Ehti hoitaa pestiään elokuun alusta, kun sai tarpeekseen Lulun tyranniasta.
Lulun erityisavustaja Juha Wihersaari otti hatkat
36
841
Vastaukset
- Anonyymi
Taas Lulu vaikenee!
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18017931r
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Erotettinko ja talousnero tilalle mutta Supon lausunto tulee esteeksi.
- Anonyymi
Tuomas Koskinen olis ollut hyvä avustaja, mutta senkin Lulu vihapäissään erotti.
- Anonyymi
Se on Lulun nyt sitten otettava lakeijansa Turja erityisavustajaksi.
- Anonyymi
Miksei ne edustajat voi itse soitella taksikyytejään ja tilata matkalippujaan? Mihin hittoon ne tarvii erityisavustajaa? Se homma olisi kyllä omiaan jollekin lukiopudokkaalle tai välivuotta viettävälle peruskoululaiselle tai TET-harjoittelijalle. Palkkakin ihan ruhtinaallinen nuorelle: 2600 €/kk.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei ne edustajat voi itse soitella taksikyytejään ja tilata matkalippujaan? Mihin hittoon ne tarvii erityisavustajaa? Se homma olisi kyllä omiaan jollekin lukiopudokkaalle tai välivuotta viettävälle peruskoululaiselle tai TET-harjoittelijalle. Palkkakin ihan ruhtinaallinen nuorelle: 2600 €/kk.
TET-harjoittelijan "palkka" 2600 €/kk?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TET-harjoittelijan "palkka" 2600 €/kk?
Olis ihan kohtuullista saada TET-harjoittelusta edes tuon verran palkkaa, sitä kukaan ilmaiseksi viitsi tehdä. Ei ainakaan äkäpussi-Lulun alaisena.
- Anonyymi
persun taustan tuntien, kukaan järkevä ei lähde.
- Anonyymi
Lulu on paras ja ihana.
- Anonyymi
Voi helevetti lopeta jo toi kehuminen? Kerro sen sijaan miksi avustajat lähtee. Taitaa olla melko äkäpussi pulu????
- Anonyymi
Voi helevetti lopeta jo toi kehuminen? Kerro sen sijaan miksi avustajat lähtee. Taitaa olla melko äkäpussi pulu? Vai onkohan muita ongelmia?
- Anonyymi
Lulu on paras ministeri!
- Anonyymi
Avustajat on näköjään eri mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avustajat on näköjään eri mieltä.
Päinvastoin. Siitä on hyvä ponnistaa muihin töihin kun saa Lululta ensin hyvät opit ja eväät eteenpäin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päinvastoin. Siitä on hyvä ponnistaa muihin töihin kun saa Lululta ensin hyvät opit ja eväät eteenpäin
Akateemisesti koulutetut eivät hirveän innokkaasti suhtaudu näihin persuleimalla varustettuihin suojatyöpaikkoihin. Mainehaitta eikä näytä hyvältä CV:ssä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä nopeat opit.
- Anonyymi
Lulun lähistöllä tuntuu tuulevan lujaa. Jo kaksi avustajaa kaput!
Hohhoijaa, olisko jo aika tarttua ministerin tehtäviin?
Siis tehdä työtä eikä potkia korkkarin kuvia avustajien PERSUksiin! - Anonyymi
Lulu on tyranni.
- Anonyymi
Kylläpä Lulu on sitten osaava ja kaunis ministeri, niiin ihanakin! Me kaikki hämeenlinnalaiset olemme niin ylpeitä hänestä!
- Anonyymi
Lulu on tyranni.
- Anonyymi
Lulu on oiva ministeri, nyt on Liikenneministeriö asiantuntevassa ja viisaassa ohjauksessa.
- Anonyymi
HÄmeenlinnan väärin suunnitellut tiet nemee uusiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HÄmeenlinnan väärin suunnitellut tiet nemee uusiksi.
Totta kai nemee. Persukoulussako opit?
- Anonyymi
Tyrannin ohjauksessa. Ei tule toimeen ihmisten kanssa. Vaikeuksia johtaa alaisiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai nemee. Persukoulussako opit?
Luin hallitus ohjelmasta.
- Anonyymi
Tuollaisen tyrannin ei pitäisi antaa johtaa minkäänlaista ministeriötä. On kykenemätön vastaamaan tai selittämään mitään tästä avustajan erosta. Ei saa suutaan auki silloin kun pitäisi. Muuten kyllä rääpii kaikkia asioita silloin kun ei pitäisi. Hämeenlinnalaiset häpeävät Lulun käytöstä.
- Anonyymi
Kai sitä nyt työpaikkaa saa vaihtaa. Aikansa kutakin.
- Anonyymi
Kylläpä Lulu diplomi-insinöörinä ratkaisee kaikki ongelmat aina hyvin päin!
- Anonyymi
epäpätevät avustajat tuleekin erottaa elleivät itse tajua erota
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
epäpätevät avustajat tuleekin erottaa elleivät itse tajua erota
Lulu itse valitsi jotta kenen tulisi erota?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lulu itse valitsi jotta kenen tulisi erota?
Kaikille olisi parasta, jos Lulu itse eroaisi.
- Anonyymi
Pitkälettiin on iskenyt paha syyspuheripuli ja menossa on maaninen vaihe. Viekää nyt joku ihmeessä Immodium paketti demarien Hämeen toimistolle.
- Anonyymi
tai sitten aateveli pekolta leili punaviiliä povarista edullisesti
- Anonyymi
Lulu Ranne voisi halutessaan auttaa sulkemaan luvattomasti avatut ja kohdistetut Pulina-ultraäänihäirinnät.
- Anonyymi
Ota yhteyttä Teppo Turjaan tai Heli Johannaan, ne hoitaa näitä asioita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875