sulkee ulkopuolelle
raamatun mukaan kaikki kateelliset pitää
13
292
Vastaukset
Laita nyt jotain tekstejä, sulkea mistä?
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18017387I
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ei siihen raamattua tarvita todistamaan, vaan kateelliset juoruilijat ovat itse sulkeneet itsensä ulkopuolelle. Pahansuopa kateellinen juoruilija voi tuskin koskaan olla uskovainen. Käytös määrittää sen.
Käytöskö, ei vaan usko Jeesukseen luvattuna Messiaana, sekä uudestisyntyminen Häneen.
Siksi Welluista kukaan ei pääse Jumalan Valtakuntaan.
Mark. 4:11 Hän sanoi heille: "Teille on uskottu Jumalan valtakunnan salaisuus, mutta nuo ulkopuoliset kuulevat kaiken vain vertauksina,
Joh. 10:27 Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.
Milloin Wellut olisivat Jeesusta seuranneet, ei milloinkaan?- Anonyymi
Suu on sydämen tulkki.
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Liittyykö tuo jotenkin kirjoitukseeni?
Puheet kertovat sydämen tilasta | Päivämies
https://www.paivamies.fi/sana-sunnuntaiksi/puheet-kertovat-sydamen-tilasta-6.42.2577.2f0a43b79b
"Jeesus muistutti: ”Kuulkaa ja ymmärtäkää. Ei ihmistä saastuta se, mikä menee suusta sisään. Se ihmisen saastuttaa, mikä tulee suusta ulos.” (Matt. 15:10–11.) Suu on sydämen tulkki."
Kateellinen on usein umpikiero valehtelija ja pahansuopa kiusaaja, joka ei kaihda keinoja saadakseen keinolla millä hyvänsä itselleen sen mitä häneltä puuttuu ja toisella on. Kateellinen ihminen toimii yksinomaan kadehtimansa henkilön vahingoittamistarkoituksessa, minkä hän saattaa "uskovaista ja hyvää tarkoittavaa saattomiestä näytellen" ja "sen varjolla" pukea kierosti "rakkaudeksi". Perkelekin osaa rakastaa ihan omalla tavallaan. Anonyymi kirjoitti:
https://www.paivamies.fi/sana-sunnuntaiksi/puheet-kertovat-sydamen-tilasta-6.42.2577.2f0a43b79b
"Jeesus muistutti: ”Kuulkaa ja ymmärtäkää. Ei ihmistä saastuta se, mikä menee suusta sisään. Se ihmisen saastuttaa, mikä tulee suusta ulos.” (Matt. 15:10–11.) Suu on sydämen tulkki."
Kateellinen on usein umpikiero valehtelija ja pahansuopa kiusaaja, joka ei kaihda keinoja saadakseen keinolla millä hyvänsä itselleen sen mitä häneltä puuttuu ja toisella on. Kateellinen ihminen toimii yksinomaan kadehtimansa henkilön vahingoittamistarkoituksessa, minkä hän saattaa "uskovaista ja hyvää tarkoittavaa saattomiestä näytellen" ja "sen varjolla" pukea kierosti "rakkaudeksi". Perkelekin osaa rakastaa ihan omalla tavallaan.Hyvä kirjoitus. Kiitos.
Mutta jos ajatellaan Jeesusta, kuka sanoi asiat selvimmin kun Hän?
Matt. 3:7 Mutta kun Johannes näki, että hänen kasteelleen oli tulossa myös monia fariseuksia ja saddukeuksia, hän sanoi heille: "Te käärmeen sikiöt! Kuka teille on sanonut, että te voitte välttää tulevan vihan?
Voiko ihmisisä ja ihmisryhmiä pahemmin morkata sekä tuomita?
Siitä huolimatta, Hän oli synnitön.
Asia jatkuu; Matt. 12:34 Te käärmeen sikiöt, kuinka teidän puheenne voisi olla hyvää, kun itse olette pahoja! Mitä sydän on täynnä, sitä suu puhuu.
Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion?
Luuk. 3:7 Kun ihmisiä tuli joukoittain kastettavaksi, Johannes sanoi heille: "Te käärmeen sikiöt! Kuka teille on sanonut, että te voitte välttää tulevan vihan?
