Syksy ja puunlehdet

Anonyymi-ap

Naapurini on liian siisti. Lehtipuhaltimella monta kertaa päivässä käy siivoamassa. Ja sitä ärsyttää kun tuuli vie mun puista lehtiä sen puolelle.
Minä odotan kun kaikki lehdet on tippunut ja sitte siivoan.

5

457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hulluja on moneen junaan. Naapurilla ei ole mitään tontilla muuta kuin tyhjä nurmikko ja se vaati että minun pitäisi sieltä puolelta siivota heidän puolelle tulevat lehdet syksyllä kun uhrasin paljon rahaa istuttaakseni rajalle näkösuoja puskat ettei tarvitse katsella naapurin tyhjälle tontille. En voi ymmärtää kuinka tuollaiset typerykset tulevat asumaan omakotitaloon ja vaativat avo tonttia naapureiltakin niin ettei tarvitse tehdä mitään kuten haravoida tai leikata puskia ja mitään näkösuojia ei ole muuta kuin tyhjät tontin reunukset.

• Anonyymi

Muut kun laittavat terassin suojaan sillain että naapuri ei näe niin tämä naapuri on laittanut keskelle pihaa terassinsa jotta kaikki näkee sinne kun hän pitää kahvi kekkereitään kuin Hyacinth Bucket ja on ihan saman näköinenkin akka kukkamekossaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muut kun laittavat terassin suojaan sillain että naapuri ei näe niin tämä naapuri on laittanut keskelle pihaa terassinsa jotta kaikki näkee sinne kun hän pitää kahvi kekkereitään kuin Hyacinth Bucket ja on ihan saman näköinenkin akka kukkamekossaan.

Seurakunnan ämmät käyvät kahveella siellä ja sen pitää näkyä koko kylälle.

• Anonyymi

Jaa mikä siinä ärsyttää jos joku siivoo niin antaa sen siivota ihan rauhassa.

• Anonyymi

Lehtipuhaltimet pitävät kovaa melua. Mikä on sinulle elämisen ääni, ja nautintokin, jos itse tuottaa äänen, niin kuuntelijalle se on melua. Melu on epätoivottu ääni, joka häiritsee elämistä. Kukaan ei häiriydy oman elämisen äänistä. Mutta naapurille sinun pitämä elämisen ääni on melua. Jos joutuu tahtomattaan kuunnella. Melu on epätoivottu, tai odottamaton tai häiritsevä ääni.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      319
      7544
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1843
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1171
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe