Onko se nyt niin huonossa kunnossa! ?
Pohjoispuolen tien kunto
15
706
Vastaukset
- Anonyymi
Paikattu on pahimpia
- Anonyymi
On hyvä nyt.
- Anonyymi
Tönölänsillan ja Hukkajärventien risteyksen välillä lienee huomattavasti huonompi asfaltti😲
- Anonyymi
Huonompi kuntoinen Hyrynsalmentie verrattuna Pohjoispuolentiehen
- Anonyymi
Kyllä se nyt paremmassa kunnossa :)
- Anonyymi
Laittavatkohan kohta soralle
- Anonyymi
Kuhmon paras paikka on Sotkamontien pohjoispuoleinen kaista.
- Anonyymi
Oli hauska juttu radiossa. Sotkmaossa oli koulussa yhteiskuntaopin kokeessa ollut kysymys että jos saisit päättää mikä suomen Kunta annetaan pois niin mikä kunta se olisi ja miksi juuri kuhmo?
- Anonyymi
Jee tanssit jatkuu kelolla.
- Anonyymi
Mitkä tanssit..
- Anonyymi
Savi edullinen paikkaus materiaali
- Anonyymi
Sotkamossa (pänikkäkylä) ei vieläkään haluta ymmärtää Kuhmon olevan City eli Kaupunki 💪👌😎
- Anonyymi
Kuhmo on p3r5er31kä
- Anonyymi
Olkoon tie miten huono tahansa. Riittää kun sitä pitkin pääsee kuhmosta nopeasti pois. V... mikä paikka..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249