En ole unohtanut. Haaveilen sinusta. En vaan jaksaisi taas aloittaa alusta. En tiedä mitä tekisin joten välttelen. Miehelle
Mulla on ikävä sua
220
3523
Vastaukset
- Anonyymi
Oikean mielityn kanssa juttu etenisi ihan itsestään..
- Anonyymi
Sinähän se tiedät toisten oikeat ja väärät? Älä opeta vanhempiasi panemaan! Sait alkusi niiden pannessa.
- Anonyymi
Itsestään on edennytkin siltikään en jaksa aloittaa uudelleen alusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän se tiedät toisten oikeat ja väärät? Älä opeta vanhempiasi panemaan! Sait alkusi niiden pannessa.
Jos ei osaa eikä huvita oppia.
Oma käsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsestään on edennytkin siltikään en jaksa aloittaa uudelleen alusta.
Kyl se varmaan vaikeeta oliskin. Älä edes alota.
Ota muna käteen ja kirjoita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun pitäis mennä kurssille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl se varmaan vaikeeta oliskin. Älä edes alota.
Ota muna käteen ja kirjoita.Ei sillä kannata kirjoittaa tulee päätöntä tekstiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun pitäis mennä kurssille.
Kerrotko tarkemmin mikä tämän aloituksen kirjoittaneen miehen feikkidialogissa ärsytti sinua tällä kertaa?
- Anonyymi
Nallen olen unohtanut sua en . Ap
- Anonyymi
Tuo kommentti ei ole aloittajalta. Joku kiusaaja sekoilee täällä taas. Sama naikkonen asialla taas?
- Anonyymi
Mitä sinä saat siitä itsellesi kun nappailet näitä aloituksia itsellesi ja alat kirjoittaa aloittajana jotain pskaa? En vaan ymmärrä noin epätoivoista ihmistä. Tämä on anonyymipalsta. Hukkaat lapsi aikaasi noilla leikeilläsi. Aloitus oli anonyymin teksti tyhjyyteen. Sinä saat pitää sen jos haluat. Ketään ei vttu kiinnosta sinun leikit täällä. Ole hyvä!
- Anonyymi
Nalle on tallessa... E
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä saat siitä itsellesi kun nappailet näitä aloituksia itsellesi ja alat kirjoittaa aloittajana jotain pskaa? En vaan ymmärrä noin epätoivoista ihmistä. Tämä on anonyymipalsta. Hukkaat lapsi aikaasi noilla leikeilläsi. Aloitus oli anonyymin teksti tyhjyyteen. Sinä saat pitää sen jos haluat. Ketään ei vttu kiinnosta sinun leikit täällä. Ole hyvä!
Ei täällä lapsi voi kirjoitella. Täällä on tarkka valvonta niin lapsille kuin heitä haikaileville haaveilijoille. Olet silmän alla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kommentti ei ole aloittajalta. Joku kiusaaja sekoilee täällä taas. Sama naikkonen asialla taas?
Miksi sinun pitää aloituksen kirjoittanut mies luoda näitä teennäisiä naiset kiusaa- tarinallisuuksia?
- Anonyymi
Ei se alusta alkaisi, vaan seuraavalta tasolta. Kun tapahtunutta ei voi pyyhkiä tyhjiin.
- Anonyymi
Niin olisitko valmis?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olisitko valmis?
Enemmän kuin valmis. En ole tuo edellinen kirjoittajamies vaan eräs toinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihjettä jota me tiedämme??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna sä, niin vastaan rehellisesti, onko oikein vai ei. Mutta sellainen, minkä todellakin voi tietää vain me kaksi. Ei edes kolmas saa tietää. Ole hyvä ja kerro.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä minä aloittaja kysynyt tuota vihjettä. Se oli joku muu. Sotkevat näitä jos yhtään vakavasti kirjoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parka housuissa vihje
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olisitko valmis?
En ikinä. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parka housuissa vihje
Mies-parka vähättelee jopa yleisesti itseään.
Tekee gutaa itsetunnolle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olisitko valmis?
Rautaketjua. Jotain jännnää jätkälle, että tuntuuuu.
Pidätkö roikkumisesta tai kiipeilemisestä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies-parka vähättelee jopa yleisesti itseään.
Tekee gutaa itsetunnolle.Jep, ehkä joku pitää tätä aloittajamiehen märsäämistä relevanttina tai jotain🤔
- Anonyymi
Epävarma viesti! Joskus välttely ja ajatuksen sivuun siirtäminen on helpoin tapa, välttää ongelmia ja epävarmuuden tuomia ikäviä tunteita. Se myös pitkittää ja hankaloittaa ihmisen menemistä eteenpäin, keskeneräisillä asioilla on taipumus vaivata ajoittain ja kuluttaa ylimääräistä energiaa. Ihmissuhteita on joskus haasteellista järjestää itselleen mieleiseksi, herkät ihmiset kokevat pienet epäonnistumiset, liian isoina merkkeinä toisen tunteista ja halukkuudesta kanssakäymiseen. Myös sanomisten ja tekojen tulkitsemista ylireagoidaan, Ihmiset ovat erehtyväisiä, jos kaksi ihmistä pitää toisistaan, he ymmärtävät tai tahtovat ymmärtää toisiaan ja luottavat toisen hyvään tahtoon. Välttelystä välittyy toiselle ristiriitainen tunne, jonka ymmärtää mutta se on kiusallista. Aikuinen ihminen osaa luottaa toiseen, silloin kun välillä on ollut selkeästi tykkäämistä ja osoitusta kiinnostuksesta. ei se unohdu hetkessä. Tunteiden hallinta on vaikeaa, niiden alkaessa "pakottaa" ihastuksen kohteen lähestyessä, aivot käyttäytyvät joskus tahdonvastaisesti ja tulos on katastrofi. Mutta joskus on viisasta miettiä, mitä elämältään haluaa, ja keitä siihen kuuluu? Rakkaus on iso asia, siihen ei voi mennä keskeneräisenä, puolella teholla vaan valmiina antamaan ja ottamaan sen tuoma yhteys ja lisäämään siihen itse tuntemansa tunteet.
https://youtu.be/DpjacIDtIR4- Anonyymi
Aikuinen ihminen osaa myös olla sinisilmäisesti luottamatta toiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, usein silloin kun on tullut loukatuksi tai pelkää tulevansa. Onnellinen ihminen luottaa ja toimii luottamuksen arvoisesti, silloin kun tuntee riittävän hyvin kumppaninsa.
- Anonyymi
Siinä mennään myös kasvamisen puolelle. Niin kasvamiseen rakkaudessa kuin myös siihen itse rakkauteen. Omaan itseen lisäksi. Toiseenkin. Tottakai. Sivuhemmo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkään ei ollut aloittajan vastaus. En lue noin pitkiä, jos ei ole kappalejakoa. Silmiin sattuu.
- Anonyymi
Juurikin näin, ihmiset olisi voinu jättää ton turhanpäiväisen rakastumisen sun muun pois, ja toimia kuten vaikka linnut, tehdään temput, ja jatketaan omiin suuntiinsa, ilman mitään lässyn läätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin, ihmiset olisi voinu jättää ton turhanpäiväisen rakastumisen sun muun pois, ja toimia kuten vaikka linnut, tehdään temput, ja jatketaan omiin suuntiinsa, ilman mitään lässyn läätä.
On sinulla mahdollisuus tuollaiseen. Deittiäppi puhelimeen ja swaippailemaan niin pääset elämään temppu-unelmaasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, usein silloin kun on tullut loukatuksi tai pelkää tulevansa. Onnellinen ihminen luottaa ja toimii luottamuksen arvoisesti, silloin kun tuntee riittävän hyvin kumppaninsa.
Mikä vattu on kumppani? Ei mikään tai jokainen kaveri-ystävä, sisko, veli, kämppis, työtoveri.
N.62 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sä hoidat kersat.
Sopii.
Mä jatkan.. - Anonyymi
Ei tällaista plösäystä jaksa lukea. Voisi olla ihan kiinnostavaakin, mutta jaksotus ja tiivistys. Haloo. Skarppaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikuinen ihminen osaa olla myös luottamatta arviointikykynsä trollipalstalla samalle gubelle hourien puutaheinää
- Anonyymi
Tuo välttely vain pahentaa tilannetta, koska mies luulee, ettet haluakaan häntä. m>n
- Anonyymi
Niin voi olla. Ehkä minäkin luulen ettei hän halua minua.
- Anonyymi
Odotan paljon syliäsi ja puristustasi... Hiljaisuutta ja rakkautta... Naiselle
- Anonyymi
Rakas olet kyllä.
- Anonyymi
Ei ollut aloittajan vastaus tuo rakas juttukaan. En tiedä kuka olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas olet kyllä.
Paska.
- Anonyymi
Miehen alkukirjain?
- Anonyymi
Tietysti voin kertoa kirjaimen, se on t.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti voin kertoa kirjaimen, se on t.
Onko sinun nimen viimeinen kirjain a?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinun nimen viimeinen kirjain a?
Ei se ole nainen ole hyvä ja lopeta jo maalittamisesi sittisontianen😂
- Anonyymi
Se nyt on ihan sama haaveilet tai et. Mitään sen valmiimpaa siitä ei tule kuiteenkaan. Et saa mitään aikaiseksi.
