Tuskaisuus ja ahdistuneisuus

Tiedän, että lääkkeistä joku sopii toiselle ja joku muu toiselle. En varsinaisesti koe olevani masentunut vaikka syönkin nyt Venlafaxinia ja Escatalopramia. Jaksan toimia ja aloittaa tehtäviä jotenkin. Liikun, syön terveellisesti. Herään nykyään kahden, kolmen aikoihin yöstä enkä saa enää sen jälkeen nukuttua. Tämä on ihan viime viikkojen vaiva. Joko en osaa kertoa lääkärille mikä on pielessä tai he eivät halua määrätä minulle jostain syystä oikeaa lääkettä. Puolisoni sairastui puolisen vuotta sitten ja tilanne on mennyt jo aika pahaksi. Kuskaan häntä lääkäristä, tutkimuksesta toiseen sinne tänne Etelä-Suomea. Lisäksi hänen huonovointisuutensa ja avuttomuutensa vaikuttaa minunkin terveyteeni. Hänen tilanteensa siis ahdistaa ja tuskastuttaa minua suuresti. Tähän haluaisin jotain lääkettä mutta mitä? Diapamia sain reseptin 5 Mg, mutta se on jo loppu. Lisäksi se aiheuttaa minulle kipuja nilkkoihin. Opamoxia kokeilin, mutta ei vaikuta minuun rauhoittavasti. Mitä suosittelette olematta lääkäri?
3432
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Hei. Pyydä lääkäriltä nukahtamislääkettä. Itselläni oli zopinox ja se auttoi.

Äänestä

psykoterapiaa ja unilääkkeitä.

Äänestä

Tuskastuminen sinun tilanteessasi on normaali reaktio. Kuuluu elämään. Normaaleja reaktioita ei kai ole syytä lääkitä.

Voit vaikka kirota ja karjaista lujaa. Se voisi helpottaa enemmän kuin tunteiden puuduttaminen lääkkeillä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Anonyymi-ap kirjoitti:

Tiedän, että lääkkeistä joku sopii toiselle ja joku muu toiselle. En varsinaisesti koe olevani masentunut vaikka syönkin nyt Venlafaxinia ja Escatalopramia. Jaksan toimia ja aloittaa tehtäviä jotenkin. Liikun, syön terveellisesti. Herään nykyään kahden, kolmen aikoihin yöstä enkä saa enää sen jälkeen nukuttua. Tämä on ihan viime viikkojen vaiva. Joko en osaa kertoa lääkärille mikä on pielessä tai he eivät halua määrätä minulle jostain syystä oikeaa lääkettä. Puolisoni sairastui puolisen vuotta sitten ja tilanne on mennyt jo aika pahaksi. Kuskaan häntä lääkäristä, tutkimuksesta toiseen sinne tänne Etelä-Suomea. Lisäksi hänen huonovointisuutensa ja avuttomuutensa vaikuttaa minunkin terveyteeni. Hänen tilanteensa siis ahdistaa ja tuskastuttaa minua suuresti. Tähän haluaisin jotain lääkettä mutta mitä? Diapamia sain reseptin 5 Mg, mutta se on jo loppu. Lisäksi se aiheuttaa minulle kipuja nilkkoihin. Opamoxia kokeilin, mutta ei vaikuta minuun rauhoittavasti. Mitä suosittelette olematta lääkäri?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu