Hell?
- Anonyymi
just nyt niin voimaton katsotaan viikon päästä.
- Anonyymi
Miksi olet Ärrä poistanut minulle tulleita viestejä?
- Anonyymi
Lähtisin jos pyytäisit❤️
- Anonyymi
Soittamallako? ❤
- Anonyymi
Mun pitää mennä töihin nyt, tulen myöhemmin....❤
- Anonyymi
Hei rakas mies oletko täällä? Miten otettaisiin yhteyttä? ❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei rakas mies oletko täällä? Miten otettaisiin yhteyttä? ❤
Täällä on monta rakasta miestä. Mistä tunnet sen oikean?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on monta rakasta miestä. Mistä tunnet sen oikean?
En tunnekkaan kunhan on Tee- kirjain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tunnekkaan kunhan on Tee- kirjain.
Entäs onko myös m siinä nimessä tai toisessa nimessä? Suku- tai etu-?
- Anonyymi
Kyllähän se sopii, tällain vähän myöhään tulee vastaus kun olin ruuvaamassa maasturiin uusia jousia paikoilleen päivällä.
- Anonyymi
Onko sulla maasturi?
- Anonyymi
Onko nimi mainittu täällä?
- Anonyymi
Periksi ei anneta kirjain?
- Anonyymi
Tyttömäinen ensimmäinen ja voinen kirjain?
Voi mainita myös uuden nimen kirjaimet? - Anonyymi
Satunnaisessa järjestyksessä tekee entistä helpompaa tästä...
- Anonyymi
Luin mies aloituksesi, että lähtisitkö mies kävelemään
- Anonyymi
Jazka 330km 👄💅
- Anonyymi
Siitähän minä pidän... Teestä ilman maitoa
- Anonyymi
"lähtisitkö kävelemään? No mikä ettei. Vois lähteä moneen muuhunkin? " juttuun". Olenkin se "harvinaista herkkua" eli rehellinen suomalainen mies. Sillä poikkeuksella että en ryyppää ja reuhaa. Elämä on parasta huumetta, joskus jos seura on mukavaa voin toki ottaa vähän-seuraksi. (eli pulloon en sylje). Näin, eikun kävelemään👍😊terv. Rehti Suomalainen mies.
- Anonyymi
Tottakai lähen kävelemään ...poispäin ainakin. Sitä en tiiä mikä suunta on? Kaikkea sitä pitää lukea, ilman nimiä mahdoton tietää kuka on lähössä ja mihin. Montako sata kilometriä pitää kävellä ensinnäkin että pääsee sinne missä tämä kävelijä on? Taitaa mennä huumorin puolelle koko kävely, kävellä voi toki yksinkin
- Anonyymi
Oletko R? Lähtisin mielelläni, olet rauhallisen oloinen.Laitettais kumisaappaat jalkaan ja käveltäs supateltas.Käytäs ostaan vaikka jotain evästä ja mentävä luontoon syömään.
- Anonyymi
No en kai mä nyt tuonne sateeseen ja tuuleen lähde. Kaljalle voisin lähteä joku päivä. Vaikka huomenna, jos ei myrskyä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Hullu mies Huittisista" sai nyt rinnalleen "Hullun naisen Huittisista"
Äidit, pitäkää vauvoistanne huolta, älkää jättäkö yksin ulkosalle lastenrattaisiin. Mtös kävelylenkille aina mukaan puhe742693Nainen ammuttu metsästyksessä "jäniksenä"
On se ihme ja kumma, että Suomessa voi metsästäjät ampua metsästyskaverinsa, tässä tapauksessa vielä ilmeisesti puolison1482237Olemmeko ajautumassa suursotaan -
.. kolmantena pyöränä ja osattomana sellaiseen, joka ei meille kuulu? PROLOGI - Miksi yksinkertaisesti ei voida oppia k5181542- 661173
Perussuomalaisten bensalupaukset kumisevat tyhjyyttään, äänestäjiä on viilattu linssiin
Annoitko viilata itseäsi linssiin ja uskoit perussuomalaisten vaalilupaukset bensan hinnan alentamisesta?1341110- 461056
En enää halua
Nähdä sinua. Sotket ajatukseni enkä saa sinuun yhteyttä joten parempi kun molemmat kuoppaamme kaikki tunteet ja haudata931004Sormulan grilli
Joko tuo jo kokonaan sulki ovensa? Lomalla piti olla 30.9 asti mutta ei tänään näytä auki olevan.. tuskinpa huomennakaan20965Olivia ei kiinnostanut ketään mutta sen poijan klopin perään itkee koko kylä
Olikohan Olivian kiusaajat vanhempineen sielä kulkueessa? Todella irvokasta pitää mitään vitun kulkueita kun tämä Rasmuk19880Nyt on tosi paha olla
Pää sanoo, että pitää antaa periksi ja luovuttaa, antaa kaiken olla. Monta kuukautta olen toivonut ja unelmoinut, mutta37824