Katsotko kaunista tanssia ?

Anonyymi-ap

Kuunteletko hyvää tanssiorkesteria ? Juuri alkoi Tanssii tähtien kanssa.
Tanssia on aika vähän, kun mainoksia on niin paljon, mutta kun ei muutakaan tule.

22

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Katson ja hyvin alkoi. Tosi hyvä tuo Emma jo nyt!

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        ❤️ ­­N­­y­­­m­­­f­­­o­­m­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#180171636

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Formulakuski Emma on ilmiömäinen tanssija.

    • Anonyymi

      Kaikki ovat niin hyviä ottaen huomioon, että he ovat amatööreja ja
      toinen viikko on vasta menossa. Joillakin on ehkä vähän enemmän
      taipumuksia tanssiin. Kivasti pistää ainakin omatkin aivot liikkeelle.
      Musiikki virkistää niitä ?

    • Anonyymi

      Välillä en katsonut ohjelmaa. Kyllästyin mainoksiin ja hössötyksiin mitä
      ohjelmaan tuli ylimääräisenä. Nyt taas maistuu, ainakin aluksi.
      Kovin tosissaan tanssijat ottavat kilpailun. Ensimmäiseksi pudonneen parin
      opettaja murtui kyyneliin.
      Ehkä se on ammatillinen tappio jos tuntee, että on epäonnistunut
      tanssinopettajan tehtävässään ?

    • Anonyymi

      Ruvennut tympii, en katso.

    • Anonyymi

      Katsoin. Shawn pitkänhuiskeena pitkäsäärisen Sannan kanssa näyttävä pari. Ja osaava.
      Emma on piristävä lahjakkuus ja tavallisen oloinen kaikessa epätavallisuudessaan.
      Jarkko Niemeltä odotan paljon. Hänen katsettaan arvosteltiin, ymmärrän sen, Jarkon silmät ovat niin lämpimät, että vetävät puoleensa ;) Katse focukseen.
      Tämä tanssii tähtien kanssa on tositv-ohjelma, jota siedän katsoa. Siinä tekeminen, onnistuminen/epäonnistuminen ovat pääosissa, eivät juonittelut, kirkumiset ja selkään puukotukset.

    • Anonyymi

      EN katso tanssiohjelma
      EI enään kiinosta
      , tansijat ovat nuoria kauniita terveitä ,
      tanssikuuluu just tommosille tereville hyväkuntosille kauniille ihmisille,

      vanha ei enään jaksa
      eikä kiinosta,
      muut ohjelmat kiinostaa enemmän jos sattuu jotain mielenkiintoista tulemaan joltain toiselta kanavalta,

      • Anonyymi

        Ei ne nyt niin terveitä kaikki, yhdellä miehellä jalkaproteesi. Ja se Piia lihava ja yli 50.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne nyt niin terveitä kaikki, yhdellä miehellä jalkaproteesi. Ja se Piia lihava ja yli 50.

        Mutta on terve. Tanssii jopa ja hyvin !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne nyt niin terveitä kaikki, yhdellä miehellä jalkaproteesi. Ja se Piia lihava ja yli 50.

        Hän on lumilautailun maailmanmestari !!! Taatusti hyväkuntoinen.


    • Anonyymi
    • Olen seurannyt TTK-lähetyksiä alusta saakka, eikä vieläkään kyllästytä. Pienin muutoksin vanha kaava toimii, pitää vain muistaa, että kyseessä on viihdeohjelma, hyvinkin eritasoisten amatöörien ja jopa täysin tanssia ennen harrastamattomien kisa. Sami Pitkämön orkesteri Johanna Försti solistinaan takaa musiikillisen laadun. Ensimmäisessä osassa Rita Behm lauloi koskettavasti. Tuomarit ovat ammattimaisia, osaavat sopeuttaa kritiikin ja neuvot kunkin tasoon ja onnistumiseen. Kaikista koetetaan löytää jotain hyvääkin, jos ei muusta niin kampauksesta ja näyttävistä puvuista tai hymyilevästä olemuksesta. Vappu on aina vappumaisen iloinen ja kannustava, Mikko vaihtui Ernestiin, ja virkistäähän vaihtelu.

      Tämänsyksyiset tähtioppilaat vaikuttavat tasokkailta, selvää "kankityyppiäkään" ei löydy, muutama tosi lahjakas on kyllä noussut jo esiin. Harmi, että Heikelän ote lipesi ja daami pyllähti maahan, Heikelä perässä. Mielenkiintoista on nähdä juuri tanssioppilaiden kehitys ja taidot erityyppisissä tansseissa. Moni vakuuttaa tipahtaessaan, että tärkeintä oli matka, hieno kokemus ja usein myös jatkoinnostus lajiin. Mutta pettymyksen kyyneleitäkin nähdään.

    • Anonyymi

      Mielellään osaisi tanssia itsekin hienosti.

      Tuli eilen mieleen iltatansseissa kierrellessä parkettia Pirkanmaalla.

    • Anonyymi

      Miksi tähtien kanssa ei koskaan tanssiteta ikäihmisiä. yli 80 v.?

      • Anonyymi

        Onhan siellä ollut mm. Pirkko Mannola, Anneli Sari, Ristomatti Ratia.

        Matti Puro on ilmiömäinen koreografimestari.
        Tänä vuonna on monia sympaattisia tähtioppilaita ja taitavia minun mielestäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan siellä ollut mm. Pirkko Mannola, Anneli Sari, Ristomatti Ratia.

        Matti Puro on ilmiömäinen koreografimestari.
        Tänä vuonna on monia sympaattisia tähtioppilaita ja taitavia minun mielestäni.

        Äänestäjät pitävät Piian siellä loppumetreille saakka.
        Ehkä hän iloitsee siitä itse.
        Tanssitaitoa on vaikea saada ilman opetusta. TTKn kurssit ovat varmasti parhaimmat Suomessa.
        Luin viikolla, että jollakin daamilla on kylkiluumurtuma, en muista kenellä. Sisukkaita ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan siellä ollut mm. Pirkko Mannola, Anneli Sari, Ristomatti Ratia.

        Matti Puro on ilmiömäinen koreografimestari.
        Tänä vuonna on monia sympaattisia tähtioppilaita ja taitavia minun mielestäni.

        Minä vuonna Anneli Sari?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vuonna Anneli Sari?

        Anneli Sari oli 2011.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äänestäjät pitävät Piian siellä loppumetreille saakka.
        Ehkä hän iloitsee siitä itse.
        Tanssitaitoa on vaikea saada ilman opetusta. TTKn kurssit ovat varmasti parhaimmat Suomessa.
        Luin viikolla, että jollakin daamilla on kylkiluumurtuma, en muista kenellä. Sisukkaita ovat.

        Minä en ole vaikuttunut Piian tanssitaidoista ja niiden kehityksestä.
        Olisin pitänyt Mikon ja Kertun.
        Pernillan kylkiluussa oli hiusmurtuma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole vaikuttunut Piian tanssitaidoista ja niiden kehityksestä.
        Olisin pitänyt Mikon ja Kertun.
        Pernillan kylkiluussa oli hiusmurtuma.

        Minä olisin pudottanut Sointu Borgin. Ihan kauheaa laahustamista häneltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole vaikuttunut Piian tanssitaidoista ja niiden kehityksestä.
        Olisin pitänyt Mikon ja Kertun.
        Pernillan kylkiluussa oli hiusmurtuma.

        P Penttala saikin vain 17 pistettä,
        mutta oli niihin pettynyt. Topakka täti, mutta ei osaa tanssia. Paljon on hyviä ja hienosti kehittyneitä, yhtän ei osaa arvailla voittajaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1837
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1534
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1233
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe