Tiedän, että lääkkeistä joku sopii toiselle ja joku muu toiselle. En varsinaisesti koe olevani masentunut vaikka syönkin nyt Venlafaxinia ja Escatalopramia. Jaksan toimia ja aloittaa tehtäviä jotenkin. Liikun, syön terveellisesti. Herään nykyään kahden, kolmen aikoihin yöstä enkä saa enää sen jälkeen nukuttua. Tämä on ihan viime viikkojen vaiva. Joko en osaa kertoa lääkärille mikä on pielessä tai he eivät halua määrätä minulle jostain syystä oikeaa lääkettä. Puolisoni sairastui puolisen vuotta sitten ja tilanne on mennyt jo aika pahaksi. Kuskaan häntä lääkäristä, tutkimuksesta toiseen sinne tänne Etelä-Suomea. Lisäksi hänen huonovointisuutensa ja avuttomuutensa vaikuttaa minunkin terveyteeni. Hänen tilanteensa siis ahdistaa ja tuskastuttaa minua suuresti. Tähän haluaisin jotain lääkettä mutta mitä? Diapamia sain reseptin 5 Mg, mutta se on jo loppu. Lisäksi se aiheuttaa minulle kipuja nilkkoihin. Opamoxia kokeilin, mutta ei vaikuta minuun rauhoittavasti. Mitä suosittelette olematta lääkäri?
Tuskaisuus ja ahdistuneisuus
Anonyymi-ap
3
313
Vastaukset
- Anonyymi
Hei. Pyydä lääkäriltä nukahtamislääkettä. Itselläni oli zopinox ja se auttoi.
- Anonyymi
psykoterapiaa ja unilääkkeitä.
- Anonyymi
Tuskastuminen sinun tilanteessasi on normaali reaktio. Kuuluu elämään. Normaaleja reaktioita ei kai ole syytä lääkitä.
Voit vaikka kirota ja karjaista lujaa. Se voisi helpottaa enemmän kuin tunteiden puuduttaminen lääkkeillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123846Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja293208Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2943153Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82030- 2531848
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk81808Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2301408- 801375
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi421169Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81123