Häpeän itseäni

Anonyymi-ap

Aiemmin hyvässä kunnossa nykyään pulskistunut vaikka olen aktiivinen (terveys reistannut jonkin verran), mulkku ollut aina pieni ja oon ollu useita vuosia ilman seksiä mistä johtuen häpeän itseäni enkä kehtaa lähestyä naisia (ettei mee hommat reisille)

Olen onneton tapaus

14

803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet ihan hyvä omana itsenäsi.
      -terveisin samanmoinen

    • Anonyymi

      ❤️❤️❤️kun se oikee löytyy niin sieltä löytyy varmuus taas.

    • Anonyymi

      Rohkeasti kohti naista

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Turhaan häpeät. Kaikissa meissä on jotain, mihin emme ole tyytyväisiä. Ne eivät kuitenkaan ole loppupeleissä tärkeitä asioita.

    • Anonyymi

      Turhaan häpeilet.
      Rohkeana olet asian todennut, joten tuolla rehtiydellä löytyy ihminen jolle reisille menot on vain jarru ei este.

    • Anonyymi

      Mulkun koolla ei ole mitään tekemistä ystävien saannin kanssa!
      Tietysti jos ennen "hyvää päivää, mitä kuuluu?" alat mainostaa kehosi yksityiskohtia, se ei ole oikein viehättävää eikä todella kiinnosta ketään. Tuo saa toisen juoksemaan pois ja lujaa.
      Keskittäydy vaikka päivän uutisiin, yleimaailmallisiin tapahtumiin.... mihin tahaansa oman napasi (mulkkusi) sijaan! Laajenna näkokulmaasi, saat huomata että olen oikeassa.

      • Anonyymi

        Niin no tässä ei ollu mistään ystävistä kyse vaan kumppanista

        Ap


    • Anonyymi

      Kukaan meistä ei ole täydellinen. Kukaan ei ole myöskään pahempi kriitikko itseään kohtaan kuin ihminen itse.

      Noilla esiin tuomillasi jutuilla ole väliä jos törmäät naiseen joka on sulle oikeanlainen. Hyväksyy sinut sellaisena kuin olet. Tee se ensin itse itsellesi, ole armollinen itseäsi kohtaan. Mieti niitä hyviä puolia, mitä sinussa elämässäsi on.
      Kuukauden tuota tehtyäs se tekee ajattelutapaan ja itsesi suhtautumiseen ihmeitä.

      Jotenkin vaikutat myös hyvältä tyypiltä. 🙂 Varmasti olisit hyvä mies jollekin hyvälle naiselle 💜
      Iloa päivääsi✨
      -sivullinen nainen

    • Anonyymi

      Mulla on nää samat ja lisäks kaljuunnun pahasti. En oo kyllä alunperinkään kummoisen näköinen. Noh, eipä mulla mitään annettavaa muutenkaan olis ihmissuhteisiin tai mihinkään. Oonkin luovuttanut kokonaan. Tässä sitä vaan odotellaan, että kuolo korjaa. Läheltä sitä niitetään oikeasti hyviä ihmisiä koko ajan, mutta tämmöinen jämäpala täällä edelleen jostain syystä roikkuu.

      • Anonyymi

        Et sä ole mikään jämäpala, sä olet oikea ihminen kuten kaikki muutkin. Elämässä kovimpia vastoinkäymisiä kokeneita ihmisiä monet ihailee, ihmettelee kuinka sellaiset vielä seisovat uljaina omilla jaloillaan, omina itsenään.


    • Anonyymi

      Oot hyvä noin

    • Anonyymi

      Hyvää marraskuuta ja rakkaudentäyteistä joulukuuta kaikille, olkoon onni myötä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      40
      3323
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2005
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      195
      1632
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1523
    5. 80
      1125
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      264
      971
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      906
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      899
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      68
      820
    Aihe