Häpeän itseäni

Anonyymi-ap

Aiemmin hyvässä kunnossa nykyään pulskistunut vaikka olen aktiivinen (terveys reistannut jonkin verran), mulkku ollut aina pieni ja oon ollu useita vuosia ilman seksiä mistä johtuen häpeän itseäni enkä kehtaa lähestyä naisia (ettei mee hommat reisille)

Olen onneton tapaus

14

1201

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet ihan hyvä omana itsenäsi.
      -terveisin samanmoinen

• Anonyymi

❤️❤️❤️kun se oikee löytyy niin sieltä löytyy varmuus taas.

• Anonyymi

Rohkeasti kohti naista

• Anonyymi
    • Anonyymi

Turhaan häpeät. Kaikissa meissä on jotain, mihin emme ole tyytyväisiä. Ne eivät kuitenkaan ole loppupeleissä tärkeitä asioita.

• Anonyymi

Turhaan häpeilet.
      Rohkeana olet asian todennut, joten tuolla rehtiydellä löytyy ihminen jolle reisille menot on vain jarru ei este.

• Anonyymi

Mulkun koolla ei ole mitään tekemistä ystävien saannin kanssa!
      Tietysti jos ennen "hyvää päivää, mitä kuuluu?" alat mainostaa kehosi yksityiskohtia, se ei ole oikein viehättävää eikä todella kiinnosta ketään. Tuo saa toisen juoksemaan pois ja lujaa.
      Keskittäydy vaikka päivän uutisiin, yleimaailmallisiin tapahtumiin.... mihin tahaansa oman napasi (mulkkusi) sijaan! Laajenna näkokulmaasi, saat huomata että olen oikeassa.

• Anonyymi

Niin no tässä ei ollu mistään ystävistä kyse vaan kumppanista

Ap

• Anonyymi

Kukaan meistä ei ole täydellinen. Kukaan ei ole myöskään pahempi kriitikko itseään kohtaan kuin ihminen itse.

Noilla esiin tuomillasi jutuilla ole väliä jos törmäät naiseen joka on sulle oikeanlainen. Hyväksyy sinut sellaisena kuin olet. Tee se ensin itse itsellesi, ole armollinen itseäsi kohtaan. Mieti niitä hyviä puolia, mitä sinussa elämässäsi on.
      Kuukauden tuota tehtyäs se tekee ajattelutapaan ja itsesi suhtautumiseen ihmeitä.

Jotenkin vaikutat myös hyvältä tyypiltä. 🙂 Varmasti olisit hyvä mies jollekin hyvälle naiselle 💜
      Iloa päivääsi✨
      -sivullinen nainen

• Anonyymi

Mulla on nää samat ja lisäks kaljuunnun pahasti. En oo kyllä alunperinkään kummoisen näköinen. Noh, eipä mulla mitään annettavaa muutenkaan olis ihmissuhteisiin tai mihinkään. Oonkin luovuttanut kokonaan. Tässä sitä vaan odotellaan, että kuolo korjaa. Läheltä sitä niitetään oikeasti hyviä ihmisiä koko ajan, mutta tämmöinen jämäpala täällä edelleen jostain syystä roikkuu.

• Anonyymi

Et sä ole mikään jämäpala, sä olet oikea ihminen kuten kaikki muutkin. Elämässä kovimpia vastoinkäymisiä kokeneita ihmisiä monet ihailee, ihmettelee kuinka sellaiset vielä seisovat uljaina omilla jaloillaan, omina itsenään.

• Anonyymi

Oot hyvä noin

• Anonyymi

Hyvää marraskuuta ja rakkaudentäyteistä joulukuuta kaikille, olkoon onni myötä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1529
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1325
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      211
      1299
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      230
      1275
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1090
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1039
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      989
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      953
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      89
      933
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      838
    Aihe