Vieläkin välitän sinusta nainen

Anonyymi-ap

En tiedä että olenko ihan idiootti kun vieläkin minulla on sinua kohtaan tunteita. En tiedä että oliko tämä sinulla vaan jotakin pelailua, mutta minä välitin sinusta oikeasti. Vieläkin välitän. Tiedän että silloin kun oli tilaisuuksia niin minun olisi pitänyt olla rohkeampi, nyt ollaan tilanteessa josta ei hevin ole ulospääsyä.

Jos yhtään lohduttaa niin todella kurjalta tuntuu. Minussa varmasti oli vikaa mutta kuitenkin olen sitä mieltä että yksin syy ei ollut minun. Todella surullinen olen että tähän ollaan tultu. Järki sanoo että nyt kannattaisi vaan antaa olla, sydän ei millään tahdo uskoa.

66

2580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä en pelaa sun tunteilla. Minulla myös on tunteita sinua kohtaan, ollut aina. Miksei vain tavattaisiin ja puhuttaisiin asioistakin jotka tuntuvat kipeältä kertoa. Kasvotusten vain Sinä ja minä. Eikä muita. Rakas???

• Anonyymi

Kurjalta tuntuu. Tämä on ikuinen uni… 1000 vuotta, pitää voittaa vastukset, lohikäärmeet sun muut :)
      Vain suudelma herättää, mutta se on satua se.

• Anonyymi

Ei minusta ole mitään tarvetta syyttää kumpaakaan tapahtuneesta tai tapahtumattomuudesta. Tilanne on se mikä se on, ei sille voi mitään.

• Anonyymi

Minullakin on erästä miestä kohtaan tunteita ja on ollut pitkään.Välillä tuntuu siltä että hänelläkin on, mutta mua ärsyttää sen pään pyörittäminen välillä, tuntuu että leikkii mun tunteilla.

• Anonyymi

Olen niin kovin väsynyt toivomaan.
      Torjui minut niin monesti, että on vaikea ajatella, että sinulla olisi ollut jotain syvempää minua kohtaan.
      Minulla oli, eivätkä tunteeni olleet leikkiä.
      Olen pari kuukautta ollut surullinen, pettynyt itseeni ja vihainen itselleni, kuinka sallin itseäni kohdeltavan.
      Olisin valmis puhumaan ja selvittämään, mutta sinun on tehtävä aloite. Jos sinulla mitään tunteita puoleeni on. Minä en sitä tee.
      Yritän vähitellen toipua ja säästän sydäntäni.
      Koska sillä totisesti ei ole mahdollisuutta mennä enää enempää rikki.
      Rakastuin sinuun ja se kaduttaa, koska satutin itseni siinä touhussa…
      Minulle rakastuminen ja rakastaminen ei ole kilpailua, eikä leikkiä, josta huutelisin joka paikassa.
      Niitä suren yksin tai rakastan ja iloitsen rakkaani kanssa onnellisena.
      Voithan hyvin.

• Anonyymi

Anna anteeksi kaikesta surusta ja mielipahasta. Me olemme niin erilaisia että en yhtään ymmärtänyt enkä osannut tulkita käytöstäsi. Tuntui että samaan aikaan ympärilläsi pyöri muita miehiä, ja omaa epävarmuuttani tunsin itseni mustasukkaiseksi. Tuntui lisäksi että sinulla oli heidän kanssaan myös paljon hauskempaa kuin minun kanssani. Tämän vuoksi en uskaltanut tehdä enempää, kai sitten pelkäsin särkeväni sydämeni.
        Särjin sydämeni nyt oman tekemättömyyteni ja oman tyhmyyteni vuoksi.
        Minäkin rakastuin sinuun. Oikeasti olen pahoillani.
        Haluaisin minäkin puhua asiat halki, mutta en tiedä uskallanko enää lähestyä ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna anteeksi kaikesta surusta ja mielipahasta. Me olemme niin erilaisia että en yhtään ymmärtänyt enkä osannut tulkita käytöstäsi. Tuntui että samaan aikaan ympärilläsi pyöri muita miehiä, ja omaa epävarmuuttani tunsin itseni mustasukkaiseksi. Tuntui lisäksi että sinulla oli heidän kanssaan myös paljon hauskempaa kuin minun kanssani. Tämän vuoksi en uskaltanut tehdä enempää, kai sitten pelkäsin särkeväni sydämeni.
        Särjin sydämeni nyt oman tekemättömyyteni ja oman tyhmyyteni vuoksi.
        Minäkin rakastuin sinuun. Oikeasti olen pahoillani.
        Haluaisin minäkin puhua asiat halki, mutta en tiedä uskallanko enää lähestyä ollenkaan.

Lähesty. Ihan oikeesti, haluan puhua sun kanssa. Rakastuin suhun ihan hulluna

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

koska pääsette puhumaan seuraavan kerran?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä voi kuvitella keskustelevansa oman kaivattunsa kanssa tai sitten oikeasti keskustelee?

Niin kovasti kolahti minulla että en saanut kunnolla yöllä nukuttua kun oltiin päivällä juteltu. En ole viime aikoinakaan kovin hyvin nukkunut. Todella harmi on jos tämä tähän jää kun on niin paljon tunteita pelissä. Minä en vaan osaa tätä, olen rehellisesti sanottuna huono ihmissuhteissa.

Kaikkea hyvää sinulle ja hyviä yöunia :)

• Anonyymi

Mitä jos vaan kuvittelet että mitään ei ole?

• Anonyymi

Tähän alan minäkin hiljalleen kallistua. Että mitään ei ole. Mitään ei tule. Mitään ei tapahdu hänen suunnalta. Mitään hän ei tunne minua kohtaan. Mitään ei ole tehtävissä. Ehkä mä jo muutaman päivän jälkeen alan pääsemään viimein voiton puolelle, kun hoen tuota, että mitään ei ole. Sen jälkeen saakin kylmyys astua sisälleni. Laitan Jussipaidan vai oliko se Anttipaita, mutta kuitenkin. Se pitää minut lämpimänä, vaikka sisälläni onkin kylmyys. Ehkä sen joku poistaa jonain päivänä. Ehkä ei. En näe tulevaan. En voi tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän alan minäkin hiljalleen kallistua. Että mitään ei ole. Mitään ei tule. Mitään ei tapahdu hänen suunnalta. Mitään hän ei tunne minua kohtaan. Mitään ei ole tehtävissä. Ehkä mä jo muutaman päivän jälkeen alan pääsemään viimein voiton puolelle, kun hoen tuota, että mitään ei ole. Sen jälkeen saakin kylmyys astua sisälleni. Laitan Jussipaidan vai oliko se Anttipaita, mutta kuitenkin. Se pitää minut lämpimänä, vaikka sisälläni onkin kylmyys. Ehkä sen joku poistaa jonain päivänä. Ehkä ei. En näe tulevaan. En voi tietää.

Anttipaidalle semmosia terveisiä, että älä oo tommonen. Miksi me olemme niin toivottomia? Eipä tuo sun pakeneminen auta yhtään asiaa. Miten voisin sulle jutella, kun et käytä edes etuovea enkä näe sinua?

- Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anttipaidalle semmosia terveisiä, että älä oo tommonen. Miksi me olemme niin toivottomia? Eipä tuo sun pakeneminen auta yhtään asiaa. Miten voisin sulle jutella, kun et käytä edes etuovea enkä näe sinua?

- Sivusta.

Käytänkö sit takaovea sun mielestä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun tarkoitin että oikeesti on mutta on vain väärin kuvittelua ettei ole mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua alkaa jo ärsyttää tuollainen vaikka ei hän vissiin ole mun kaivattuni.
        Koska itselläni on tunteita ja paljon onkin häntä kohtaan.
        Älkää luovuttako helpolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua alkaa jo ärsyttää tuollainen vaikka ei hän vissiin ole mun kaivattuni.
        Koska itselläni on tunteita ja paljon onkin häntä kohtaan.
        Älkää luovuttako helpolla.

Helpolla en ole luovuttanut, olenhan odottanut jo yli vuoden, mutten voi niinku ei kukaan muukaan pitää ihmistä väkisin luonaan, kun huomaa, että toinen haluaa lähteä. Myöskään takaisin ei ketään väkisin saa tai jos saakin, se ei ole oikein eikä aitoa. Sivuhemmo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helpolla en ole luovuttanut, olenhan odottanut jo yli vuoden, mutten voi niinku ei kukaan muukaan pitää ihmistä väkisin luonaan, kun huomaa, että toinen haluaa lähteä. Myöskään takaisin ei ketään väkisin saa tai jos saakin, se ei ole oikein eikä aitoa. Sivuhemmo

Jos toinen nimenomaa haluaa lähteä niin ei kait sillon auta sanoa kuin hyvästi.

• Anonyymi

Asiat meni niin kuin siinä hetkessä kyettiin. Ei muuta voi itseltään eikä toiselta vaatia. Siihen oli syynä varmasti monet tekijät, ja epävarmuuttakin, mutta pohjimmiltaan uskon että molemmat tykättiin toisistamme paljon. Ei, ei etsitä syytä eikä syytellä toisiamme. Kurjalta on tuntunut minustakin. Ehkä silloin ei ollut oikea aika.

Tuo viimeinen lause, allekirjoitan täysin.

• Anonyymi

En ollut kiinnostunut, enkä tuntenut samoin. Eräälle vanhemmalle miehelle

• Anonyymi

Minne suuntaan tää meni?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minne suuntaan tää meni?

Ei ainakaan Minulta ollut tuo.

• Anonyymi

Tämä siis ei ollut Minulta , naiselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä siis ei ollut Minulta , naiselta.

Olet M nainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet M nainen?

Kyllä olen. M nainen haluaa M miehen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olen. M nainen haluaa M miehen.

Sama täällä.edelleen tunteita M-mieheen.pohjanmaalta tämä.

• Anonyymi

Onko teillä irl yhteys poikki?

• Anonyymi

Kengännauha on poikki.

• Anonyymi

On poikki. Sivusta mies.

• Anonyymi

Toivon ettei tuo aloitus ole kaipaamaltani henkilöltä.
      Mun mielestä olen tehnyt jo selväksi että kiinnostusta on enemmänkin.
      Me ei mun mielestä olla tuossa vaiheessa enää.

• Ymmärrän sua aloittaja hyvin. Et suinkaan ole mikään idiootti vaan ilmeisen syvästi tunteva ihminen. Joskus vaan elämässä kohtaamme ihmisen, joka ravisuttaa sisintämme ja mullistaa maailmamme. Näin kävi mullekin. Rakastuin palavasti yhteen mieheen ja ikävä on jäänyt asumaan pysyvästi sydämeeni. Vahvoja tunteita laidasta laitaan on tullut koettua hänen takiaan. Järki on mullekin hokenut monta kertaa, että anna olla jo, unohda hänet, sä pääset yli. Mutta mun hölmö sydän vaan sitkeästi kaipaa ja toivoo uutta mahdollisuutta. Kaikki meni niin pieleen kuin vaan voi. Vain ihme voisi pelastaa tilanteen, kääntää uuden sivun tarinasta ja tuoda meidät vielä yhteen. Josko me löytäisimme toistemme luokse ja rakastuisimme uudelleen 🩷

Terveisin kohtalotoveri

• Anonyymi

Sivusta kommentoin, syvästi tunteva ihminen luo itselleen mielikuvan toisesta, jossa on vain niitä mieleisiä tuntemuksia toisesta. Tarkoittaa vähän samaa kuin harhainen tuntemus, jos aikaa kuluu tämän tuntemuksen parissa, siitä voi tulla ongelma. Toisen käyttäytymistä seuraamalla ottaa koppeja vain niistä seikoista, jotka tukevat sitä omaa mielikuvaa toisesta.

Tällainen tunteminen tuskin johtaa mihinkään hyvään, jollei todellista lähentymistä tapahdu. Unelmointi ja fantasiat yleensä pettää, kun uskallus muuhun ei riitä. En suosittele vellomaan tällaisten tuntemusten parissa kovin pitkään. Tunnelukon kohdannut, enkä sitä kyennyt oikealla tavalla käsittelemään.

Huonosti niissä yleensä käy, kun ymmärrys toiselta puuttuu, näyttää se enemmän oudolta ja vähemmän hyväksyttävältä. Halu uskoa hyvään ei aina riitä, jos toiselta se puuttuu täysin. Itse olen syvästi tunteva ihminen, aistin asioita ympärillä, enkä uskalla enää tuntea syvästi, kun erehdyin pahasti tuntemusteni kanssa. Vaadin naiselta jo enemmän kuin vain niitä tuntemuksia.

• Anonyymi

Niinpä niin,ei rauhoitu ei.Tulee välillä outoja hepuleita pikku asioista,Olen normaalisti luonteeltani rento ja hyvä hermonen.Kaikkee se ikävä teettää.

• Anonyymi

En edes tiennyt , että hän välittäisi. Hän kyllä tietää, että välitän..liikaakin💔

• Anonyymi

Kuka nainen? Olen henkisesti luovuttanut. En lähde kuvittelemaan näitä enää, jos ei ole tunnisteita että voisi olla minulle.

• Anonyymi

Tänään olin aika surullinen. ajattelin jopa et kadun jokaista hetkeä kun sua rakastin ja toivoin. Mut sit tajusin et kannattaa olla kuitenkin kiitollinen että on saanut kokea ihania tunteita sua kohtaan. En halua sydäntäni kovettaa.
      Ehkä en uskonut riittävästi et tässä ois ollut mahdollisuuksia.. osaat arvata miksi jos olet hän.. Onnea elämääsi

• Anonyymi

Tääkö ei ole leikkiä sitten. Antaa meille josta ei kukaan oikeasti välitä toivoa. Mä en jaksa leikkiä. Kiitos hei.

• Anonyymi

Täällä kirjoittelu ei kerro mitään siitä mikä on totta ja mikä ei. Tuntemattomien kanssa kirjoittaminen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä kirjoittelu ei kerro mitään siitä mikä on totta ja mikä ei. Tuntemattomien kanssa kirjoittaminen!

Palsta on satumaa, niin minä sen ajattelen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei keneenkään voi ihastua kunnolla ennen kuin on ollut muutaman kerran tekemisissä kasvotusten. Keskustellut ja viettänyt aikaa yhdessä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saanko nyt angstata mulla paha mieli. Juu välittääkää toki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meen saunaan ja nukkumaan. Voitte jatkaa ihan rauhassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei keneenkään voi ihastua kunnolla ennen kuin on ollut muutaman kerran tekemisissä kasvotusten. Keskustellut ja viettänyt aikaa yhdessä!

Kateellisten panettelua😇

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvät tripit saa, suosittelen ihmiselle kellä siihen virtapiirit mahdollistaa🤪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saanko nyt angstata mulla paha mieli. Juu välittääkää toki.

Kaikessa rauhassa vaan,kunhan et 51 prosettisen tunnisteellisesti ketään loukkaa(Käräjät).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikessa rauhassa vaan,kunhan et 51 prosettisen tunnisteellisesti ketään loukkaa(Käräjät).

Se oon kuule minä jota tässä loukattu. Että siitä lähdetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kateellisten panettelua😇

En ole ihastunut kehenkään jota en tunne.

• Anonyymi

Antaa toivoa, kyllä. Antaa välillä myös pahaa mieltä. Oikeastaan palsta tarjoaa koko tunneskaalan ja tämä on tavallaan kuin Salatut elämät tmv. sarja, joka koukuttaa, mutta siinä näkee myös toisten elämiin ja tavallaan salassakin. Samalla tavalla ikäänkuin seurataan, mitä naapurissa tapahtuu ja liitynkö minä itse siihen mitenkään ym. Sitten kun ohjelma loppuu, jää odottamaan seuraavaa jo kieli pitkällä. Monenmoista löytää täältä. Erään sivuhemmon ajatuksia

• Anonyymi

Koskaan ei tule oikeaa hetkeä, se luodaan.

• Anonyymi

Luo se sitten. Tarviin sen.

• Anonyymi

Voisitko kertoa vähän tilanteestasi aloittaja? -- mietiskelevä/toivova sivusta--

• Anonyymi

Luen tällaiset aloitukset aina niin, että siinä joku toinen kirjoittelee kaivattuni kanssa - tai päinvastoin.

• Anonyymi

En pelaile vaikka et sitä välttämättä uskokaan enkä satuta tahallisesti.

• Anonyymi

M nainen haluaa M miehen edelleen. Ettei vaan jää epäselväksi.

• Anonyymi

Myös toisinpäin jos olet se M, mistä sen tietäisin?

• Anonyymi

Eikö se M mies ollut J naiselle?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös toisinpäin jos olet se M, mistä sen tietäisin?

Meidän kummankin etu-ja sukunimissä on yhtä monta kirjainta.

• Anonyymi

Jos kaksi ihmistä tuntee vetoa toiseen-ei pelkästään seksuaalisesti mutta sitten kun tulee mukaan se henkinen yhteenkuuluvuus, huomaatte, että arvostatte toisianne ihan sellaisena kun olette...se on ikävä.

• Anonyymi

Hienosti sanottu!

• Anonyymi

Noin se varmaankin on.

• Anonyymi

KERTOISITKO NIMEN ALKUKIRJAIMEN, ETTÄ TIEDÄN TARKOITATKO MINUA

• Anonyymi

Minulle on se ja sama välitätkö vai et, vain näiden vuosien teot ratkaisee. Jos olet ollut minua vastaan ja järjestämässä näitä juttuja, älä edes puhu minulle. Olet minulle hällä väliä tai vihan kohde.

• Anonyymi

Mitään pahaa ikinä tehnyt ja olette pitäneet vuosia tässä paskassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitään pahaa ikinä tehnyt ja olette pitäneet vuosia tässä paskassa.

Toivottavasti elämän karma korjaa tekonne hyvänä minulle ja huonona teille.

• Anonyymi

Ei tässä kukaan ole sinua vastaan ollut.

• Anonyymi

Jos olet kiusattu ja tönitty ansaitset kunnon naisen toisin kuin tönijät ja kiusaajat tulisi viedä kastraatioon

• Anonyymi

Ex kiusaajille ratioille ja kiusaajille pitää vaihtaa asetelmaa ja kiusatut ja ei ratiot tönii kiusaa hommaa heidän naiset työt ja tekee lapsia horny naisen kanssa ja tönii kiusaajia ja ratioita joka päivä ja nauraa ja hirnuu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpon hallitus tulee leikkaamaan eläkkeitä!

Orpo suunnittelee eläkeuudistuksen tammikuulle 2025. Siihen mennessä työmarkkinajärjestöjen pitää tehdä suunnitelma siit
      Maailman menoa
      343
      3780
    2. Niko Ranta -Aho kertoo ettei Sofia ollut hänelle sopiva nainen.

Ei ollut kannustanut häntä raittuiteen ,vaan teki juuri päinvastaisin ja olisi halunut siksi erilaisen naisystävän .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      2614
    3. Miksi miehet jäävät lapsettomiksi Suomessa?

Suomessa jo puolet 35-vuotiaista miehistä oli lapsettomia. Osuus on kasvanut 10 prosenttia vuodesta 2015, eli todella no
      Maailman menoa
      402
      2550
    4. Vakava onnettomuus

Kevätniemen sahalla tapahtunut illalla vakava onnettomuus, kuormaaja ja pakettiauto törmänneet yhteen. Kolme loukkaantun
      Lieksa
      37
      1747
    5. Miten ihmistä voidaan rangaista työttömyydestä, kun avoimia työpaikkoja ei edes ole kaikille ?

Vaikka kuinka työtön kuinka haluaisi työpaikan, hän ei sitä saa. Työttömiä työnhakijoita oli elokuun lopussa 249000 ja
      Perussuomalaiset
      233
      1614
    6. Minun on aika

Siirtyä sivuun ja piiloon. En kuulu elämääsi enkä voi siihen tämän tapahtumasarjan jälkeen kuulua. Tiedät sen ja minä ti
      Ikävä
      65
      1517
    7. Onko Olivian kiusaaja jo linnassa

Paikka johon kiusaaja kuuluu.
      Suomussalmi
      28
      1358
    8. "MIHAIL DELJYAGIN,VENÄJÄN TULEVA PRESIDENTTI"!!!

"VEITSENTERÄVÄ TALOUSMIES"!!!
      Maailman menoa
      18
      1241
    9. Olisitko nainen halunnut oikeasti

olla jollainlailla tekemisissä vai miks kyselit ? Olisitko halunnut vain sotkea päätäni enemmän kun se on jo muutenkin s
      Ikävä
      57
      1052
    10. Niko Ranta-ahon kirja

Tosi kiinnostava. Että on huumeidenkäyttäjä ja diileri. No parempi sentään kuin pedo Sillanpää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      129
      1031
    Aihe