Samsung Gt-B 2710 erittäin kestävä ,erittäin uskollinen palvelija hidastuu tai loppuu kokonaan hyvät ominaisuudet; hyvä nauhuri,isosti ääni kuulunut ,hyvä lamppu ,iskunkestävä pudotuksen 2 m rautalevyn päälle toimii,kirkas näyttö, hyvät text viestit,hyvä kamera 2m,iso muisti,1-- akun kesto 5pv sammutus yöksi .Ei löytys samaa puhelinta 4G ,tai vastaava samoilla ominaisuuksilla .vastaavia on minulla näyttö huono,ääni huono,ei akku enää saatavilla tähän malliin,huono kamera, huono text viesti, 1hyvä kirkas valo, iskunkestävä,vesitiivis,1000kg ajaa päältä saa ,akun kesto 3 viikkoa sis yö sammutuksen.🤔🥺.
Nyt se loppuu elisa ilmoitti viikolla 39 3G puhelimet hidastuvat
Anonyymi-ap
4
269
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä se tuota mallia yhtään hidasta
- Anonyymi
Nyt elisa ilmoitti 3G puhelimet hidastuvat viikolla 39 =tuli ostettua nokia 800 testi erittäin pitkä toiminta aika kestävä kestää pudotuksen 1,8m .samanlainen käyttöliittymä kuin cat b 40 no ensi viikolla näemme pitääkö puhelinta vaihtaaa .vai toimiiko entinen ois ~~"(äärrettömän hyvä jos toimis~~")🤔😁.
- Anonyymi
Nokia 105 4G
- Anonyymi
Ei semmoista ole, eikä tule.
Minulla on 4G luuri ja se pysyy päällä viikon, jos ei paljon puhu, eikä matkusta.
En sammuta yöksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984