- Anonyymi
Etkä sinä estä yhtäkään romanssia tai rumanssia jupisemalla tälle äijälle sekavia
- Anonyymi
Tuntuu, että se välttely on vain turhaa ajan kuluttamista, kun en minäkään ole unohtanut sinua. Ei tarvitsisi aivan alusta aloittaakaan, kun olemme jo valmiiksi hieman pidemmällä. Naiselle.
- Anonyymi
Kenelle kirjoitat?
n-m - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle kirjoitat?
n-mEn nimeä sano.
- Anonyymi
Saatat olla oikeassa. Ei mekään ihan alussa oltaisi, koska aloitettiin ihan nollasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle kirjoitat?
n-mHevoselle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hevoselle
No sitten jään kyllä toiseksi. Vaikkei se ihan pieninkään ole niin hevoselle en vedä vertoja.
- Anonyymi
Haavailet sinusta et minysta
- Anonyymi
En välttele , ihan normaalisti olen.
T:M nainen - Anonyymi
AP:lle! Minäkin kaipaan sinua, aloitetaanko silleen ihan rauhassa, askel kerrallaan niin jaksetaan.
- Anonyymi
Kyllä se sopii jos oikeasti olisit hän ja mua kaipaisit.
- Anonyymi
Sopii mutta olisi hyvä pitää yhteyttä yllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä mies tiedät että minä pidän kuten tähänkin asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et ole AP. Siinä luki APlle, eikö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et ole AP. Siinä luki APlle, eikö?
Meitä kaikkia kiinnostaa ihan hirveästi millä eti hahmoilla aloittajamies keskustelee itsensä kanssa jos ei muuta tule mieleen millä mälvätä
- Anonyymi
MansESTERIS se homma lähtee luistaa yllättävänk1 hyvin kuhan vaan viinat on jaloja. Kaloja! /-/052 Pyhä Henki johdattaa vaikka maailman navasta ja poistaa tilanteesta pahasta. Nahast ehjä. Toine ei ehkä täysin... Sinuakaan ei ole unohdettu. Asia on ollut selvä jo ajat sitten ja jos kerran luvataan niin pyritään p-ITÄ-mään. Jauhaa ku Hortteli. En ANNA ELLEt tuu! Ei pahalla ammuu... <3 :)
- Anonyymi
Siellä on porkat tyssähtäny hiekkaan, ei tämäkään koko totuus ole mutta u know
- Anonyymi
Kai-vattu kauan tar-vittu O!!! Ei oo tuomiota luvassa mistään... :)
- Anonyymi
Helli Hellu
- Anonyymi
Marian puolella siis olet ja toi J...
- Anonyymi
Tähän aloitukseen ei liity yksikään maria tai j.
- Anonyymi
AP:llä on aloituksen perusteella epävakaa persoonallisuushäiriö. Mene terapiaan, ettet kärsi itse, eivätkä läheisesi kärsi, kuten dumpatut miesystävät.
Jokos niitä "rakkaita" on kymmeniä? No, vielä ehdit sataan tai kahteen sataankin.
Montako ollut yhtä aikaa?
Ilmainen pikadiagnoosi.- Anonyymi
Aina yksi kerrallaan. Kaikilla yksi ja yhtäläinen kuin äänestys siis mahdollisuus.
Minä en petä.
Sinä petät ja elät sirkusta.
Hyi h.lvetti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina yksi kerrallaan. Kaikilla yksi ja yhtäläinen kuin äänestys siis mahdollisuus.
Minä en petä.
Hyi h.lvetti.Taisin osua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en petä.
Hyi h.lvetti.Just joo taas. Ei vakuuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just joo taas. Ei vakuuta.
