Kaikkea ihanaa voisi tapahtua. Elän näitä hetkiä vain kuvitelmissani. Tiedän että näitä ihania tapahtumia tapahtuu muille. Mulle tapahtuu vain ikäviä juttuja. Mikähän minussa on oikein vikana? Olen todella surullinen kun joudun vaan haavelemaan kaikesta ihanasta mitä voisi olla..
Ajatella..
11
477
Vastaukset
- Anonyymi
Ajatukset luovat todellisuutta. Jos uskot, ettei sinulle koskaan tapahdu mitään hyvää, näet todisteita siitä ympärilläsi loputtomiin. Sama toisin päin.
- Anonyymi
Tiedän, mutta en osaa/jaksa muuttua, olen luovuttanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harjoittele pienillä asioilla. Mieti ensin sellaisia positiivisia asioita, joiden oikeasti ajattelet olevan mahdollisia sinulle. Kun ne ovat tapahtuneet, siirry astetta suurempiin asioihin. Jatka tätä niin kauan kuin voit, niin huomaat ettei ylärajaa tule.
Luovuttaminen tarkoittaa, ettet jaksa uskoa johonkin suureen juttuun, mitä kovasti haluaisit. Mutta valitse koko ajan uskomisen kohteeksi sellainen asia, johon on helppo uskoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä luovuta. Koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä luovuta. Koskaan.
Olen luovuttanut jo aikaa sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harjoittele pienillä asioilla. Mieti ensin sellaisia positiivisia asioita, joiden oikeasti ajattelet olevan mahdollisia sinulle. Kun ne ovat tapahtuneet, siirry astetta suurempiin asioihin. Jatka tätä niin kauan kuin voit, niin huomaat ettei ylärajaa tule.
Luovuttaminen tarkoittaa, ettet jaksa uskoa johonkin suureen juttuun, mitä kovasti haluaisit. Mutta valitse koko ajan uskomisen kohteeksi sellainen asia, johon on helppo uskoa.Sitä paitsi enkös oo juuri tehnyt nuin kun oon kuvitellu mielessäni nitä ihania juttua/tapahtumia/asioita? Jos ne ovat oikeasti mahdollisia muille niin ovat minullekkin, ajattelin ainakin olevani yhtä arvokas kuin kuka tahansa muukin . Mutta en enää. MInulla nuo jutut menee aina "väärin" ja joka ilta saan itkeä.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
En pysty koska en usko että tässä maailmassa on mitään hyvää. Onneksi tämä elämä joskus loppuu. Sitten minulla on kaikki hyvin.
- Anonyymi
Kyllä on hyvää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on hyvää
Ei ole. Piste
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486308Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki694325- 483875
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t213256- 1972980
- 402702
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132549törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202546- 1531546
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3251508