Kaikkea ihanaa voisi tapahtua. Elän näitä hetkiä vain kuvitelmissani. Tiedän että näitä ihania tapahtumia tapahtuu muille. Mulle tapahtuu vain ikäviä juttuja. Mikähän minussa on oikein vikana? Olen todella surullinen kun joudun vaan haavelemaan kaikesta ihanasta mitä voisi olla..
Ajatella..
11
470
Vastaukset
- Anonyymi
Ajatukset luovat todellisuutta. Jos uskot, ettei sinulle koskaan tapahdu mitään hyvää, näet todisteita siitä ympärilläsi loputtomiin. Sama toisin päin.
- Anonyymi
Tiedän, mutta en osaa/jaksa muuttua, olen luovuttanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harjoittele pienillä asioilla. Mieti ensin sellaisia positiivisia asioita, joiden oikeasti ajattelet olevan mahdollisia sinulle. Kun ne ovat tapahtuneet, siirry astetta suurempiin asioihin. Jatka tätä niin kauan kuin voit, niin huomaat ettei ylärajaa tule.
Luovuttaminen tarkoittaa, ettet jaksa uskoa johonkin suureen juttuun, mitä kovasti haluaisit. Mutta valitse koko ajan uskomisen kohteeksi sellainen asia, johon on helppo uskoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä luovuta. Koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä luovuta. Koskaan.
Olen luovuttanut jo aikaa sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harjoittele pienillä asioilla. Mieti ensin sellaisia positiivisia asioita, joiden oikeasti ajattelet olevan mahdollisia sinulle. Kun ne ovat tapahtuneet, siirry astetta suurempiin asioihin. Jatka tätä niin kauan kuin voit, niin huomaat ettei ylärajaa tule.
Luovuttaminen tarkoittaa, ettet jaksa uskoa johonkin suureen juttuun, mitä kovasti haluaisit. Mutta valitse koko ajan uskomisen kohteeksi sellainen asia, johon on helppo uskoa.Sitä paitsi enkös oo juuri tehnyt nuin kun oon kuvitellu mielessäni nitä ihania juttua/tapahtumia/asioita? Jos ne ovat oikeasti mahdollisia muille niin ovat minullekkin, ajattelin ainakin olevani yhtä arvokas kuin kuka tahansa muukin . Mutta en enää. MInulla nuo jutut menee aina "väärin" ja joka ilta saan itkeä.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
En pysty koska en usko että tässä maailmassa on mitään hyvää. Onneksi tämä elämä joskus loppuu. Sitten minulla on kaikki hyvin.
- Anonyymi
Kyllä on hyvää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on hyvää
Ei ole. Piste
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424786- 612595
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2691749Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611716Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151659Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531216Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ941197Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331127- 681121
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2721106