Viikonloppu mennyt

Anonyymi-ap

Surullisena. Tuntuu että etäännyttään vaan kauemmas etkä tykkää yhtään minusta enää.

40

1128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka niin sanoit sinulle, vai oletitko niin.

• Anonyymi

Jep. Epämääräistä

• Anonyymi

Ei sanonut juuri mitään. Ihan siitä oletin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sanonut juuri mitään. Ihan siitä oletin.

Jospa hänellä oli kiire, eikä voinut jäädä juttelemaan? Aina ei voi avautua menoistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa hänellä oli kiire, eikä voinut jäädä juttelemaan? Aina ei voi avautua menoistaan.

Näin juuri. Tai oli sairaana ja siksi poissa näkyviltä. Tai sitten vain piti taukoa palstasta henkisen hyvinvoinnin vuoksi. Niin minä tein viime viikolla.

• Anonyymi

Oletko mies vai nainen?

• Anonyymi

Olen mies.

• Anonyymi

Tykkään aina.

• Anonyymi

Mun tykkääminen häneen ei lopu koskaan. Se on sitten varmaan tarkoitettu niin, että jatkuu. En tiedä mikä tämän taustalla on. Mutta tykkään hänestä, miksen tykkäisi?

• Anonyymi

mäkin tykkään miehestä vaikka en saisi. :(

• Anonyymi

Samat tuntemukset täälläkin miestä kohtaan… pelkään menettäväni sen mikä ei ehtinyt kunnolla edes alkaa. :( Tykkään hänestä hyvin paljon mutta epävarmuus tulee aina tielle kun yritän saada kysyttyä jotain ratkaisevaa tai sitten ei nähdäkkään pitkiin aikoihin.

• Anonyymi

Ettehän ihmiset nyt sitä "Sinetöin sinut sydämeeni" -ketjua tarkoita? Voin kertoa, että sen ketjun "tapahtumat" liittyvät lauantai-iltaan oikeassa elämässä, ei siis palstalla tapahtuneeseen.

Minua harmittaa, että ylipäätään kirjoitin sen. Näissä on aina se riski, että joku ottaa itseensä. Joku jolle sitä viestiä ei ole tarkoitettu enkä ikinä haluaisi, että loukkaisin ketään tai aiheuttaisin jollekin epävarmuuksia omaan tilanteeseen. Pakko vain purkaa jotenkin.

• Minä ainakin ymmärrän tämän.

• Anonyymi

Väärinkäsityksiltä välttyy helposti, kun laittaa tarinan alkuun juurikin tuon: ”tapahtui lauantaina irl sinä ja sinä päivänä.” Kyllä karsii jo aika paljon porukkaa pois. Plus kandee kertoa onko mies vai nainen. Moni kirjoittaa aloituksia vain huvikseen ja tällöin ei ilmoita sukupuolta, että saisi enemmän katsomisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärinkäsityksiltä välttyy helposti, kun laittaa tarinan alkuun juurikin tuon: ”tapahtui lauantaina irl sinä ja sinä päivänä.” Kyllä karsii jo aika paljon porukkaa pois. Plus kandee kertoa onko mies vai nainen. Moni kirjoittaa aloituksia vain huvikseen ja tällöin ei ilmoita sukupuolta, että saisi enemmän katsomisia.

Hyviä huomioita. Yritän kuitenkin välttää myös liian tunnisteellista tekstiä kiusaamisten vuoksi. Nuo ajat ja paikat eivät ehkä ole sellaisia, jotka kaikki tietäisi. :)

30:56

• Anonyymi
        Hämis73 kirjoitti:

Minä ainakin ymmärrän tämän.

Kiitos. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään varmistui epäilyni,en usko tämän koko hoidon olevan aitoa.
        Koen olevani edelleenkin pupuna,
        miljöössä mikä on tehty ihan tarkoituksella koeympäristöksi kuin Matrix elokuvassa on. Heti kun saavuin tänne Helmikuun lopussa vaisto sanoi, ompa outoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyviä huomioita. Yritän kuitenkin välttää myös liian tunnisteellista tekstiä kiusaamisten vuoksi. Nuo ajat ja paikat eivät ehkä ole sellaisia, jotka kaikki tietäisi. :)

Ymmärrän. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään varmistui epäilyni,en usko tämän koko hoidon olevan aitoa.
        Koen olevani edelleenkin pupuna,
        miljöössä mikä on tehty ihan tarkoituksella koeympäristöksi kuin Matrix elokuvassa on. Heti kun saavuin tänne Helmikuun lopussa vaisto sanoi, ompa outoa.

Anteeksi, mutta en ymmärrä tätä tekstiäsi. Koet olevasi jossain koeympäristössä?

• Anonyymi

Täällä rakastetaan kans.

