Olen ajatellut joskus kun sähkäfirmat kauppaavat eri tuotannosta olevaa sähköä,milloin tuulivoimaa,ydinvoimaa jnej jne,,,ja jotkut firmatkin käyttävät jotain uusiutuvaa sähköä mainosvalttinaan,,käytämme ainoastaan,,tätä sähköä,,niin sitä olen aatellut kun on valtakunnan verkko että miten se siivilöidään sieltä kullekin käyttäjälle erikseen,esim naapuriin voi tulla ydin sähköä ja samaa lankaa pitki minulle vaikka tuulisähköä ????,,näin miettii havukka-ahon ajattelija
Tyhmä kun olen
12
548
Vastaukset
- Anonyymi
Pääministeri Sipilä on syyllinen. Painosti Fortumin Fennovoiman ydinvoima hankkeeseen. Siitä lähti lumipalloefekti vyörymään josta syntyi miljardi tappiot ja joita me nyt maksamme😡
- Anonyymi
Tuottaako Suomen uusi valtava atomivoimala liikaa sähköä? Atomivoimalan sähköä eivät kuluttajat ja teollisuus kerkiä kuluttamaan, joten uutta atomivoimalan käytetään vajaa tehoisella sähköntuotannolla. Jos uusi atomivoimala laitetaan tuottamaan täysillä sähköä, niin kuluttajille pitäisi maksaa sähkönkuluttamisesta ja pieni kulutus saa saa sähköverkot ja -kaapelit vaurioitumaan. Miksi sitten tarvitaan lisää uutta ydinvoimaa esim. Fennovoimalan alueella? Sähkövälittäjät rahastaneet ja rahastavat koko ajan melkein ilmaisesta sähköstä. Kuluttajat maksavat turhaan koko ajan sähkölaskuja. Tuotanto täysille ja sähkölaskut alas. Sähkönsiirtokin maksaa maltaita.
- Anonyymi
Velaksi eläminen lopetettava!
Äänestetään pensan hinnan korottajat vitt pois!- Anonyymi
Pääministeri Orpo, miksi leikkaukset oli jätetty kokonaan pois?
– Itse omassa puheenvuorossani kyllä toin voimakkaasti yleisellä tasolla esille, että me joudumme tekemään kipeitä säästöjä, kipeitä leikkauksia. Meidän säästötoimet ovat olleet hallitusohjelmassa. Ne ovat tiedossa. Me emme niitä mitenkään tietoisesti piilotelleet ja olen täysin valmis niistä keskustelemaan, Orpo sanoi toimittajille eduskunnassa.
Orpon mukaan hallitus joutuu tekemään hyvin laajasti leikkauksia paitsi sosiaaliturvaan, niin myös eri puolille yhteiskuntaa. Samalla hallitus on yrittänyt löytää rahaa, koulutukseen, tutkimukseen ja tuotekehitykseen, turvallisuuteen ja puolustukseen.
– Kyllä me olemme täysin valmiita avaamaan kokonaan tämän kokonaisuuden. Eihän sitä voi piiloon pistää, koska se on budjetissa päätettynä, Orpo sanoo.
- Anonyymi
Ykkös prioriteetti on tämän hallituksen kaataminen
- Anonyymi
#KOVA# >Kovaa vastaan!
t. SA-työväenpersut
- Anonyymi
Aivan, miksiköhän kepu ei vaihda puheenjohtajaa, Lindman on aivan liian oikealla.
- Anonyymi
Bensa hintaa ei korota muut kun venäjä ja saudi arebiä, orpo piru laskee bensa veroa
. - Anonyymi
Aloittaja ei kirjoittanut ollenkaan näistä asioist,mitä kommentoijat ovat julkaisseet :)
- Anonyymi
Sähkön myyjä tilittää eri tuotantomuotojen tuottajille osuutensa tai myyjä on ostanut etukäteen määrätyn määrän eri tuotantomuotojen sähköä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähkön myyjä tilittää eri tuotantomuotojen tuottajille osuutensa tai myyjä on ostanut etukäteen määrätyn määrän eri tuotantomuotojen sähköä.
No sen kai nyt tajuaa,mutta kysymyshän on siitä,miten se varmistetaan että se on sitä tiettyä sähköä,,no e i tietenkään mitenkään,mutta kun jotkut tuotantolaitokset kehuu että käytämme vain esim,tuulisähköä,eihän se ole mitenkään mahdollista,,maksaa toki voi sen mukaan,mutta se mitä sieltä johdosta tulee on ihan eri juttu!
- Anonyymi
Kuhmossa serkku on herrkkku
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364364Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151609Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481576- 361486
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2281454Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ881098Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481082Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331077Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671041- 631010