Salaa sinulta jotain tärkeää?
Mielisairauden, lapsen, tuomion?
Mitä silloin tulee tehdä?
Epäiletkö että kaivattusi
5
581
Vastaukset
- Anonyymi
Soitella naapurit sairaalat kaikki läpi ja muutenkin toimia hyvin sekopäisesti
- Anonyymi
En epäile.
- Anonyymi
Klikkasin lehdestä paljon kuolema maksaa mutta olikin vaan mainos se 🤔😤🙈
Kyllä se on aika tapaus/yksilökohtaista mitä silloin tulisi tehdä... Millainen fiilis tilanteesta itellä on? Miten lupaavalta toinen kaikesta huolimatta vaikuttaa? Millaisia toiveita itsellä on? Ja sitten ne pari miljardia muuta seikkaa...
Itse olen ainakin omasta mielestäni yrittänyt antaa toiselle aikaa ja tilaa kertoa elämästään, koittanut rohkaista toista kertomalla omista vähemmän hyvistä puolistani vaatimatta toiselta samaa, kertonut kun toisella on kysyttävää menneisyydestäni ja muuta sellaista. Mutta kaikki nimenomaan "vaatimatta" toiselta kaikesta menneisyydestään kertomista, vaatimatta olemisellani vastaamaan omaan avoimuuteeni, koittaen vain jättää sen oven auki, että minä olen tällainen urpo, niin luuletko että pelkäisin sinun historiaasi.
Mutta tosiasia on, että eihän sitä ennalta voi tietää mitä sieltä tulee ja miten paljon toinen pelkää niistä asioistaan kertoa, omista syistään, niin se tie on täysin sumussa ja ainoa mihin voi varautua, on se että kaikesta huolimatta hyväksyy toisen "vain" toisena vajavaisena ihmisenä, vaikkei ehkä asioita kuultuaan enää haluaisikaan suhdetta jatkaa. Mutta siitä huolimatta toisen voi hyväksyä ja antaa toisen rohkeudelle tunnustusta, etenkin pitämällä suunsa toisen asioista kiinni.- Anonyymi
No, en kyllä epäile kenestäkään noita, mutta jos epäilisin, niin kyselisin...En ehkä suoraan, ellei anna syytä, vaan jotain kierotietä...Jos joku vainu herää, niin yleensä, jos on tärkeä henkilö, niin tahdon tietää, missä mennään. Ihan, että tiedän, missä mennään. Loppu päätelmät ei sitten muille kuulu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163445Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3873200Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o783019Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362849Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582348- 492039
- 941964
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141879Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181869- 571759