Ajatella..

Anonyymi-ap

Kaikkea ihanaa voisi tapahtua. Elän näitä hetkiä vain kuvitelmissani. Tiedän että näitä ihania tapahtumia tapahtuu muille. Mulle tapahtuu vain ikäviä juttuja. Mikähän minussa on oikein vikana? Olen todella surullinen kun joudun vaan haavelemaan kaikesta ihanasta mitä voisi olla..

11

384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ajatukset luovat todellisuutta. Jos uskot, ettei sinulle koskaan tapahdu mitään hyvää, näet todisteita siitä ympärilläsi loputtomiin. Sama toisin päin.

      • Anonyymi

        Tiedän, mutta en osaa/jaksa muuttua, olen luovuttanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän, mutta en osaa/jaksa muuttua, olen luovuttanut.

        Harjoittele pienillä asioilla. Mieti ensin sellaisia positiivisia asioita, joiden oikeasti ajattelet olevan mahdollisia sinulle. Kun ne ovat tapahtuneet, siirry astetta suurempiin asioihin. Jatka tätä niin kauan kuin voit, niin huomaat ettei ylärajaa tule.

        Luovuttaminen tarkoittaa, ettet jaksa uskoa johonkin suureen juttuun, mitä kovasti haluaisit. Mutta valitse koko ajan uskomisen kohteeksi sellainen asia, johon on helppo uskoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän, mutta en osaa/jaksa muuttua, olen luovuttanut.

        Älä luovuta. Koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä luovuta. Koskaan.

        Olen luovuttanut jo aikaa sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harjoittele pienillä asioilla. Mieti ensin sellaisia positiivisia asioita, joiden oikeasti ajattelet olevan mahdollisia sinulle. Kun ne ovat tapahtuneet, siirry astetta suurempiin asioihin. Jatka tätä niin kauan kuin voit, niin huomaat ettei ylärajaa tule.

        Luovuttaminen tarkoittaa, ettet jaksa uskoa johonkin suureen juttuun, mitä kovasti haluaisit. Mutta valitse koko ajan uskomisen kohteeksi sellainen asia, johon on helppo uskoa.

        Sitä paitsi enkös oo juuri tehnyt nuin kun oon kuvitellu mielessäni nitä ihania juttua/tapahtumia/asioita? Jos ne ovat oikeasti mahdollisia muille niin ovat minullekkin, ajattelin ainakin olevani yhtä arvokas kuin kuka tahansa muukin . Mutta en enää. MInulla nuo jutut menee aina "väärin" ja joka ilta saan itkeä.


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        ❤️ ­­­N­y­m­­f­­­o­m­a­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      En pysty koska en usko että tässä maailmassa on mitään hyvää. Onneksi tämä elämä joskus loppuu. Sitten minulla on kaikki hyvin.

      • Anonyymi

        Kyllä on hyvää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on hyvää

        Ei ole. Piste


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe