Kaikki meni kuten stumpin sivuilla, tupakanhimo oli pahinta ja kesti pitkään. 15 kk, huh huh.
Ilman lääkkeitä ym. Ja kerralla lopetin.
18.09.2021 klo 17.36 poltin viimeisen tupakan.
Olo on tosi hyvä, painoa tuli aika paljon. Ylipaino pois niin sitten kaikki on ok.
2 vuotta lopetuksesta
5
379
Vastaukset 5
- Anonyymi
Itse lopetin jo 2012. Nyt kärsin naapureiden tupakansavusta joka päivä, aamulla, päivällä, illalla ja yöllä. Ketuttaa tolkuttomasti.
- Anonyymi
Onnittelut sinulle!
Itse lopetin tupakoinnin 19.5.2006. Kerrasta poikki, yhtäkään savuketta en ole sen koommin sytyttänyt. Olin polttanut vuosia, vuosia. Viime vaiheessa toista askia päivässä. Polttamisesta sai vain huonon olon.
Ei tee mieli tupakoinnin pariin. Kammottaa ajatuskin tupakkapaikkojen etsimisestä. Haluan hengittää raikasta ilmaa sisällä ja ulkona. Raikas ilma, parempi mieli! - Anonyymi
Ekonomia myös, iso kuluerä poissa!
- Anonyymi
Heroiini, kokaiini ja nikotiini aiheuttaa kovimmat riippuvuudet.
Tavallaan huumehelvetin läpi tuli mentyä, yksinäinen tie jossa ei ole muita. Itse lopetin alkoholin käytön 4 kk ennen lopettamista. Tupakan lopettamisen yhteydessä kahvin juonnin jättäminen on tutkitun tiedon mukaan suositeltavaa. Jokin kemiallinen yhteys.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1701114En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene45753Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi27713Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.137708- 44669
- 67635
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l203608Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää164592Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36590Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal52580