Vaihdoin kiuaskivet ja nyt pitäisi päästä entisistä haperoista eroon. Mihin ne pitäisi laittaa? Maastahan ne on tulleet, joten biojäteastiakin kävi mielessä. Poltettaviin ei viitsi laittaa, kun eihän kivi pala. Muita vaihtoehtoja? Eikös lasi tehdä kivestä (hiekasta?) sulattamalla
Mihin saa toimittaa vanhat kiuaskivet
6
785
Vastaukset
- Anonyymi
Hei hetki! Oletko uusavuton vai menneet mantsan bilsantunnit hukkaan? Maasta ne ovat tulleet ja maahan ne takaisin joutavat.
- Anonyymi
Nakkaa metsään
- Anonyymi
Vie vaikka jonkun kierrätyksestä koko ajan toitottavan viherpiipertäjän postilaatikkoon, hän osaa arvostaa tekoasi, ja osaa viedä ne sopivaan paikkaan. Itse olen nakannut sekajätteisiin, kuten kaiken muunkin mahdollisen ja mahdottoman, siitähän minä maksan että roska-auto käy kerran kuussa roskikseni tyhjentämässä, vaikka olisi tyhjä...
- Anonyymi
Laita kivet sinne missä muutkin kivet on.
Kivikasoja löytyy kaikkialta. Kivi ei ole ongelmajäte, et saa sakkoja. - Anonyymi
Keltainen talo kaiterantien alussa, siihen pihalle voi käydä kaatamassa, keräilen niit :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161