Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Paras asento

Anonyymi-ap

Mikä asento on paras ja kiihoittavin kun panette toista miestä perseeseen,itseä on pantu vain kerran ja silloin olin pöydällä selällään jalat miehen olkapäillä,siinä asennossa pääsi koko mitallaan sisään ja laukes aika nopsaan sanoi että siinä asennossa näkee mun munat kun panee mua

52

4682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        💋 ­N­­­y­­­m­­f­­o­­­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🔞 ­N­­y­­m­­­f­­­o­­­m­­­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18016948y

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Itse tykkään lähäristä melkein sama kuin toi mut maaten vastakkain

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Takaapäin kun olen kontallaan, siinäkin pääsee syvälle. Tosin haaveilen tuosta että saisin olla selällään ja nostaa jalat olkapäille. Tuntuu varmasti ihanalle.

      • Anonyymi

        Vielä on tämä ensimmäinenkin kerta valitettavasti kokematta mutta haaveilen juurikin tuosta, että saisin tätä kovaa kalua peppuuni tässä "eläimellisessä" asennossa eli takaapäin... alistuisin täysin toisen miehen nussittavaksi ja naitavaksi ;)
        M49Tre


    • Anonyymi

      Syliin nostettuna pylly seivästettynä kovaan penikseen.

      • Anonyymi

        Seivästys kyllä kelpaisi mutta taidampa painaa liikaa syliin nostettavaksi joten siis takaapäin ;)
        M49Tre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seivästys kyllä kelpaisi mutta taidampa painaa liikaa syliin nostettavaksi joten siis takaapäin ;)
        M49Tre

        omalla painollas saat heti syvälle nauti


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itse olen nyt muutaman kerran Voguessa ollut keinussa sekä saajan että antajan roolissa ja täytyy myöntää, että kummatkin tuntuivat taivaallisen hyvältä. On tosi kiimasta panna kundia, kun samalla saa vaivattomasti kosketella jäykkää kyrpää ja hyvässä tapauksessa nähdä myös laukeamisen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tykkään eniten ratsastaa kasvo pois päin. Ja lopuksi laskeukun selkä vasten miehen rintaa ja pidän jalat ilmassa. Tuntuu todella uskomattomalta saada siinä asennossa isoa perseeseen.

      • Anonyymi

        menee parhaiten syvälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        menee parhaiten syvälle

        Mä en kestä tuota asentoa pitkään tuntuu niin hyvältä kun pannaan sisälle ja lätinä kuuluu.


    • Anonyymi

      se on hienoa kun näkee

    • Anonyymi

      Videoita katsoessa eniten kiihottaa ne, joissa pantava on selällään ja jalat ylhäällä. Näkee paremmin munan liikkeen sisään ja ulos :) Itse muutaman kerran harrastanut miesten kanssa seksiä ja mua pantu takaa, oon ratsastanut molemminpäin sekä saanut olla tolleen jalat ylhäällä. En nyt voi sanoa, että munan saaminen kovin erikoiselta/hyvältä tuntuu, mutta parhaimmalta silloin, kun paikat on "rentona" eli mahallaan ollessa saa takaapäin.

      • Anonyymi

        Paras asento on juurikin tuo, että pantava on selällään, jalat panijan olkapäillä.
        Näkee ilmeet :)
        Olen se btm


    • Anonyymi

      Vähän tapauskohtaista....

      Joskus tuo lähetyssaarnaaja asento pöydällä,
      Tai eläimellisesti kunnolla takaa

      Joskus aamuisin ensin imutan nukkuvaa miestäni ennen kuin nousen ratasaille

    • Anonyymi

      Paras kokemus on ehdottomasti se, kun olin sängyssä isokyrpäisen ja isokokoisen karvaisen miehen kanssa ja, kun sai sitä isoa kullia takaapäin.Tunne on tajunnan räjäyttävä, kun iso uros alkaa kiihdyttämään loppua kohti ja laukaisee sen ihanan ison kullin sisälle, että tuntee jokaisen sykäyksen.

      • Anonyymi

        Huh, huh ;)
        M49Tre


      • Anonyymi

        Plussaa olisi, jos olisi myös videokamera kytketty isoon telkkariin, niin voisi siitä katsella, kun saa isoa kyrpää sisäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Plussaa olisi, jos olisi myös videokamera kytketty isoon telkkariin, niin voisi siitä katsella, kun saa isoa kyrpää sisäänsä.

        No huh, huh ;) Toihan se vasta irstasta taitaisikin olla... katsella itseään telkkarista... tai edes peilistä kun saa kovaa munaa sisäänsä...
        M49Tre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh, huh ;)
        M49Tre

        Tai se, kun ensin on hitaasti imenyt kullin kovaksi, niin että välillä tulee suuhun suolaisia kiimatippoja.Sitten se hetki, meen selälleen sängylle makaamaan ja mies tulee päälle ja alkaa työntämään hitaasti sitä ihanan isoa kullia sisälle hyvin öljyttyyn peppuun.Tunne on tajunnan räjäyttävä, kun ensimmäisen kerran painaa kullin pohjaan asti ja alkaa naimaan hitaasti ranteista kiinni pitäen.Tuossa asennossa laukeaa helposti, koska on nautintoa.


    • Anonyymi

      Panen ja annan panna vain takaapäin.

      • Anonyymi

        Kunpa sitä saisikin takaapäin ;)
        M49Tre


    • Anonyymi

      Mies ratsastaa päälläni selin, siitä on parhaimmat näkymät.

    • Anonyymi

      kyllä paras on ison kanssa varsinkin kun its istuu päälle saa määrätä milloin menee pohjaan ja vauhdin myös kova takaapäin pano tuntuu hyvältä

    • Anonyymi

      Kokemattomalle hyvä asento on ratsastaa päällä, niin pystyy kontrolloimaan vähän paremmin nopeutta ja iskunpituutta. Takkapäin on kyllä kiva mutta silloin on toisen armoilla mikä ei haitta sittenkun on jo vähän kesu kokemusta

    • Anonyymi

      Mistäpä sen mahdollisuuden ensin löytäisi? Kunhan se puoli olisi hoidettu niin sitten voisi tutkiskella missä asennossa tuntuu parhaimmalta. Eli mistä ensin astuja? Sitten missä asennossa...

      • Anonyymi

        Samoin etsin mahdollisuutta kokeilla,itse haluaisin ensin takaapäin kontillani ja sitten voisin ratsastaa ,niin että kulliani runkattaisi samalla.


      • Anonyymi

        Niimpä... siinähän se perimmäinen kysymys, että mistäs sen sopivan kaverin löytäisi?
        Jolle sitten antautuisin niin että saisin ainakin takaapäin ;)
        M49Tre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin etsin mahdollisuutta kokeilla,itse haluaisin ensin takaapäin kontillani ja sitten voisin ratsastaa ,niin että kulliani runkattaisi samalla.

        Kuulostaa hyvältä ;)
        M49Tre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä ;)
        M49Tre

        Kiitti,olis kiihottavaa antaa kaverin tulla ensin taakse ja ottaa kullia syvälle sisään ja sitten ratsastaa oma kalu kovana kunnes ruiskii toisen päälle.
        Kiihotusta lisää, jos tuon tekisi lämpimässä luonnossa kesällä.
        m59Kvla


    • Anonyymi

      ratsastamalla menee hyvin pohjaan saa määrätä tahdin jos kolmas voi samalla hyvin ottaa suihin niin on jatkaja kun eka tulee peppuun

      • Anonyymi

        joo kiipee seuraavan syliin kun eka laukee sitten voi imee laueenneen kalua kunnes kovenee ja taas uusinta pano voi jatkaa kierrosta


    • Anonyymi

      Parasta on maata mahallaan ja tuntea miehen kuuma hengitys ja huohotus korvaa vasten samalla kun hän työntyy niin syvälle kuin mahdollista ja panee voimakkailla työnnöillä. Tähän tarvitaan toki astetta isompi kalu, mutta niin sen pitääkin olla.

      • Anonyymi

        Tuo tuntuu hyvältä, mutta oma suosikkini on se, että saan maata selällään ja sitten 196 cm pitkä ja 120 kiloinen mies tulee päälle, kun öljyää kulliaan sitä ennen.Sitten karvainen rinta tulee omaa vasten ja mies tulee ja kuiskaa korvaani, että rentoudu mä tuun sun sisälle.Työntyy hitaasti sisälle koko 20 senttisellä kullilla ja suutelee samalla


    • Anonyymi

      Lähärissä nilkat antavan olkapäitä vasten on kivointa

    • Anonyymi

      Selällään jalat toisen olkapäillä niin että oma pää menee sängyn reunan yli ja toinen kaveri työntää munaa suuhun

    • Anonyymi

      Paras asento on kun saa runkata takaapäin suurta kyrpää,nähdä pylly ja sormella kiusata eturauhasta,rivoa ja kiihottavaa..

    • Anonyymi

      Kaikista eniten kiihottaa se aloitusvaihe kun saa kaivaa kalun esille ja alkaa imemään. Kalu ei myöskään saa olla liian puhdas ja hajuton ja mauton.

      • Anonyymi

        Tuo todellakin on kiihottavin hetki.Siinä hieman aina jännittää, kun aluksi jutellaan sohvalla ja sitten näkee, kun mies hieman avaa jalkojaan ja nojautuu taaksepäin vähän kuin vinkiksi ja samalla itse huomaa, että miehellä pullottaa housuissa upeasti.Se on äärimmäisen kiihottavaa, kun alkaa puristelemaan housujen päältä kullia ja sitten, kun saa riisua alushousut hitaasti pois ja ottaa ison kiimaisen kullin esille ja alkaa maistelemaan sitä ihanan miehekkään makuista isoa kankea.Iso kulli on ihana, kun se on sellainen painava ja paksu.


    • Anonyymi

      Ihan sama mikä asento, mutta joka kerta kun kulli liikuu sisälläni, niin puristan sulkijalihaksella voimakkaasti. ;)

    • Anonyymi

      kun ison kullin päälle pääsee ratsastamaan saa itse ohjata vauhdin ja syvyyden näkee ja tuntee milloin on laukeamaisillan silloin stop ja hetken päästä jatkuu saa mahtavat otkut molemmille

    • Anonyymi

      se kun isomahainen ja karvainen äijänköriläs vetää mut sängylle ja vetää jockstrapista mut alleen, ja sanoo, etten pääse karkuun, ja nyt saan isoa, olen itse vaan 57 kg ja vaalee. tosi makeeta kun karvanen köriläs ottaa mun valkopepun ja avaa isolla kyrvällään, en pääse minnekään kun on niin iso ruho, työntää sukan suuhuni etten huuda ja panee kovaa, saa kiimat pois

    • Anonyymi

      Mua on kerran pantu perseeseen ja olin silloin ratsastaen päällä... Tuntui ihanalta

    • Anonyymi

      Takaa päin perseeseen 20-30cm mustaa ja isoa kiitos!

    • Anonyymi

      Ehdottomasti takaapäin, tuntuu kiimaselta kun kulli tulee takaa sisään eikä tarttee suotta kattoa panijan ilmettä.

    Ketjusta on poistettu 199 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1337
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      69
      1216
    Aihe