Kaikki meni kuten stumpin sivuilla, tupakanhimo oli pahinta ja kesti pitkään. 15 kk, huh huh.
Ilman lääkkeitä ym. Ja kerralla lopetin.
18.09.2021 klo 17.36 poltin viimeisen tupakan.
Olo on tosi hyvä, painoa tuli aika paljon. Ylipaino pois niin sitten kaikki on ok.
2 vuotta lopetuksesta
5
342
Vastaukset
- Anonyymi
Itse lopetin jo 2012. Nyt kärsin naapureiden tupakansavusta joka päivä, aamulla, päivällä, illalla ja yöllä. Ketuttaa tolkuttomasti.
- Anonyymi
Onnittelut sinulle!
Itse lopetin tupakoinnin 19.5.2006. Kerrasta poikki, yhtäkään savuketta en ole sen koommin sytyttänyt. Olin polttanut vuosia, vuosia. Viime vaiheessa toista askia päivässä. Polttamisesta sai vain huonon olon.
Ei tee mieli tupakoinnin pariin. Kammottaa ajatuskin tupakkapaikkojen etsimisestä. Haluan hengittää raikasta ilmaa sisällä ja ulkona. Raikas ilma, parempi mieli! - Anonyymi
Ekonomia myös, iso kuluerä poissa!
- Anonyymi
Heroiini, kokaiini ja nikotiini aiheuttaa kovimmat riippuvuudet.
Tavallaan huumehelvetin läpi tuli mentyä, yksinäinen tie jossa ei ole muita. Itse lopetin alkoholin käytön 4 kk ennen lopettamista. Tupakan lopettamisen yhteydessä kahvin juonnin jättäminen on tutkitun tiedon mukaan suositeltavaa. Jokin kemiallinen yhteys.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3825671Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151662- 106971
- 78851
Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko95844- 50842
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss44832- 41823
Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56817- 39799