Mikä sinua nyt tällä kertaa ei vakuuta mitä tulee miehen höpinään? Koita saada edes yksi ihminen livessä vakuutettua vielä absurdeista jutuistasi niin voit kokea onnistumisen elämyksen ja kuvitella hetken istuvasi ns kaikkien naamalla
- Anonyymi
Ihanaa kun sinulla on taas naisena kirjoittelevalle miehelle diagnoosi valmiina ja oikein syväanalyysi kaikista suhteista. Aiemmin kukaan ei ole koskaan ollut kiinnostunut hänestä jota toksisesti mustamaalaat ja mitään miestä ei ole. Nyt niitä on liuta ja perustaneet varmaan seuraavaksi peräti yhteisen vertaistukiryhmän. Olet luuseri
- Anonyymi
En ole minäkään. Jos sie välttelet niin mie taas etsiskelen. Joskus kun kohdattaisiin niin silloin sulle kertoisin mitä ajattelen. Aloittajalle mieheltä
- Anonyymi
Missä voitais kohdata? Käytkö lenkillä tai pyörällä vai salilla vai onko jokin muu harrastus? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä voitais kohdata? Käytkö lenkillä tai pyörällä vai salilla vai onko jokin muu harrastus? 🤔
Vaikka kauppareissulla, lenkkeilystä pidän toki. sen tiimoilta voitaisiin ajatuksia vaihtaa. 😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka kauppareissulla, lenkkeilystä pidän toki. sen tiimoilta voitaisiin ajatuksia vaihtaa. 😃
Okei😁. Minkälaisesta maastosta tykkäät? Ihan asfaltilla, luonnossa vai merkityllä lenkkipolulla? 🤭 Kauhea tenttaus😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei😁. Minkälaisesta maastosta tykkäät? Ihan asfaltilla, luonnossa vai merkityllä lenkkipolulla? 🤭 Kauhea tenttaus😂
Merkityllä lenkkipolulla näin alkuun 😄 ei saa eksyä vaikka miten hukassa olisikin 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Merkityllä lenkkipolulla näin alkuun 😄 ei saa eksyä vaikka miten hukassa olisikin 😂
Okei okei. 🤭😅 Oletko m vai n? 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen m ja sinä? Mistäpäin Suomea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen m ja sinä? Mistäpäin Suomea?
N olen. En sitä täällä tohdi sanoa. Onko sulla jokin viestintäkanava mitä kautta saat häneen yhteyden? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N olen. En sitä täällä tohdi sanoa. Onko sulla jokin viestintäkanava mitä kautta saat häneen yhteyden? 🤔
Ok, on toki. Mut et tod.näk ole etsimäni henkilö. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, on toki. Mut et tod.näk ole etsimäni henkilö. 🙂
Ok tsemppiä etsintöihisi. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok tsemppiä etsintöihisi. 🤭
Kiitti, samoin... kerro se hänelle..tee haaveesi todeksi 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tapana useinkin eksyä ja siitä tuo merkitty lenkkipolku? Et osaisi eksyä tänne, missä sua kaivataan?
- Anonyymi
Tuo vastaaja ei ollut kyllä aloittaja. En minä tuollaisia olisi ehdottanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei siis ollut aloittaja, Nolotta, jos hän mies luuli. En minä ole tuollainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä asun linnassa, kartanossa kuin Downton Abbey.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää mieheltä.
- Anonyymi
Miksi pitää aloittaa alusta? Jatkaa siitä mihin jäi.
- Anonyymi
Niin samaa mieltä minä, siihen mihin jäätiin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin samaa mieltä minä, siihen mihin jäätiin...
Se olisi erittäin mieluinen ratkaisu. Mieheltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi erittäin mieluinen ratkaisu. Mieheltä.
Se hetki pelottaa kun ei enää nähdä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se hetki pelottaa kun ei enää nähdä
Näemme me jos et ole muuttamassa pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näemme me jos et ole muuttamassa pois.
En minä mutta jos sinä muutat sieltä kokonaan pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä oli joltain sivusta. En minä aloittaja ole nyt muuttamassa ja oletan häntä näkeväni kyllä vielä. Ikävä on aika kova nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä oli joltain sivusta. En minä aloittaja ole nyt muuttamassa ja oletan häntä näkeväni kyllä vielä. Ikävä on aika kova nyt.
Miksi et sitten laita viestiä kaipaamallesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aion muuttaa maasta.
T. Nainen
- Anonyymi
Aloita lopusta äänestän kitaralla
- Anonyymi
Älä saakeli rämpytä wanbabeekitaristi. Älä edes mainitse ja tee itseäsi tykö. Naurettavaksi noin itsesi nolaat.
- Anonyymi
Ratkaisu löytyy itsestäsi. Jätä ikävä kaipaus ja huoli. Pystyt siihen
- Anonyymi
Kyllä, aloitus on täysin keskustapuolueen henkilöstöä, pissaliru pöksyissä, siellä virnuilee.
Rauhallista illanjatkoa, turvallista. Virnuilimisiinseen...
https://m.youtube.com/watch?v=Dy4HA3vUv2c- Anonyymi
Härtsyygel ätmi pistää poliittisia anekdootteja nyt mentiin rajan yli kuulkaas
- Anonyymi
En tiiä... Tule ja ota omasi!
- Anonyymi
Mikä tuo en tiiä juttu on. Huono tunniste. En minä ainakaan muista sanatarkasti kaikkea.
- Anonyymi
Hei ap ota yhteyttä häneen, luulen odottavan sitä
- Anonyymi
Saatan vaikka ottaakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatan vaikka ottaakin.
Kun on ikävä ja tunteita niin kannatan olemaan yhteydessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatan vaikka ottaakin.
En ota. Onneksi pääsin eroon gubesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ota. Onneksi pääsin eroon gubesta.
