Onko se nyt niin huonossa kunnossa! ?
Pohjoispuolen tien kunto
15
699
Vastaukset
- Anonyymi
Paikattu on pahimpia
- Anonyymi
On hyvä nyt.
- Anonyymi
Tönölänsillan ja Hukkajärventien risteyksen välillä lienee huomattavasti huonompi asfaltti😲
- Anonyymi
Huonompi kuntoinen Hyrynsalmentie verrattuna Pohjoispuolentiehen
- Anonyymi
Kyllä se nyt paremmassa kunnossa :)
- Anonyymi
Laittavatkohan kohta soralle
- Anonyymi
Kuhmon paras paikka on Sotkamontien pohjoispuoleinen kaista.
- Anonyymi
Oli hauska juttu radiossa. Sotkmaossa oli koulussa yhteiskuntaopin kokeessa ollut kysymys että jos saisit päättää mikä suomen Kunta annetaan pois niin mikä kunta se olisi ja miksi juuri kuhmo?
- Anonyymi
Jee tanssit jatkuu kelolla.
- Anonyymi
Mitkä tanssit..
- Anonyymi
Savi edullinen paikkaus materiaali
- Anonyymi
Sotkamossa (pänikkäkylä) ei vieläkään haluta ymmärtää Kuhmon olevan City eli Kaupunki 💪👌😎
- Anonyymi
Kuhmo on p3r5er31kä
- Anonyymi
Olkoon tie miten huono tahansa. Riittää kun sitä pitkin pääsee kuhmosta nopeasti pois. V... mikä paikka..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074716Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743961426- 1881085
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101078Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86990Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11922Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10907- 64876