Vaihdoin kiuaskivet ja nyt pitäisi päästä entisistä haperoista eroon. Mihin ne pitäisi laittaa? Maastahan ne on tulleet, joten biojäteastiakin kävi mielessä. Poltettaviin ei viitsi laittaa, kun eihän kivi pala. Muita vaihtoehtoja? Eikös lasi tehdä kivestä (hiekasta?) sulattamalla
Mihin saa toimittaa vanhat kiuaskivet
6
760
Vastaukset
- Anonyymi
Hei hetki! Oletko uusavuton vai menneet mantsan bilsantunnit hukkaan? Maasta ne ovat tulleet ja maahan ne takaisin joutavat.
- Anonyymi
Nakkaa metsään
- Anonyymi
Vie vaikka jonkun kierrätyksestä koko ajan toitottavan viherpiipertäjän postilaatikkoon, hän osaa arvostaa tekoasi, ja osaa viedä ne sopivaan paikkaan. Itse olen nakannut sekajätteisiin, kuten kaiken muunkin mahdollisen ja mahdottoman, siitähän minä maksan että roska-auto käy kerran kuussa roskikseni tyhjentämässä, vaikka olisi tyhjä...
- Anonyymi
Laita kivet sinne missä muutkin kivet on.
Kivikasoja löytyy kaikkialta. Kivi ei ole ongelmajäte, et saa sakkoja. - Anonyymi
Keltainen talo kaiterantien alussa, siihen pihalle voi käydä kaatamassa, keräilen niit :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553763- 322179
- 402074
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171721Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401542Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251482- 791443
- 1381172
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221133Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901115