Näin se on ja näin se on aina ollut koska emme ota opiksemme historiasta. Aina soditaan jne. Toivoakin on , tietenkin. Mut katson siis koko maailman historiaan niin hyvin usein aina ympäri maailman on ollu jotaki pahoja juttuja koko ajan meneillään niin että mikä ihme meitä ihmisiä oikein riivaa.
Mä oon jo kauan sitten masentunut ja pettynyt kaikkeen joten olen takuueläkepaperit saanut noin 10 vuotta sitten henkisten ja synnynnäisten ongelmien takia. Että kyllä mua risoo nuo asiat että parempi että ei ainakaan liikaa mieti noita juttuja kun voi lopullisesti mennä hermot eli mieluummin enemmän lepoa ja vähän toimintaakin ja musiikkia ja enemmän mukavia telkkariohjelmia.
Kyllä se on niin että me ihmiset olemme tyhymiä ku emme ossaa äänestää
6
160
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä siis moni asiantuntija on samaa mieltä kanssani tästä asiasta että ihmiset on tyhmiä kun ei osaa äänestää ja osa äänestäjistä on pahoja ihmisiä. Siitä johtuneet koko maailman historian pahat jutut&ongelmat. Onneksi suomessa ollaan vältytty pahoilta jutuilta siten että ei täällä onneksi ole ollut niitä niin paljoa. Mut kyllä täälläkin voi tapahtua pahoja. Toki se että pahat poliitikot pääsee valtaan, johtuu myös siitä että ne tietenki ossaa hyvin älykkäästi manipuloida ihmisiä joita he pitää hyödyllisinä idiootteina ja tätä termiä käyttivät muun muassa kommunisti hullu-ukko josef stalin, äärioikeistolainen natsi aatu hitleri ja samaa termiä on käyttäny myös äärioikeistolainen konservatiivinatsi vladimir putin.
Suomessaki oli kerran sisällissota niin tuntuu ajatuksen tasolla kehitysvammaisen tyhmältä jos yhtäkkiä täällä alkaisi sisällissota eli se tuntuisi ajatuksen tasolla tosi kehitysvammaisen tyhmältä ja äärimmäisen epätodennäköiseltä että yhtäkkiä joku naapurimme hyökkäisi meidän taloon poliittisen syyn takia mutta joskushan täällä hullut vatipäät on niin tehneet. Talvisotien veteraanit on sen sijaan tehneet oikein kun on sotineet puolustamalla maatamme mutta sisällisodassa taistelleita en pidä arvossa koska en arvosta sitä että aletaan sotimaan politiikan takia sisällisodassa.- Anonyymi
Bensan hinta jo alle euron litralta. Kiitos persut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No totta tuo että tuo on hyvä asia että bensan hinta alempana ja persut on ajanu sitä eniten ja kokoomuskin on hyväksynyt sen.Mut emmä sitten tiiä oikein että onko persut kokonaiskuvassa välttämättä paras puolue. Vaikia sannoo niistä mittään 100% varmaa. Vähän tuntuu että osa ideoista sataa rikkaitten laariin. Ja onkohan niin että meinaavat lopettaa investoinnit että voi olla että niillä on taipumusta siihen että pijetään kustannukset lähinnä minimitasolla mutten ole tietoinen onko näin kun ei oo vielä ollu ykköspuolueena suomessa. Sijoittui viime vaalien kakkoseksi. Kyllä niillä on välillä turhankin paljon puhetta kustannuksista eli niiden minimitasosta eli ne lähellä näkee liian monet asiat hankala että ei sais investoida eikä polttaa rahaa juuri ollenkaan mut emmä usko että yhteiskunta noinkaan voi pitemmän päälle toimia ettei yritetä mitään sillä silloinhan koko Suomi näivettyisi ja noissa palkka-asioissa persut voi joutua vaikeuksiin vielä jos ne kannattaa palkkamalttia sillä mä vähän luulen että moni pienituloinen duunari suuttuisi siitä ja voi käyvä niin että tulee lisää lakkoja jos duunarit kokee että he jää pienemmälle huomiolle suhteessa työnantajiin eli veikkaukseni on että lakot lisääntyy. Katsoppa esim Ruotsiin jossa on palkat pienituloisilla suuremmat eikä siellä ole ollut moniin vuosiin mitään vaaraa siitä että korkeat palkat olisi johtaneet rahainflaatioon. Liike nyt puolueen hjallis harkimo muun muassa on eniten puhunut siitä että pienituloisten palkkoja pitäs nostaa. Hän on siitä suomessa eniten puhunut. Jos ei palkkoja nosteta pienituloisille niin sitten toinen vaihtoehto on veroalennukset ja onhan tuokin hyvä uutinen että bensan hinta tippunut alemmas. Myönnän sen toki persujen aikaansaannokseksi eli en lähde tässä siihen mitä moni tekee, että alkaa heti riitelemään eli onhan tuo hyvä asia että persut teki noin kun eniten ajoi tuota asiaa. Yleensäkin oon pannut merkille että persut ja keskustapuolue tuntuu ajavan eniten maaseudun ihmisten asioita. Sen oon kyllä huomannut! Esim keskusta ei innostu koskaan siitä mitä vihreät haluaa eli keskittämistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
älä siis käsitä väärin sillä mä en kannata mitään yltiöpäistä velanottoa vaikeassa taloustilanteessa eli minusta oli hyvä asia ettei demarit voittaneet viime vaaleja, mut oisin halunnut että kepupuolue ois voittanu vaalit. Kepu olisi esim puuttunut siihen että myös rikkailta ja keskiluokalta leikataan ja kepusta suurin osa ei hyväksy sitä että leikataan enemmän pienituloisilta. Valitettava kyllä kokoomus-persu vetoinen hallitus on tehnyt niin että leikkasivat enemmän pienituloisilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
älä siis käsitä väärin sillä mä en kannata mitään yltiöpäistä velanottoa vaikeassa taloustilanteessa eli minusta oli hyvä asia ettei demarit voittaneet viime vaaleja, mut oisin halunnut että kepupuolue ois voittanu vaalit. Kepu olisi esim puuttunut siihen että myös rikkailta ja keskiluokalta leikataan ja kepusta suurin osa ei hyväksy sitä että leikataan enemmän pienituloisilta. Valitettava kyllä kokoomus-persu vetoinen hallitus on tehnyt niin että leikkasivat enemmän pienituloisilta.
joten empä sitte tiiä että vaikuttaako bensa-ale kaikkien lompsassa, mut voi olla että osalla vaikuttaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joten empä sitte tiiä että vaikuttaako bensa-ale kaikkien lompsassa, mut voi olla että osalla vaikuttaa!
Tai siis vaikuttaa tietenkin., mutta tarkoitan sitä että kun on leikannu hallitus tietyiltä ihmisiltä niin en osaa sanoa että vaikuttaako heille bensa-ale loppupelissä niin paljoa kun on leikattu heidän tuista
mut onhan se vähän niin että harvoin pystytään tekeen politiikkaa jossa koko ajan voidaan pitää kaikki tyytyväisenä sillä käytännössä se on mahdotonta. On se noinkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043