Miksi haikailet sitten🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi haikailet sitten🤔
Hän oli sivusta tietysti. Joku leikkijä pentu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi haikailet sitten🤔
Miksi sä roikut näissä miehen vedätyksissä kenestä yrität luoda kuvaa? Olet joko yksinkertainen tai yksinkertaisesti epätoivoinen
- Anonyymi
Älä vie keneltäkään ääntä
- Anonyymi
Tunteet poistettu
- Anonyymi
Älä välttele vaan ota yhteyttä silloin ei välttämättä alkaa alusta
- Anonyymi
Kaikki on loppu
- Anonyymi
Miksi ikävä sitten
- Anonyymi
Kuinka ihmiset lihovat kuin siat?
- Anonyymi
Ei ole lihonnut 😛
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole lihonnut 😛
Nämä kaikki vastailee aloittajan puolesta. En ole täällä ollut nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä kaikki vastailee aloittajan puolesta. En ole täällä ollut nyt.
Ei tarvetta nälviä, ap. Laitat van oman vastauksesi jatkoksi ja tunnisteen ”ap” siihen perään niin sillä se hoituu. Ei tarvi urputtaa keskustelufoorumilla siitä, että ihmiset keskustelee. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvetta nälviä, ap. Laitat van oman vastauksesi jatkoksi ja tunnisteen ”ap” siihen perään niin sillä se hoituu. Ei tarvi urputtaa keskustelufoorumilla siitä, että ihmiset keskustelee. :)
Noh noh tytöt 😆😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh noh tytöt 😆😁
En ole tyttö. Täällä on tämä yksi nainen, joka ei ymmärrä miten keskustelufoorumilla asiat menee. Pitää yrittää kouluttaa aina välillä, mutta haasteellista on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä laita sitä ap, koska täällä on pari tosi tyhmää naista, jotka käyttää sitä
Ap vähän liikaakin. En halua tulla sotketuksi heihin. Minä sanon jälkeenpäin että tuo vammatyrkky en ole minä ellet sinä jaksa sanoa että tulit sivusta. Toisaalta minä jätän sen sivusta itsekin sanomatta sinun aloituksissa sunlaisten tyrkkyjen takia :) Tämä selvä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh noh tytöt 😆😁
Ei tässä ketjussa/feikkidialogissa mitään naisia niin pyöri, ellei tuota antaumuksellista analyytikkoa lasketa😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä laita sitä ap, koska täällä on pari tosi tyhmää naista, jotka käyttää sitä
Ap vähän liikaakin. En halua tulla sotketuksi heihin. Minä sanon jälkeenpäin että tuo vammatyrkky en ole minä ellet sinä jaksa sanoa että tulit sivusta. Toisaalta minä jätän sen sivusta itsekin sanomatta sinun aloituksissa sunlaisten tyrkkyjen takia :) Tämä selvä!Kaikki tiedetään AP ja mies että huudatat naisvihamielisiä tolloja jutuillasi.
- Anonyymi
Naiselle en haluaisi heittää 8 vuotta
- Anonyymi
Jollakin voi olla loppu mutta meillä ei ole loppu, vai mitä? n>m.
- Anonyymi
Ei se noin vain lopu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se noin vain lopu.
Ei niin ja silloin on vielä mahdollista jatkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin ja silloin on vielä mahdollista jatkaa
Niin on. Sitä haluaisin.
- Anonyymi
Miehelle tämä oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se noin vain lopu.
Kyllä loppui minulta 😁
Naiselta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä loppui minulta 😁
Naiselta.Ei minun tietääkseni rakkaus ja tunteet vain lopu yhtäkkiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minun tietääkseni rakkaus ja tunteet vain lopu yhtäkkiä
Ei lopu. Ellei toinen tee jotain hirveää, tyyliin hakkaa jonkun tai jotain. (Tai jos paljastuu varatuksi, se on omalla kohdalla tunteet kuolettava juttu myös.)
- Anonyymi
M>n ei ole loppu jos minun tunteilta kysyt
- Anonyymi
Kuin nopeasti haaveissa joutuu loppuun saakka 🤔
- Anonyymi
Nyt ei ymmärrä 🤔
- Anonyymi
En minäkään ymmärrä. t. aloittaja
- Anonyymi
Välttelijät kokevat saman kohtalon
- Anonyymi
Kohtalo on kuin perse, jakautuu kahtia 🙈
- Anonyymi
Mutta on yhtä lihaa....
- Anonyymi
Mitä se tarkoittaa, että "kohtalo jakautuu kahtia"?
- Anonyymi
Halusin olla ystäväsi. Välttelysi on murtanut minua enemmän kuin mikään asia viimeisten vuosien ajan.
