Kaikki meni kuten stumpin sivuilla, tupakanhimo oli pahinta ja kesti pitkään. 15 kk, huh huh.
Ilman lääkkeitä ym. Ja kerralla lopetin.
18.09.2021 klo 17.36 poltin viimeisen tupakan.
Olo on tosi hyvä, painoa tuli aika paljon. Ylipaino pois niin sitten kaikki on ok.
2 vuotta lopetuksesta
5
371
Vastaukset
- Anonyymi
Itse lopetin jo 2012. Nyt kärsin naapureiden tupakansavusta joka päivä, aamulla, päivällä, illalla ja yöllä. Ketuttaa tolkuttomasti.
- Anonyymi
Onnittelut sinulle!
Itse lopetin tupakoinnin 19.5.2006. Kerrasta poikki, yhtäkään savuketta en ole sen koommin sytyttänyt. Olin polttanut vuosia, vuosia. Viime vaiheessa toista askia päivässä. Polttamisesta sai vain huonon olon.
Ei tee mieli tupakoinnin pariin. Kammottaa ajatuskin tupakkapaikkojen etsimisestä. Haluan hengittää raikasta ilmaa sisällä ja ulkona. Raikas ilma, parempi mieli! - Anonyymi
Ekonomia myös, iso kuluerä poissa!
- Anonyymi
Heroiini, kokaiini ja nikotiini aiheuttaa kovimmat riippuvuudet.
Tavallaan huumehelvetin läpi tuli mentyä, yksinäinen tie jossa ei ole muita. Itse lopetin alkoholin käytön 4 kk ennen lopettamista. Tupakan lopettamisen yhteydessä kahvin juonnin jättäminen on tutkitun tiedon mukaan suositeltavaa. Jokin kemiallinen yhteys.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802898Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka482284Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051654Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181- 551179