Vaihdoin kiuaskivet ja nyt pitäisi päästä entisistä haperoista eroon. Mihin ne pitäisi laittaa? Maastahan ne on tulleet, joten biojäteastiakin kävi mielessä. Poltettaviin ei viitsi laittaa, kun eihän kivi pala. Muita vaihtoehtoja? Eikös lasi tehdä kivestä (hiekasta?) sulattamalla
Vastaukset 6
- Anonyymi
Hei hetki! Oletko uusavuton vai menneet mantsan bilsantunnit hukkaan? Maasta ne ovat tulleet ja maahan ne takaisin joutavat.
- Anonyymi
Nakkaa metsään
- Anonyymi
Vie vaikka jonkun kierrätyksestä koko ajan toitottavan viherpiipertäjän postilaatikkoon, hän osaa arvostaa tekoasi, ja osaa viedä ne sopivaan paikkaan. Itse olen nakannut sekajätteisiin, kuten kaiken muunkin mahdollisen ja mahdottoman, siitähän minä maksan että roska-auto käy kerran kuussa roskikseni tyhjentämässä, vaikka olisi tyhjä...
- Anonyymi
Laita kivet sinne missä muutkin kivet on.
Kivikasoja löytyy kaikkialta. Kivi ei ole ongelmajäte, et saa sakkoja. - Anonyymi
Keltainen talo kaiterantien alussa, siihen pihalle voi käydä kaatamassa, keräilen niit :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3451276- 54763
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55738- 38735
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä152633Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa59616- 45614
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26601- 56596
- 43550