Toki et ihan koko aikaa vältellyt, mutta kuitenkin.- Anonyymi
En tiedä ketä tuolla tarkoitetaan, mutta itse en ainakaan ystävää elämääni kaipaa vaan kumppania.
- Anonyymi
Ei tuo ollut aloittajan kommentti. Ärsyttäviä vastauksia minuna. Kaipaan häntä. Jos kaipaisin vain kumppania kuten tuo joku niin sitten etsisin sellaisen. Minä rakastuin häneen. En etsinyt mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo ollut aloittajan kommentti. Ärsyttäviä vastauksia minuna. Kaipaan häntä. Jos kaipaisin vain kumppania kuten tuo joku niin sitten etsisin sellaisen. Minä rakastuin häneen. En etsinyt mitään.
Ei nuo ole toisensa poissulkevia asioita. Rakastuin häneen ja haluaisin hänestä elämänkumppanini. Mies ihan vain sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nuo ole toisensa poissulkevia asioita. Rakastuin häneen ja haluaisin hänestä elämänkumppanini. Mies ihan vain sivusta.
No, ota simpanssi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Vain” kumppania??? Sen syvempää sidettä ei ole kuin elämänkumppani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin niitä miehiä on ihan sivussa😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin että tuo kommentoija haluaa ensisijaisesti kumppanin, kohteella ei ole väliä. Tietysti haluan hänet ketä rakastan kumppaniksi. Mutta en halua ensisijaisesti kumppania kuten joku muu kirjoitti. Siitä sai sellainen kuvan ettei sillä niin väliä kuka kunhan saa kumppanin. Vaikea selittää, ette te ymmärrä mitä tarkoitan kuitenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain kumppania tarkoitti että joku vaan kumppani minkä nyt sattuu saamaan. Minä haluan kumppanin jota rakastan, en ketään muuta kumppania.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain kumppania tarkoitti että joku vaan kumppani minkä nyt sattuu saamaan. Minä haluan kumppanin jota rakastan, en ketään muuta kumppania.
Sehän nyt on itsestäänselvyys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän nyt on itsestäänselvyys.
No ei se kyllä ole. Suurin osa sinkuista etsii kumppania, kumppani on saatava vaikka kohde ei olet tiedossa. Minä taas en haluaisi kumppania jos kohde ei olisi tiedossa. Ajattelen ihan eri tavalla kuin suurin osa naisista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei se kyllä ole. Suurin osa sinkuista etsii kumppania, kumppani on saatava vaikka kohde ei olet tiedossa. Minä taas en haluaisi kumppania jos kohde ei olisi tiedossa. Ajattelen ihan eri tavalla kuin suurin osa naisista.
Minä taas en tuollaisia ihmisiä edes tunne, joten käsitys siitä, minkälaisia suurin osa naisista on, on täysin päinvastainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas en tuollaisia ihmisiä edes tunne, joten käsitys siitä, minkälaisia suurin osa naisista on, on täysin päinvastainen.
Mitä varten ne tinderit ja muut sitten on? Etsitään kumppania eikä vielä tiedetä kuka se on. Ehkä et vaan hiffaa elämää.
- Anonyymi
Kiharaista menoa.
- Anonyymi
Noinko on? Muista että tuolla vastaili tänään ihan muut minuna.
- Anonyymi
No, lammas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, lammas?
Maatalouslomittajia tarvitaan. Panosuhde lampaseen. Sulle siinä se kumppani.
Ajele partakoneella takapää rohkeesti pornosti paljaaksi. Ota esiin valkovaseliinipurkkisi ja avot, siitä sisään.
Elämänkumppanisi. Laita jalkaasi varmuuden vuoksi kumpparit, kun tulee sitä sotkua sitten. - Anonyymi
Koetko olevasi hauska tai koetko saavasi aikaan jotain olennaista kun mumiset aina samat kommentit provoäijän aloitukseen?
- Anonyymi
Höpsö...Rakastan Sinua todella...
- Anonyymi
Minä rakastan sinua (eli häntä) paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä rakastan sinua (eli häntä) paljon.
Olen täysin välinpitämätön tai no en ihan. Se ukko on ällöttävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen täysin välinpitämätön tai no en ihan. Se ukko on ällöttävä.
Olen nainen ja se mies ketä minä kaipaan on ihana. Minun silmissä ihana.
- Anonyymi
Hei ap. Oletko vielä täällä jos olet niin laita hänelle viesti ja kerro että haluat selvittää asiat
- Anonyymi
Halolla päähän.
- Anonyymi
Olen tässä nyt. En ole ollut aiemmin tänään joten vastaukset on ollut muilta. En laita hänelle viestiä nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tässä nyt. En ole ollut aiemmin tänään joten vastaukset on ollut muilta. En laita hänelle viestiä nyt.