Jeesus ei hyväksynyt edes heidän kastetaan?Anonyymi kirjoitti:
Kateellinen on usein umpikiero valehtelija ja pahansuopa kiusaaja, joka ei kaihda keinoja saadakseen keinolla millä hyvänsä itselleen sen mitä häneltä puuttuu ja toisella on. Kateellinen ihminen toimii yksinomaan kadehtimansa henkilön vahingoittamistarkoituksessa, minkä hän saattaa "uskovaista ja hyvää tarkoittavaa saattomiestä näytellen" ja "sen varjolla" pukea kierosti "rakkaudeksi". Perkelekin osaa rakastaa ihan omalla tavallaan.Minä pidän Päivämiehen tekstejä hieman mielittelyinä, vailla Jeesuksen kirkastamista.
Ne on kirjoitettu niin, että sekulaari Vl osaa edes jotain sanoa, oli siinä asiaa, tai ei.
Minä etsin Jeesuksen sanoista totuutta, sillä se on vain Hänessä. Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani
Totuus ei ole viikkoliitteissä.
Te olette minulle kateellinen, kun minut on kastettu Jeesukseen, teitä ei ole siihen vielä mahdollisuutta, kastaja uupuvat.
Herrassa eläen ei ole ongelmia.- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Hyvä kirjoitus. Kiitos.
Mutta jos ajatellaan Jeesusta, kuka sanoi asiat selvimmin kun Hän?
Matt. 3:7 Mutta kun Johannes näki, että hänen kasteelleen oli tulossa myös monia fariseuksia ja saddukeuksia, hän sanoi heille: "Te käärmeen sikiöt! Kuka teille on sanonut, että te voitte välttää tulevan vihan?
Voiko ihmisisä ja ihmisryhmiä pahemmin morkata sekä tuomita?
Siitä huolimatta, Hän oli synnitön.
Asia jatkuu; Matt. 12:34 Te käärmeen sikiöt, kuinka teidän puheenne voisi olla hyvää, kun itse olette pahoja! Mitä sydän on täynnä, sitä suu puhuu.
Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion?
Luuk. 3:7 Kun ihmisiä tuli joukoittain kastettavaksi, Johannes sanoi heille: "Te käärmeen sikiöt! Kuka teille on sanonut, että te voitte välttää tulevan vihan?
Jeesus ei hyväksynyt edes heidän kastetaan?Se oli hyvä vertaus vl evankeliumista ja vlistä, ne pyytelee yhä uudestaan anteeksi vaikka sydän on täynnä pahuutta
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Minä pidän Päivämiehen tekstejä hieman mielittelyinä, vailla Jeesuksen kirkastamista.
Ne on kirjoitettu niin, että sekulaari Vl osaa edes jotain sanoa, oli siinä asiaa, tai ei.
Minä etsin Jeesuksen sanoista totuutta, sillä se on vain Hänessä. Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani
Totuus ei ole viikkoliitteissä.
Te olette minulle kateellinen, kun minut on kastettu Jeesukseen, teitä ei ole siihen vielä mahdollisuutta, kastaja uupuvat.
Herrassa eläen ei ole ongelmia.Kukaan vl ei ole sinulle harhapastori kateellinen. Olet Jopen kaltainen hauskuuttaja palstalla, täynnä itseäsi ja muita mollaamassa.
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan vl ei ole sinulle harhapastori kateellinen. Olet Jopen kaltainen hauskuuttaja palstalla, täynnä itseäsi ja muita mollaamassa.
Kerrotko edes yhden asian, missä en pysy Raamatun tekstissä, ehkä voin auttaa sinua.
- Anonyymi
Hoitokokoukset olivat pääosin kateudesta sairaiden henkilöiden/"hoitajien" organisoimia kiusaamistilaisuuksia ja -prosesseja. Monet väärintekijät/kiusaajat - joukossa myös puhujia - eivät ole korjanneet tekojaan/jälkiään tähän päivään mennessä eivätkä ole korvanneet aiheuttamiaan vahinkoja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222341Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052251- 522207
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301426
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361392- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201126- 261116