Vaihdoin kiuaskivet ja nyt pitäisi päästä entisistä haperoista eroon. Mihin ne pitäisi laittaa? Maastahan ne on tulleet, joten biojäteastiakin kävi mielessä. Poltettaviin ei viitsi laittaa, kun eihän kivi pala. Muita vaihtoehtoja? Eikös lasi tehdä kivestä (hiekasta?) sulattamalla
Mihin saa toimittaa vanhat kiuaskivet
6
895
Vastaukset
- Anonyymi
Hei hetki! Oletko uusavuton vai menneet mantsan bilsantunnit hukkaan? Maasta ne ovat tulleet ja maahan ne takaisin joutavat.
- Anonyymi
Nakkaa metsään
- Anonyymi
Vie vaikka jonkun kierrätyksestä koko ajan toitottavan viherpiipertäjän postilaatikkoon, hän osaa arvostaa tekoasi, ja osaa viedä ne sopivaan paikkaan. Itse olen nakannut sekajätteisiin, kuten kaiken muunkin mahdollisen ja mahdottoman, siitähän minä maksan että roska-auto käy kerran kuussa roskikseni tyhjentämässä, vaikka olisi tyhjä...
- Anonyymi
Laita kivet sinne missä muutkin kivet on.
Kivikasoja löytyy kaikkialta. Kivi ei ole ongelmajäte, et saa sakkoja. - Anonyymi
Keltainen talo kaiterantien alussa, siihen pihalle voi käydä kaatamassa, keräilen niit :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621127Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661087- 501080
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731009Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153922Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717857- 89847
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182810Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105729Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51713