Meillä täällä lähiössä invapaikkaa käyttää 5 eri geelitukkaa. Kaikilla näyttää olevan kyllä invatunnuslappu. Mietin vain kun heillä ei kellään ole ainakaan mitään näkyvää vammaa. A. Saavatko ulkomaalaiset automaattisesti invatunnuksen autoon. Tai B. Kierrättävätkö he samaa lappua. Tai C. Kopioivatko he jonkun lapun ja käyttävät sitä.
Itse olen näitä geelitukkaa aina tervehtinyt parvekkeelta. Mitä vammanen.
Invapysäköinnin väärinkäyttö
10
241
Vastaukset
- Anonyymi
Olen huomannut, että Mustalaiset pysäköi invapaikalle ilman INVA-lupaa.
- Anonyymi
Onhan monet niistä tavallaan invalideja...
- Anonyymi
amerikanbully xl -rotuiset koirat tullaan kieltämään siirtymäajan jälkeen. Tämä tarkoittaa, ettei elossa olevia koiria lopeteta, mutta niiden omistajat velvoitetaan rekisteröimään koirat sekä pitämään ne kytkettyinä ja kuonokopassa julkisilla paikoilla.
- Anonyymi
Kannattaa soittaa pysäköintivalvontaan.
- Anonyymi
Parkki Patenkin kannattaisi olla invapaikan vieressä parkissa koko päivän, tulisi mittavampi saldo kuin työtätekevien kyttäämisellä.
Toisaalta sakot taitaisivat kuitenkin tulla veronmaksajien maksettaviksi.
- Anonyymi
Samanlaista toimintaa on keskustan inva paikoissa.
- Anonyymi
Ja vastaavasti mitä mersumpi tai audimpi sitä varmemmin auto löytyy leveältä lapsiperhepaikalta ja siitä nousee yksin blondattu legginssihousuinen "kattokaa mun perää" - muija...
- Anonyymi
Siitä saa sakon jos poliisi sattuu huomaamaan
- Anonyymi
Ne on pääsääntöisesti kopioita. Muistakaa aina soittaa pysäköinninvalvojalle. Sakot saavat. Vituttaa kun nuoret geelitukkaa matut vievät oikeiden tarvitsijoiden invapaikat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337