Mitä teit varastamallasi hiekotus sepelillä, jonka veit tervasmäessä rivitalon hiekotuslaatikosta?
hiekotussora rosvo
13
682
Vastaukset
- Anonyymi
otsavalo vain vilkahteli, kun lastasit kottikärryyn sankoja..
- Anonyymi
Kyl mää sitä ihan hiekoituksehen käytän..:P
- Anonyymi
Minä taas olen jo vuosia hakenut viiskulman laatikoista hiekat,ihan samaan tarkoitukseen.
- Anonyymi
Suuhunsa pisteli
- Anonyymi
as 17
- Anonyymi
Niin se nimike HIEKOITUSSORA jo vissiin kertoo mihin sitä käytetään!!
- Anonyymi
Tai HIEKOITUSSEPELI sama materiaali sama käyttökohde!
- Anonyymi
Hiekotusta ennen lumia HAH! Uskokoon ken haluaa.
- Anonyymi
Huoltoyhtiö hiekottaa yleisen piha-alueen. Polun asunnon ovelle voi joutua asukas joskus itse hiekottaa. Ja se sepeli oli varattuna siinä laatikossa jonka sinä tyhjensit.
Kenenkään asukkaan ei tarvitse varata noin 250 litraa hiekoitus sepeliä kolmen neliön alalle.- Anonyymi
vuokranantaja on teihin yhteydessä..
- Anonyymi
Aloittaja on sairas, hän meinaa ettå joku vie kesällä sorat. Niissä talois asuu muutenkin erikoista porukkaa.
- Anonyymi
onhan se sairas kun yöllä herää hiekan kahinaan... Su ja Ma välsetä yönä 22-23
taas hävis 200l .. kuvia ja videoo on ,,,
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346