• Anonyymi

Rakastan naista vaikka ei taaskaan vkloppuna nähty.....
      Mieheltä

• Anonyymi

Ehkä sitten nyt viikolla näemme?

• Anonyymi

Yritin poistaa tämän oman viestin äskön. Sillä mikään tääl ja real life ssa ei ole totta. Harmi, sillä ihastuin mieheen tulisesti. Vaikea hyväksyä se. Eli nostan käet pystyyn ja lopetan kokeen.

• Anonyymi

Voi hlevetti, ketä kiinnostaa nää samat jutut jatkuvalla syötöllä!!!

• Anonyymi

Oih voi niin monet kerrat sulla on ollut mahdollisuus mutta joka kerta se sama kaava miksi teet niin

• Anonyymi

Kastelukerta jäänyt väliin ?

Välillä sit vähän lannoitettakin

Jospa se siitä

• Anonyymi

Jospa se siitä

• Anonyymi

Ei ole annettu mahdollisuuksia

• Anonyymi

Jospa se siitä

• Anonyymi

Olen rikkinäinen.

• Anonyymi kirjoitti:

Jospa se siitä

Ei ku se pakkanen varmaan puri. Pitää tänään jos hyvä ilma alkaa kasvit hoitaan talviteloille.

• Anonyymi

No täällähän minä olen en ole unohtanut ei vain ollut mitään asiaa kun et edes halua nähdä tai soitella

• Anonyymi

Minustakin on tuntunut surulliselta. Olisin halunnut nähdä, jutella, varsinkin kun olet siinä niin lähellä. Tiettyjä asioita on ollut, jotka ovat olleet esteenä.

• Anonyymi

Jos haluat nähdä niin miksi et kerro sitä muualla kuin tällä palstalla. En ymmärrä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Samat fiilikset… Ja tiedossa ettei moneen viikkoon voida nähdäkään, joten kauemmas vaan menee. Ehkä toisaalta parempi että tää loppuu nyt, eikä sitten kun sattuu vielä pahemmin

• Anonyymi

En ymmärrä minäkään.

• Anonyymi

Mikäs ne tunteet noin vain tappaisi?

• Anonyymi

Sorry T- mies.Tykkään kyllä.Mutta se mun epävarmuus tulee väliin koko ajan.Ja käsittelyssä nyt tosi raskaat jutut mulla.Sekoittaa mun pään.Do u understand.T.M- nainen

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. "Hullu mies Huittisista" sai nyt rinnalleen "Hullun naisen Huittisista"

Äidit, pitäkää vauvoistanne huolta, älkää jättäkö yksin ulkosalle lastenrattaisiin. Mtös kävelylenkille aina mukaan puhe
      Huittinen
      76
      2672
    2. Nainen ammuttu metsästyksessä "jäniksenä"

On se ihme ja kumma, että Suomessa voi metsästäjät ampua metsästyskaverinsa, tässä tapauksessa vielä ilmeisesti puolison
      Maailman menoa
      148
      2177
    3. Olemmeko ajautumassa suursotaan -

.. kolmantena pyöränä ja osattomana sellaiseen, joka ei meille kuulu? PROLOGI - Miksi yksinkertaisesti ei voida oppia k
      NATO
      504
      1506
    4. Sä saisit ihan

Kenet haluaisit. Tiedät sen. Elä elämääsi. Mä toivon todella sitä.
      Ikävä
      66
      1173
    5. Perussuomalaisten bensalupaukset kumisevat tyhjyyttään, äänestäjiä on viilattu linssiin

Annoitko viilata itseäsi linssiin ja uskoit perussuomalaisten vaalilupaukset bensan hinnan alentamisesta?
      Maailman menoa
      128
      1077
    6. Mikä tekee kaivatustasi

Komean tai kauniin?
      Ikävä
      46
      1046
    7. En enää halua

Nähdä sinua. Sotket ajatukseni enkä saa sinuun yhteyttä joten parempi kun molemmat kuoppaamme kaikki tunteet ja haudata
      Ikävä
      90
      995
    8. Sormulan grilli

Joko tuo jo kokonaan sulki ovensa? Lomalla piti olla 30.9 asti mutta ei tänään näytä auki olevan.. tuskinpa huomennakaan
      Kuhmo
      20
      955
    9. Olivia ei kiinnostanut ketään mutta sen poijan klopin perään itkee koko kylä

Olikohan Olivian kiusaajat vanhempineen sielä kulkueessa? Todella irvokasta pitää mitään vitun kulkueita kun tämä Rasmuk
      Lapua
      19
      860
    10. Nyt on tosi paha olla

Pää sanoo, että pitää antaa periksi ja luovuttaa, antaa kaiken olla. Monta kuukautta olen toivonut ja unelmoinut, mutta
      Ikävä
      37
      824
    Aihe