Kävin just Finnairin sivuilla ja niillä on lennot Damiin 148 euroa!!!! Siis edestakaisin. Olen itse maksanut aina reilut 200 euroa ja tämä on halvin hinta jonka olen tähän mennessä nähnyt. Varaus aikaa oli 29.5 asti eli huomiseen tai siis vielä huominen päivä...
HALPA lento Damiin!
Jee
4
1549
Vastaukset
- jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Kuka tuolla valtion ylihinnoitettua lentoyhtiötä enään käyttää... Blue1 lennot damiin alkaen 70e.
- Jee
Kyllä... Mutta EI edestakaisin. Oli nytkin yli 200 e kun vasta katsoin
- Jee
Finnair: lennot 7.7 Amsterdamiin ja takas Suomeen 17.7: 148 e
Kun taas samat päivämäärät 208 e- Blue1.
Eihän se ole kuin 60 e mutta kuitenkin - Nina
Joo mäkin varasin just pari tuntia sitten lennon Amsterdamiin 19.7-10.8. 162 e oli loppusumma. Blue1 taas olis maksanut yli 200 e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1508865Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492629Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282407- 462405
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231713Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä421240Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136