Laitat sitten kun siltä tuntuu…..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitat sitten kun siltä tuntuu…..
Nyt haluaisin laittaa heti. Ihan heti. Tuli pakottava tarve siihen. Mutta en voi kun on jo yö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt haluaisin laittaa heti. Ihan heti. Tuli pakottava tarve siihen. Mutta en voi kun on jo yö.
Jaa-a, minulle ainakin saa laittaa viestiä kun siltä tuntuu. - sivutyyppi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa-a, minulle ainakin saa laittaa viestiä kun siltä tuntuu. - sivutyyppi
En oikeasti tiedä nukkuuko hän vai mitä tekee tähän aikaan. Toisellahan voi olla huomenna mitä vaan ja minä herättäisin. En voi laittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oikeasti tiedä nukkuuko hän vai mitä tekee tähän aikaan. Toisellahan voi olla huomenna mitä vaan ja minä herättäisin. En voi laittaa.
Laitat viestin ja sillä selvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle se kelpaisi kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselle > laitat viestin ja saat vastauksen jos hän on hereillä
Mieheltä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En yöllä. En halua että pitää minua sekopäänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselle > laitat viestin ja saat vastauksen jos hän on hereillä
MieheltäEn voi jos nukkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En yöllä. En halua että pitää minua sekopäänä.
Mies olen ja en pitäisi pahana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi jos nukkuu.
Harva mies nukkuu lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Ne on yksinäisiä ja rytmiltään jazz 🙂🙃😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harva mies nukkuu lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Ne on yksinäisiä ja rytmiltään jazz 🙂🙃😁
Tämä on tosi 😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan aamulla olla joku meno joskus sunnuntaisinkin. Kun en tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat haluta vain olla kaukainen 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voithan aamulla laittaa viestiä tai soittaa…..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat haluta vain olla kaukainen 🤔
En todellakaan vaan haluan olla läheinen hänelle. Herättämällä keskellä yötä ei taida kovin lähelle päästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halolla päähän.
Joko hommasit fudut itsellesi?
- Anonyymi
Jos sinulla on nalle sohvalla tai ainakin oli silloin kun minä olin vielä sinun elämässä niin ota yhteyttä
Naiselle- Anonyymi
Inhosin sitä sun typerää nallea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Inhosin sitä sun typerää nallea.
Ei ollut mun nalle😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut mun nalle😂
Miks sen piti olla sit esillä?
Mä tiedän. - Anonyymi
Tuo vastaus ei ollut aloittajalta. Mutta on ollut nalle sohvalla mullakin. Kuolleen koiran vanha.
- Anonyymi
Hyi helvetti. Ei sitä limanuljaskamiestä ikävöi kuin miehet.
- Anonyymi
No loukkaako tuo sana vai oletko sitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No loukkaako tuo sana vai oletko sitä?
😂tuskin loukkaa ketään homottelu kun kirjoittajien ikä on 12v ja ei tiedetä kenestä puhutaan
- Anonyymi
Pysy kaukana. Oot ällö.
- Anonyymi
😂😂
- Anonyymi
Miten olisi se viimeinen valssi... Olet sen arvoinen...
- Anonyymi
👍🏻
- Anonyymi
Älä nyt viitsi kun tanssit vasta alussa.
- Anonyymi
Ilmoita missä valssataan 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmoita missä valssataan 😉
Tämä ei siis ole aloittaja. Multa oli tuo toinen että valssit vasta alussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin voi käydä.
- Anonyymi
Kiitos että arvostat sen verran ja siinähän on vielä toivoa vai……
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta minä 22:52 huutelen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💕😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovatko ihmiset oikeasti niin tavattoman yksinkertaisia luontokappaleita, että he kuvittelee näitä sinun miehen keskusteluja aidoksi dialogiksi mitä tirkistellä ja ovat naama norsunveellä jos joku huomauttaa, että kannattaa kelata jotain muuta aina saman pettymyksen hiipiessä nurkan takana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovatko ihmiset oikeasti niin tavattoman yksinkertaisia luontokappaleita, että he kuvittelee näitä sinun miehen keskusteluja aidoksi dialogiksi mitä tirkistellä ja ovat naama norsunveellä jos joku huomauttaa, että kannattaa kelata jotain muuta aina saman pettymyksen hiipiessä nurkan takana
En olisi näin suorasanainen ja ”tavallaan” ilkeä ellei joillain seuraajilla olisi absurdeja pakkoajatuksia vuodesta toiseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En olisi näin suorasanainen ja ”tavallaan” ilkeä ellei joillain seuraajilla olisi absurdeja pakkoajatuksia vuodesta toiseen
Ja oikeasti jos ihminen on niin heikko veltto mato, että hajoaa siitä mikä ei ole totta tai jos ei kykene luomaan huonoa kuvaa tai muuten hankkimaan jotain keinotekoista otetta muihin, niin joutaakin mennä vaikka maan alle vollaamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja oikeasti jos ihminen on niin heikko veltto mato, että hajoaa siitä mikä ei ole totta tai jos ei kykene luomaan huonoa kuvaa tai muuten hankkimaan jotain keinotekoista otetta muihin, niin joutaakin mennä vaikka maan alle vollaamaan
Sinä olet oikeasti sairas ihminen. En lue sinua koskaan kokonaan, koska sinusta tulee huono olo. Mutta en koskaan lakkaa ihmettelemästä kuka olet ja miten pystyt ilkeilemään nettipalstalliselle ihmisiä joka ikinen päivä. Olet sinä vaan hassu tyyppi :)
- Anonyymi
Kiusaajien oma syy että kiusatut kostaa ja kiusaajien/kiusaajien lapset myös kärsii
#ItäSuomi- Anonyymi
Ei liity minuun aloittajaan. #Etelä-Suomi ja lapseton :)
Kannattaa mennä kiusaamaan sinunkin niitä oikeita kohteita eikä harhailla täällä tutti suussa. - Anonyymi
Mihin tämä liittyy??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin tämä liittyy??
No en tiiä sinun täytyy varmaan saada tämäkin ätminmoakina stemmaamaan pirkanmaahan jollain tavalla- kosto tulee
- Anonyymi
okei kiitos informaatiosta
- Anonyymi
Miksi yhä vastailet mies omaan käänteispsykologiseen puppualootukseesi? Jos nainen välttelee häntä ei kiinnosta ei se palstalla retusoimalla muuksi muutu, ainoa mitä saat aikaan o vistojen ihmisten intressi koska esiinnyt naisena. Mukavaa päivää vistoille👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi yhä vastailet mies omaan käänteispsykologiseen puppualootukseesi? Jos nainen välttelee häntä ei kiinnosta ei se palstalla retusoimalla muuksi muutu, ainoa mitä saat aikaan o vistojen ihmisten intressi koska esiinnyt naisena. Mukavaa päivää vistoille👍
Hän ei ollut kyllä aloittaja. Minua et palstalla näe kuin iltapäivin ja iltaisin, joskus yölläkin. Aamut olen pyhittänyt vain itselleni. Niihin et sinä eikä muut troIIit pääse. Olen muuten nainen. Ap
- Anonyymi
Haaveile vain rauhassa nua et enää kiusaa tipan vertaa etsi joku muu kiusattava
- Anonyymi
Välttelemällä saa jatkaa haaveilua ikuisesti. Voisi olla helpompi kun kohtaisi ihmisen irl ja edes yrittäisi.
- Anonyymi
En minä enää välttele. Aloitus on vanha ja minulla oli "ne". Olin masiksessa siksi. En välttele enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä enää välttele. Aloitus on vanha ja minulla oli "ne". Olin masiksessa siksi. En välttele enää.
Et tekemisiinkään silti taida pyrkiä.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä lopettanut rajalle ihmisten tuomisen, Suomi sulkemassa silti rajansa
Venäjä on lopettanut toistaiseksi "turvapaikanhakijoiden" kuskaamisen Raja Joosepin avonaiselle Itärajan asemalle. Syynä1882084Fatima Diarra Suomen pakolaiskiintiö nostettava moninkertaiseksi
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010021408.html Hallitus on laskemassa Suomen pakolaiskiintiön 500 pakolaiseen vuod1781324Onko tämä yksipuolista?
Haluaisin laittaa sulle viestiä, kysyä kuulumisia. Haluaisin tietää miten voit, onko kaikki hyvin. Kaipaan sua, en tiedä631078- 701073
Persu jakoi tekoälyn tekemiä deepfakekuvia mustamaalatakseen SPR:ää
Ei näe asiassa ongelmaa https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/224e6737-010d-42ce-9ac0-cd08a8309f06155972Hän, kaivattuni
varmaan luulee, että unohdin, jatkoin elämääni, päästin irti. Vaikka ajattelen häntä edelleen koko ajan. Näin se vaan me50855Amnesty nillittää rajojen sulusta
Amnesty väittää, että missään ei ole näytetty toteen sitä, että noista itärajalta tulleista turvapaikanhakijoista olisi140805- 101805
- 45790
Muistatko? Selviytyjät Teemu Roivainen on Saara Aallon ex-mies - Nyt kumpikin naisen kanssa - Kuvat!
Kääk-juoru! Teemu Roivainen ja Saara Aalto tapasivat lukiossa ja seurustelivat vuosia. Nyt kumpikin on vakiintuneessa pa9734