Tiedän, että lääkkeistä joku sopii toiselle ja joku muu toiselle. En varsinaisesti koe olevani masentunut vaikka syönkin nyt Venlafaxinia ja Escatalopramia. Jaksan toimia ja aloittaa tehtäviä jotenkin. Liikun, syön terveellisesti. Herään nykyään kahden, kolmen aikoihin yöstä enkä saa enää sen jälkeen nukuttua. Tämä on ihan viime viikkojen vaiva. Joko en osaa kertoa lääkärille mikä on pielessä tai he eivät halua määrätä minulle jostain syystä oikeaa lääkettä. Puolisoni sairastui puolisen vuotta sitten ja tilanne on mennyt jo aika pahaksi. Kuskaan häntä lääkäristä, tutkimuksesta toiseen sinne tänne Etelä-Suomea. Lisäksi hänen huonovointisuutensa ja avuttomuutensa vaikuttaa minunkin terveyteeni. Hänen tilanteensa siis ahdistaa ja tuskastuttaa minua suuresti. Tähän haluaisin jotain lääkettä mutta mitä? Diapamia sain reseptin 5 Mg, mutta se on jo loppu. Lisäksi se aiheuttaa minulle kipuja nilkkoihin. Opamoxia kokeilin, mutta ei vaikuta minuun rauhoittavasti. Mitä suosittelette olematta lääkäri?
Tuskaisuus ja ahdistuneisuus
Anonyymi-ap
3
333
Vastaukset
- Anonyymi
Hei. Pyydä lääkäriltä nukahtamislääkettä. Itselläni oli zopinox ja se auttoi.
- Anonyymi
psykoterapiaa ja unilääkkeitä.
- Anonyymi
Tuskastuminen sinun tilanteessasi on normaali reaktio. Kuuluu elämään. Normaaleja reaktioita ei kai ole syytä lääkitä.
Voit vaikka kirota ja karjaista lujaa. Se voisi helpottaa enemmän kuin tunteiden puuduttaminen lääkkeillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627226
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264158- 493611
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473200- 512946
- 482444
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262336Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732039Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551995- 291896