En jaksa tehdä 6 tunnin vuoroa.
Työtä liikaa
40
1196
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko yhteiskunnan elätti vihervassari?🧐
- Anonyymi
Laiskat ihmiset löytyvät piireistä jotka ovat työtä vieroksuvia ja kaikki nämä ovat näitä köyhiä porvareita elikkä Persuja?
- Anonyymi
Nykyään nuoret 20-40 vuotiaat ihmiset Suurin osa ylipainoisia, joiden kunto niin huono ettei kestä tehdä ruumiillista työtä eikä kummoisesti istumatöitäkään. Surkea tulevaisuus suomella kun ei ole työntekijöitä kuin korkeintaan koodaajia ja blokkaajia jotka pelaava älylaitteilla.
- Anonyymi
Huono palkka ei kannata rehkiä
- Anonyymi
IT-insinöörejä?.
- Anonyymi
Riippuu varmaan mitä työtä tekee. Hoitotyö ja siivoustyö on raskasta..
- Anonyymi
Haarakonttorilla tienaa mukavasti!.
- Anonyymi
Sinäkö teet sitä?
- Anonyymi
Onneksi petteri orpo laittaa lusmuiliat kuriin👍🫵💪
- Anonyymi
Siellä se peruslusmu luuraa?
- Anonyymi
Vihervasuri ei jaksa, palkka tulee sohvaan.
- Anonyymi
Työ kuluttaa ja särkee tekijänsä, eläkkeellä on sitten hyvä nuolla haavojansa, kertoa että kerran minäkin olin hullu ja korvaamaton.
- Anonyymi
Me tarvitan lidl nurmeksen! Siten moni jaksa paremman tehda toita!
- Anonyymi
Hometalossa asuminen vie voimat?
- Anonyymi
Ja terveyden.
- Anonyymi
Viiden tunnin työpäivää jaksaa tehdä vähän sairaanakin, mutta kun pitäisi hakea kokopäivä työtä. Ei sitä kukaan ymmärrä osa työkykyisiä. Ei ainakaan poliitikot.
- Anonyymi
Navetassa on hommia 12 tunnin edestä?🐼
- Anonyymi
Siemennåtkö lehmiä? 🤔
- Anonyymi
Ensi vuonna parempi jaksaa se noin 8 tunnin vuoro, jotta pääset takaisin nykyiseen tulotasoon. Nimittäin monen sadan euron leikkaus tulossa osa-aikaisten tuloihin.
- Anonyymi
Iso osa nykylapsista ei jaksa edes normaalia koulupäivää, kun pitää yökaudet rassata älylaitteita. Tämä venkoilu siirtyy varmaan myös tulevaan työelämään, vanhemmat herätys.
- Anonyymi
Ei jaksa herätä, pankolla mukava kölliä ja juoda kaljaa. Lapset hakee kaljat ja ruuat kaupasta.
- Anonyymi
Eikä nykyiset opettajat jaksa oppilaita kotiin lähettävät pienemmästäkin syystä.
- Anonyymi
Näitä huput silmillä hiihtäviä Marin faneja on aivan liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä huput silmillä hiihtäviä Marin faneja on aivan liikaa.
Eivät vieläkään usko kun bile ministeri petti äänestäjät😆😆
- Anonyymi
Vihervasuri on kuin pystyyn nostettu mato, ei pysy pystyssä ilman tukea.
- Anonyymi
Joissakin kouluissa on perustettu lepohuoneita, jossa oppilaat voivat ottaa päiväettoneet, siirtyykö tämäkin myöhemmin työpaikoille.
- Anonyymi
Mihinkä olet Suomi menossa, liikuntaa ainakin lisää köuluihin ja kännykät koulupäivän ajaksi laatikkoon.
- Anonyymi
ihmew kalkkis oot suomi tarvisee digiosaajia!
- Anonyymi
Varaa aika lääkärille, joku vitamiinin puutos taitaa olla. Tai sitten masennus.
- Anonyymi
Oletko nähnyt palkkatyötä tekevää mannea?
- Anonyymi
Olen toki. Kovasti tekkeekin
- Anonyymi
Mukava olla vaan rahaa palanu jo yli 2000euroa
- Anonyymi
Työtön on voittaja 🥇
- Anonyymi
Jos on huono tuntipalkka, pitää tehdä paljon tunteja...alkaa kannattamaan työnteko.
- Anonyymi
Jos ei tee viikossa 80 tunti töitä on laiska.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei tee viikossa 80 tunti töitä on laiska.
Sen takia sun vaimosi/tyttöystävä si tulee luokseni aina nussittavaksi, kun sulla kiire tehdä vain töitä ,eikä sulla seiso 🤭😂🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sen takia sun vaimosi/tyttöystävä si tulee luokseni aina nussittavaksi, kun sulla kiire tehdä vain töitä ,eikä sulla seiso 🤭😂🤣
Sorry, oon nuori nainen ja tuskin mun poikakaveri sun luona käy 😁
- Anonyymi
Työtön on aina voittaja 🏆
- AnonyymiUUSI
Jos joutuu olemaan 8 tuntia ihan jalkojen päällä (seisontatyö) niin kyllä työpäivä rasittaa. Jos saa istumatyön niin helpottaa kovasti.
- AnonyymiUUSI
Parasta on kun ei teen mitään!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082485
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401634Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1411286Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2931086Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3141036Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe561012Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen22975- 55926
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19814Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58783